L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vond die Ad Vice cases juist de gaafste van allemaal. Een beetje een glamour sfeertje eindelijk. En dan ga je ineens naar Arson. :+ Hoewel ik dacht dat dat saai zou gaan worden is het toch ook echt wel een leuke desk though.

BTW waarom [spoiler1]gaat Cole Phelps nou eigenlijk vreemd met die Duitse zangeres?[/spoiler1] Voor zover ik weet wordt dat helemaal niet meer uitgelegd.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Naja, het was een hele afwisseling na al die cases over vrouwen enzo. Maar goed, moet nog een end tot het einde. ;)

3. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Door de glamour. Hij is de rijzende ster in de LAPD niets kan hem meer foutgaan. De femme fatale heeft een macht over hem en hij gaat er graag in mee. The rise and fall of Cole phelps
    Denk ik.

4. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begreep dat Elsa tijdens de oorlog het hoertje was waar de halve squad overheen gegaan was?

5. Koekenbakker28

Koekenbakker28 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond de game uiteindelijk toch zwaar overrated. Het enige wat cool en vernieuwd is is die motion scan technologie. Verder wijst het zichzelf heel erg en is het verhaal bij vlagen behoorlijk ongeloofwaardig.

Uiteindelijk, wat mij betreft, een gemiste kans.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    begin de game beetje zat te worden. net een film die net een half uurtje te lang duurt.

ok ik ben nu bij die conspiracy met Monroe. hadden ze dit niet in de hele game kunnen verwerken. ik vond die serial killer erg saai, onorigineel, ongeinspireerd en vooral herhalend (iemand die dat niet vond mag me uitleggen waarom hij t leuk vond om zovaak dezelfde soort case te doen, tig dode vrouwen achter elkaar).

Dan dat stupid drama ding met Phelps die vreemdgaat, no need for that, had iets verzonnen dat hij zn neus te ver stak in die conspiracy en daarom gedegradeerd werd ipv dit drama plot.

Ik had liever een andere opbouw gezien, bijvoorbeeld dat je in case 6/7 ofzo al iets begint te vinden over een conspiracy maar nog niet eraan toe komt enz en dan dat het er steeds naar opbouwt ipv alleen de laatste paar cases. denk dat dat spannenderd was geweest

Laatst bewerkt: 20 jun 2011
  7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga deze avond nog maar eens een poging doen om wat verder te spelen...

8. Feyenoord 12

Feyenoord 12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heeft die Roy Earle hem veraden omdat hij zich teveel met de hoge mannen in de maffia bezig hield waar Roy Earle goede connecties mee had.

9. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Heeft iemand LA Noire te koop voor me? Ik ben best benieuwd naar deze game.

10. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet,als ik heb uitgespeeld heb.het is totaal niet mijn genre,maar kvind hem echt wel boeiend en de emoties in de gezichten is echt nieuw!!met ondervragen is het echt van belang om goed te kijken naar de gezichten en natuurlijk de manier van praten in combinatie met de gevonden Clue's...nee ik vind hem echt nog vermakelijk,ik ben nu pas op 30 % ofzo.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Iemand al die nieuwe case gedownload? Net binnengehaald, maar geen zin om te spelen. :+

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Bedankt voor de heads-up, dadelijk eens downloaden en denk ook nog wel even spelen vanavond! :)

13. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Game speelt lekker weg, goede verhalen ook! top!

14. KU7J3N

KU7J3N Knuffelbeer

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nou met die rockstar pass? Zodra je deze download kun je alle extra DLC toch gratis downloaden en spelen, waarom krijg ik dan nog steeds bij het afrekenen een prijskaartje te zien van een xxx aantal punten. Ik las ook ergens dat de actie stopt op 24 juni en dat je daarna alle DLC apart voor de normale prijs moet downloaden.

Ik heb de pass gedownload voor 800 punten als voorbereiding zodat wanneer ik de game ging kopen ik gelijk alle DLC tot mijn beschikking had. Ik heb LA noire dus nog niet gekocht maar heb de pass al wel, heb ik hier nu niets aan en heb ik 800 punten weggegooid of doe ik iets verkeerd? Ook al zou ik het spel nu bestellen dan duurt het zeker nog een week voordat ik hem daadwerkelijk thuis heb...

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Als je de Rockstar Pass hebt moet je via het hoofdmenu van de game naar DLC gaan, via daar kan je dan alles gratis downloaden. Als je via Marketplace gaat met je Rockstar Pass staan overal nog gewoon prijzen achter.

Die actie van de Rockstar Pass stopt inderdaad, enige wat er dan gebeurd is dat die Pass duurder zal worden. Als je hem eenmaal hebt gekocht voor 800 is er niks aan de hand en zal je die DLC altijd gratis kunnen downloaden.

16. KU7J3N

KU7J3N Knuffelbeer

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, dan heb ik dus nog even de tijd om dit spel te kopen. Ik lees dit topic al weken en het lijkt me toch wel een spel dat je gewoon gespeeld moet hebben.

17. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe nu 1 case per dag.

Nog ff vraagje, is er een mogelijkheid die hidden vehicles ergens te saven? Of ben je hem gewoon kwijt als je hem ergens achter laat?8)

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Kwijt. Als je er een wil dan ga je er toch gewoon weer naartoe? :+

19. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh hij blijft steeds in dezelfde garage spawnen?

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Yes.

De nieuwe Arson case is trouwens te downloaden. Ik ga hem straks eens spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina