1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] L.A. Noire [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 jun 2011.

1. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie oh wie kan mij helpen! Ik mis 1 auto: de Ford Convertible. Ik heb echt alles afgereden en afgezocht maar kan em nergens vinden. Wie heeft voor mij de gouden tip!

2. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    During The Black Caesar case, you can find this car behind the Numbers Operation building.

3. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank aje voor je hulp maar helaas.... Heb de case 3 x gespeeld maar alle drie de keren stond er geen ford covertible.... Ik wordt gek van deze auto zeg... Iemand anders nog een idee?

4. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Werkte bij mij voor de meeste auto's.
    Het is toch 11/25 2-door? Die heb ik zo gehaald.

5. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook dat werkt niet... Echt zonder overdrijven al 20x gedaan.... ik krijg deze gewoon niet te pakken... Inderdaad de 11/25 2-door

6. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een koninkrijk voor een Ford Convertible :lol:

7. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel net binnengekregen en heb een aantal vragen:

- Klopt het dat je automatisch je wapen pakt en deze niet zelf kunt pakken?
    - Hoe werkt het 'free roamen' precies? Ik speel nu zaak na zaak, maar vind het eigenlijk ook wel leuk om even de stad te bekijken.
    - Heb denk ik nu drie uur gespeeld en zit al op 20%. Is het zo'n klein spel?
    - Ik heb een code voor 'The naked city' en 'The badge pursuit challenge'. Zelf heb ik de rockstar pass gekocht, dus heb ik deze dubbel? Is het mogelijk om dit te verkopen of mag dat niet?

Laatst bewerkt: 6 jul 2011
  8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    - Jup, klopt.
    - Als je een hele desk (Traffic, Homicide, Vice, Arson) hebt afgerond kan je via het beginscherm naar cases gaan en free roam selecteren. Of gewoon je ding doen tijdens een case.
    - Nee, game is wel lang.
    - Kan je gewoon verkopen, maar volgens mij niet via de Bazaar hier op XBW. Codes mag je hier niet verkopen dacht ik.

9. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Om in te haken op het tweede punt: Free Roamen kun je beter doen op de eerste methode (eerst je hele desk afronden, dan naar beginscherm en Free Roam selecteren). Doe je het namelijk gedurende een en maak je schade, dan heeft dit invloed op je eindbeoordeling van deze case (je krijgt maximaal vijf sterren om aan te geven hoe goed je het gedaan hebt).

10. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Dan nog even het volgende: de game is dus blijkbaar wel lang? Maar hoe komt het dat ik dan al zo veel procent heb? Of wordt dit per schijfje geteld?

Laatst bewerkt: 7 jul 2011
  11. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Aan het begin van het spel gaat het redelijk snel met de cases, maar des de verder je in het spel komt des de langer de cases zijn. Dan gaat het niet zo hard meer kwa percentage van je spelvoortgang.

Wat betreft de wapens, volgens mij kan je wel zelf beslissen of je een wapen wel of niet wilt hebben. Een van de knoppen kan je gebruiken om een wapen op te pakken in het spel, welke dat is moet je even nagaan.

Het spel zelf is echt niet kort te noemen, met de extra cases erbij ben je echt wel een hele tijd zoet.

12. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, gelukkig maar.
    Je kunt trouwens met 'A' alleen wapens oppakken als je in een vuurgevecht zit. Het zelf bepalen is dus nog niet helemaal mogelijk, maar het is ook niet erg dat dit niet kan.

Dan nog even dit: hoe krijg ik meer van die punten om te gebruiken tijdens mijn verhoor? Tot nu toe heb ik er steeds één of twee en wat meer zou erg goed van pas komen. Misschien iemand met tips?

13. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt punten als je rangen omhoog gaat maar die punten krijg je nooit in grote getale dus wees er zuinig mee :9

14. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal ik onthouden;)

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
  16. ParDennoes

ParDennoes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om dit spel te kopen maar mijn vraag is, komt er wel genoeg actie in voor? Ik snap dat je speurwerk moet oplossen maar een beetje actie maakt de game het voor mij ook.

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Naast het speurwerk zit er zeker voldoende actie in, denk hierbij aan achtervolgingen, shootouts in warenhuizen etc.
    Daarnaast heb je ook de zogenoemde streetcrimes, waarbij je tijdens het freeroamen opgeroepen wordt en je bijvoorbeeld achter overvallers van een winkel aan moet.

18. ParDennoes

ParDennoes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, ga hem nu dan maar even bestellen!

19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Beter maken ze een casey anthony dlc!

20. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em!!!\o/\o/\o/

kon vannacht niet slapen en ben maar rond gaan rijden in Hollywood... pfff eindelijk gevonden.... iets meer dan 2 uur rond gereden.....

Deel Deze Pagina