1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] L.A. Noire [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 jun 2011.

  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ah kijk das wel lekker lang dus. Ik ben wel van plan als de game me goed bevalt deze op 100% te completen.

    Bedankt voor je antwoord!
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ben hem sinds kort aan het spelen. Duurde even voordat ik in de game kwam maar het begint nu wel op gang te komen. Ik zit nu bij de case: "Driver's Seat".

    De vrouw van de vermiste man, ik vond bij haar thuis een foto van haar man met aan de achterkant een note met dat ene Nicole niet kon wachten om hem weer te zien. Er lag ook een ticket naar Seattle bij, en toen ik naar de vrouw van de vermiste man ging, toen zei ze dat hij daar vaker naar toe gaat voor een zaken trip. Ik klikte per ongeluk op Lie, maar merkte dat dit goed was, omdat ik de evidence erbij pakte van de foto. Toen melde ze dat ze wist dat hij bezig was met iemand anders. Wel raar, want ik had er nooit achter gekomen dat ze er vanaf wist. Ik dacht eerder dat ze er niet van af wist en dat ik het haar moest vertellen, haha.
     
  3. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden toch ook 'separate bedrooms' of is dat niet die case?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja.. dat wel. Mis ik iets? :+
     
  5. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een erg uitgebreide walkthrough van gemaakt.
    Je kunt dan alles per zaak bekijken, al is het leuker het de eerste keer helemaal zelf te doen.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Net deze mini missie gehad:
    [yt]FTvSLZ_0Sec[/yt]
    :lol:
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Geweldig spel! Heb hem uitgespeeld, toen uitgespeeld met een walkthrough en nu wil ik de 100%.
    Ik heb nu 92/95 auto's en de enige auto die ik via freeroam moet halen is de International Metro KB1M, iemand tips waar deze vaak langskomt?
     
  8. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Op die achievement.org site staat wel een guide daarvoor.
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat zou je wel zeggen maar alle achievement sites maken zich er makkelijk vanaf, op elke site staat dat hij wel eens langsrijdt bij dit en dat terwijl het niet zo is, op Youtube worden mensen er ook gek van :+
    Uiteindelijk heb ik hem wel gevonden via een youtube comment maar ik heb nog nooit zo veel moeite gehad een guide te vinden voor het behalen van een (onderdeel) van een achievement.
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    oh wacht volgens mij gebruikte ik La noire wikia, maar ja je hebt hem al.
     
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Het Australische bedrijf Depth Analysis, makers van de technologie achter L.A. Noire, heeft een video op het internet geplaatst dat enkele bloopers van de acteurs toont.

    In de grappige video zijn verschillende acteurs te zien die over hun tong struikelen, het script even vergeten of gewoon moeten niezen tijdens een opname. Het opmerkelijke hieraan is dat de in-game models deze situaties allemaal perfect weergeven. Zeker het bekijken waard, al is het maar als (indrukwekkende) herinnering aan hoe ver we reeds staan op gebied van videogametechnologie.

    [yt]1va8FxBl7Cg#![/yt]
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ha vet.
     
  13. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Lol die laatste ook.
     
  14. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Haha, zeker een lachwekkend filmpje! :D
     
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Uncover the truth of a seedy 1940's Los Angeles in LA Noire, making an updated return on PS4 w/ PS4 Pro enhancements.

    14 nov.

    L.A. Noire for PlayStation 4 delivers the complete original game and all additional downloadable content with a range of technical enhancements for greater visual fidelity and authenticity, including enhanced lighting and clouds, high resolution textures and more. Plays natively in 1080p for the PlayStation 4 console, and stunning 4K for PlayStation 4 Pro, this version captures the grit and grime of the City of Angels like never before
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nice, ooit eens de eerste missie gespeeld en daarna niet meer. Leuk om weer eens op te pakken dan.
     
  17. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    8.752
    Een ondervraging helemaal geflipt over de top beginnen om daarna direct poeslief te zijn vond ik altijd hilarisch.

    STOMME TEEF JE HEBT ZELF JE KIND VERMOORD JE DRAAIT DE BAK IN VOOR DE REST VAN JE LEVEN!
    Sorry mevrouw ongepast, mijn condoleances. Waar werkt u?
     
    Fiasco en Tyrant vinden dit leuk.
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Today, we're proud to announce new versions of the blockbuster detective thriller L.A. Noire, are scheduled to release on November 14, 2017 for Nintendo Switch, PlayStation 4 and Xbox One.

    Alongside these three new console versions, we're taking our first steps into virtual reality with L.A. Noire: The VR Case Files, featuring seven select cases from the original game rebuilt specifically for a virtual reality experience on the HTC VIVE.

    Set against the seedy and violent underbelly of 1940’s Los Angeles, L.A. Noire is the story of decorated veteran and newly minted detective Cole Phelps as he investigates an escalating series of cases inspired by real-world crimes. Each successfully solved case brings Phelps greater success, but also brings him closer to the dark criminal heart of post-war L.A.

    L.A. Noire: The VR Case Files for HTC Vive delivers seven of the original engrossing, self-contained cases from L.A. Noire rebuilt specifically for virtual reality, blending breathtaking action with true detective work to deliver an unprecedented interactive experience.

    L.A. Noire for the Nintendo Switch features the complete original game and all additional downloadable content, with specific enhancements including a Joy-Con mode with gyroscopic, gesture-based controls, HD rumble and new wide and over-the-shoulder camera angles, plus contextual touch screen controls for portable detective work.

    L.A. Noire for PlayStation 4 and Xbox One delivers the complete original game and all additional downloadable content with a range of technical enhancements for greater visual fidelity and authenticity, including enhanced lighting and clouds, new cinematic camera angles, high resolution textures and more. Plays natively in 1080p for the PlayStation 4 and Xbox One consoles, and stunning 4K for PlayStation 4 Pro and Xbox One X, these versions capture the grit and grime of the City of Angels like never before.

    For more information, visit the updated website at rockstargames.com/lanoire and keep an eye out for more from L.A. Noire: The VR Case Files and L.A. Noire for the Nintendo Switch, PlayStation 4 and Xbox One both there and at the Newswire in the weeks ahead.
     
  19. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Hmmm, oké. Gewoon een remaster dus. Dat verandert dus niets aan hoe repetitief de game is. Jammer.
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Er zouden wel wat meer freeroam aspecten in mogen zitten in die grote wereld. Bijvoorbeeld dat je naast detective een bijbaan in de vorm van bakker kunt hebben. Minigame, verse broodjes bakken en ze thuis bezorgen.
     

Deel Deze Pagina