1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Nee je kunt niet zien welke je al gedaan heb en je kan dus ook niet uitzoeken welke je wilt doen. Je kan gaan freeroamen per desk. (Traffic,Homecide,Vice,Arson) Als je dan alle streetcrimes van 1 desk heb gedaan krijg je daar melding van. Helaas zul je dus ook de crimes die je gedaan heb opnieuw aangeboden krijgen.

    Je rank gaat omhoog na het oplossen van een streetcrime en je kan dus gewoon het maximale level halen, wat ook weer een achievement is.
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn, dus ik moet gewoon per desk random door de stad gaan cruisen totdat ik ze krijg aangeboden en dan zitten daar weer dezelfde bij ? Dat zuigt ...
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  4. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    mm nu moet ik zeggen nu ik verder in de game kon ik het toch steeds vetter ga vinden het is in ieder geval wel een hele unieke game!!!
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks voor de link. Ik moest er nog 7 op traffic en 3 op vice. Bij traffic kon ik gewoon naar de goede crimes rijden en die doen. Bij vice stonden mijn laatste 3 echter niet op de map en ik moet dus nu alles toch nog doen om die drie te laten verschijnen ...
     
  6. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad,hebben ze toch raar gemaakt vind ik.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn, wil wat cases herspelen, kun je nergens text/movies skippen. Dat zuigt wel heel erg ...
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De Achievements voor de 2 nieuwe DLC cases staan er inmiddels ook weer bij. Heb nu 1010(G). Moet nog alles op 5 sterren halen, en 8 auto's. Dan heb de retail Achievements allemaal :) Spel blijft leuk :9
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik zit nu net bij de Arson desk. Over de overplaatsing:

    [spoiler1]Ik hoop dat er nog wel meer info komt over hoe en wat. Want nu weet ik nog niet waar dat allemaal op sloeg. Ook met die oorlog.[/spoiler1]
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Game uitgespeeld, net een film het verhaal. Vraag me alleen af;

    [SPOILER1]Wordt de hele zaak nou aan het daglicht gebracht? Of is alleen die smeerlap Roy ermee weg gekomen?[/SPOILER1]

    Ik dacht dat je trouwens gewoon kon verder spelen? Nu moet ik namelijk steeds weer aan de laatste missie beginnen [SPOILER1]volgen van kelso naar de tunnels[/SPOILER1] waardoor ik dus niet de overige streetcrimes kan doen en de laatste paar experience points halen. Ik zit namelijk op ruim level 19. Had gedacht dat er na de laatste missie nog wat bij kwam zodat ik op 20 uitkwam maar blijkbaar niet...
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Voor die onderste, je moet bij het main menu naar cases gaan (die tekst 'Resume' is blijkbaar het menu, kwam ik ook pas achter nadat ik het spel uitgespeeld had :+), dus gewoon naar beneden scrollen en naar cases gaan :+
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Startscherm -> Cases -> Freeroam dan kan je doen wat je wilt.
     
  13. NL Legend Paul

    NL Legend Paul Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels de game op 100% uitgespeeld, 1000(G) nu de add-ons uitspelen.

    Met behulp van YouTube zijn alle objecten die je nog moet goed te doen.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb hem ook net uitgespeeld en ik vond het toch wel een érg goede game. Gewoon echt iets anders een keer. Het einde was ook ook wel goed. Ik hoop ook echt dat er nog eens een vervolg komt.
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Moet nu de 3e disc erin doen, de nieuwigheid is eraf. Heb door geen zin te hebben, 3 dagen gedaan over mijn laatste case. Iedere keer 30 minuten spelen en dan weer uitzetten.

    Hahahha
     
  16. NL Legend Paul

    NL Legend Paul Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat was makkelijk binnen 1,5 uur 200(G) er bij en alles nu uitgespeeld. Wachten op volgende add-ons:thumbs:
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier het zelfde probleem,toch wil ik hem ooit wel is uit hebben :p
     
  18. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    He guys

    Ik heb net een account aan gemaakt bij de rockstar social club.

    Maar hoe krijg ik nou me statistics op de site?

    Neem aan dat je ergens je xbox live naam moet invullen?
     
  19. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een account maken op de site van rockstar social club en je moet je ook via LA Noire aanmelden voor de rockstar social club. Daarna inloggen op de site en je zou stats moeten zien. Het kan wel even duren voordat je stats erop staan/zijn geupdated.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Voor de vakantie, ben inmiddels alweer terug, nog een zaak afgemaakt. Ga hem nog wel een keertje uitspelen, maar het nodigt bepaald niet uit om hier doorheen te razen zoals bij een game die ze RDR noemen. Dat was een toppertje, op het Mexicogedeelte na dan. Hoop dat ik het ooit red tot het eind. 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina