1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Heh? Alleen bij dit spel heb ik problemen met frame rates. De 360 staat op een TV meubel kan genoeg lucht bij.
    Ik las ook dat er een patch voor in de maak is (360 te heet worden.) Maar mijn 360 voelt normaal aan.
     
  2. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Dit vind ik serieus een van de tofste games van de afgelopen jaren. Het speuren, ondervragen, schieten, achtervolgen etc. werkt allemaal super. Ik heb eerlijk gezegd ook geen problemen met de auto's maar als je het niet fijn vind laat je, je partner toch rijden?

    Verder nog geen framerate problemen gehad en over die Sharpshooter Suit, dat was een speciaal kaartje bij mij (kreeg ik gewoon los naast die Slip of the Tongue editie).
     
  3. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog even volhouden, binnenkort komt er weer een nieuwe update voor de Xbox en ook komt er voortaan op nieuwe games 1gb aan extra data. MS heeft al gemeld dat mensen die dan problemen hebben hun Xbox kunnen omruilen tegen een nieuwe Xbox Slim :). Het is schijnbaar via Xbox live te checken of het aan je Xbox ligt ;).

    Nja ook install gedaan op de HDD ? verder kan ik tot nu toe alleen maar zeggen dat het een geweldig game is :D
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    heb de game nu in het zwart wit staan. vet!
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb al een stuk gespeeld, maar zodra ik nog verder kom, begint de frame rate te irriteren. :D
    L.A Noire is ook geinstalleerd op mijn 360. Ik heb overigens de 360 Slim 250GB het zal toch niet aan mijn 360 liggen, de framerate problemen? Of aan mijn KDL40EX700? Engiste wat ik nog kan bedenken zelf (Het spel, omdat ik bij de rest van mijn spellen geen framerate problemen hebt.)
     
  6. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2

    Ik heb het alleen tijdens het eerste filmpje gehad en dan ook nog maar voor 3seconden :).
     
  7. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    iemand???
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    omdat iedereen die game allang in huis heeft voor 40euro van eplaza!
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Ik ben al een beetje kleurenblind, dus zoveel maakt het voor mij niet uit. :+
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Zwart is geen kleur. :+
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Gelukkig zie ik het groen van XBW nog wel. Je zult maar op PS3 world belanden daardoor. :D

    Vette game, maar speel hem liever niet in zwart wit. Vind ik zelf niet zoveel aan. Opzich draagt de kleur ook een hoop bij. Je moet het immers beleven als de personages, niet als een een kijker van toen of nu. ;)
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    vind het juist vet, meer sfeer. blijf het z/w spelen
     
  13. Stimpy

    Stimpy Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een pagina of twee geleden gemeld dat het overal bij de E-Plaza is in antwoord op jouw vraag, maar niet via hun website vreemd genoeg. SotT editie alleen zolang voorraad strekt, op=op, daarna de "gewone" versie, zolang de aanbieding geldt. Bij Bart Smit geldt de aanbieding niet zover ik weet, ondanks dat E-Plaza en BS meestal dezelfde prijzen hanteren. In de folder van deze week van de BS waren bijna dezelfde aanbiedingen als E-P, alleen LAN was 20 euro goedkoper...

    Morgen nog even terug om te vragen waarom ik geen sharpshooter suit code gekregen heb... Als ze op waren pech, zo interessant zijn de suits niet, maar de E-Plaza is hier toch vlakbij...
     
  14. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    nogmaals zet een fan erop en je zal het resultaat zien, trust me
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Overigens heerlijk om een game totáál niet gevolgd te hebben. Wist nogeens niet dat die game kwam. :+
    Deze vervolgens direct kunnen kopen en het een geweldige game blijkt te zijn! :)
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je kan trouwens een suit unlocken door je Xbox/PS3 account te connecten aan je Rockstar Social Club account in de game.

    Keuze om zo'n level up punt te gebruiken om Lie, Doubt of Truth weg te halen kan je trouwens beter niet gebruiken. Dan eerder die optie om te kijken wat andere mensen op de wereld hebben gekozen via Rockstar Social Club is veel handiger. Dan krijg je bij elke optie een percentage te zien.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Is de game qua sfeer en verhaal zoiets als heavy rain?
     
  18. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 mei 2011
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha idd, heb precies hetzelfde. Nu nog maar hopen dat hij leuk is 8)
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij is leuk. Vooral de animaties zijn echt waanzinnig. Het is net of je een film zit te kijken.
    Krijg alleen morgen ook Dirt 3 binnen, dus dat wordt nog goed tijd verdelen! 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina