1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] L.A. Noire [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 jun 2011.

1. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp nog niet helemaal wanneer je tijdens een verhoor of ondervraging moet kiezen voor 'Doubt'. De waarheid of niet is natuurlijk duidelijk, maar 'Doubt' vind ik soms nog wel lastig.
    Gebruik je deze als je weet dat iemand liegt, maar je al weet dat je geen bewijs hebt. Als je dan 'False' had gedaan, zou het betekenen dat je eventueel bewijs moet aanvoeren. Misschien wanneer je het risico niet wilt lopen, wanneer er gevraagd wordt om bewijs?

Laatst bewerkt: 8 jul 2011
  2. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Als je ziet dat iemand niet de waarheid spreekt kan je kiezen voor doubt of lie. Lie kies je alleen als je bewijs hebt dat de persoon liegt. Je kan tijdens je verhoor nog even op de back knop drukken om je bewijs te bekijken. Als je bewijs hebt dat iemand liegt moet je dit bewijs altijd presenteren. Heb je dit bewijs niet dan is het doubt.

3. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het kan toch wel het geval zijn dat er om bewijs wordt gevraagd, maar dat je deze niet hebt?

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Niet bij Doubt. :)

5. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Goed om te weten:thumbs:

Ik heb trouwens één code over voor The naked city én The badge pursuit challenge. Deze kreeg ik onverwachts bij mijn spel, maar ik heb de Rockstar Pass al gekocht. De code wil ik graag verkopen via marktplaats.
    Nu vraag ik me af of je Xbox Live nodig hebt, om deze twee uitbreidingen te downloaden? Dat is dan wel zo eerlijk om erbij te vermelden.

Laatst bewerkt: 9 jul 2011
  6. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Om deze te downloaden heb je altijd xboxlive nodig, dit omdat je een code moet invoeren voor het downloaden van de cases. Hetzelfde geld voor de andere uitbreidingen van dit spel.

7. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dat is dan wel zo eerlijk om bij de advertentie te zetten.
    Maar kun je de uitbreidingen dan wel spelen als je hem al hebt gedownload, maar je Xbox Live is verlopen?

8. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ze hebt gedownload dan kan je ze ook zonder xboxlive spelen. Je hebt xboxlive alleen nodig als je de cases voor de eerste keer op je computer wilt zetten.
    Je krijgt als je een van de cases opstart ook te zien welke disc je in je xbox moet doen. Blijkbaar staan er wel iets van gegevens of zo op een van de dvds, maar hoe dat zit weet ik niet precies.
    Maar volgens mij weten de meeste wel die een keer iets gedownload hebben voor uitbreidingen van een spel, dat je er altijd xboxlive voor nodig hebt. Maar voor de zekerheid zou ik het er wel bij vermelden. Zo voorkom je later eventuele problemen-teleurstellingen.

Laatst bewerkt: 10 jul 2011
  9. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik dus ook ja, vrij minder om het niet te vermelden.
    Zelf heb ik Xbox Live, dus ik wilde wel even weten hoe het dan zat als je eventueel geen Xbox Live had:thumbs:

10. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf hoelaat kan je de laatste case downloaden van xboxlive?

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ah dat is morgen alweer he, nice!
    Maar ik denk rond 11 uur, rond die koers komen de meeste dingen online op XBL,

12. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd hoe die gaat, iets met drugs zou deze case zijn. Ze zouden eigenlijk wat meer cases nog moeten maken vind ik. Spel zelf was leuk om te doen, maar de cases waren te eentonig.:p

13. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik twijfel een beetje of ik deze titel aan moet schaffen.

Aan de ene kant lijkt het me leuk om eens een ander soort spel te spelen en de setting spreekt me erg aan. Toch lees ik veel over het herhalende karakter en de snel vervelende gameplay. Zijn die verhalen terecht of wint de sfeer en de setting het van de herhalende gameplay?

14. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel in één woord geweldig. Heb hem overigens nog niet helemaal uitgespeeld, maar het verveelt absoluut nog niet. Van mij kan het snel niet langzaam genoeg gaan:+
    De sfeer is gewoon erg goed neergezet en je hebt écht het idee alsof je een detective bent. Vooral wanneer je op het politiebureau begint en je dan naar het plaats delict moet.

Weet iemand hier toevallig wat meer van?

Rockstar is taking into consideration the fact that some players want to wear this outfit throughout the game, not just patrol, so that may mean that it might become DLC.

Zal dit nog komen?

Laatst bewerkt: 12 jul 2011
  15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Reefer Madness online trouwens, eens kijken of dit wat boeiend is. Voorgaande drie DLC waren niet veel aan, geen wonder dat ze uit de game waren geknipt. Deze is er ook uit geknipt gezien deze screen al lang voor de release van de game was uitgekomen en het van de DLC is. :emo:

Uitgespeeld, korte kut case. Hooguit 20/30 minuten en niks bijzonder.

Laatst bewerkt: 12 jul 2011
  16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ze hebben het tijdens deze DLC cases tijdens gesprekken in de auto ook over dingen in het 'hoofdspel' voorkomen.

Ga zo gelijk maar even downloaden en testen. Gratis 100G ophalen!

17. generationq87

generationq87 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Erg gaaf spel! Ben nu bij de case 'The Gas Man'. En voor de mensen die ook bij deze case zijn lees onderstaande spoiler graag even...
    Wel vraag ik me af waarom Cole Phelps in de case hiervoor opeens vreemd gaat, de personage ondervraagt de persoon gewoon, gaan min of meer na een discussie weg. Vervolgens volgt Cole die griet en loopt hij daar naar binnen maar de reden? Er speelt niks tussen deze 2 personen... geen geflirt of iets gaat er aan vooraf. Jullie een idee?

18. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Paar vraagjes:

- Zal de outfit die Cole aan heeft tijdens de patrol desk nog beschikbaar worden als DLC? Ik heb gelezen dat er wel meerdere mensen zijn die het leuk zouden vinden, als deze outfit beschikbaar wordt als DLC.
    - Rennen doe je met 'RT', maar hoe laat ik Cole harder rennen of juist zachter?
    - Ik vind het vrij irritant dat wanneer ik rondrij, ik opeens in een street crime beland. Zijn hier oplossingen voor?

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nee, is ook niet echt verteld in de game. Later krijg je ook niet echt een uitleg waarom Cole vreemd gaat. Vond het maar een rare keuze in het verhaal, als ze het goed hadden uitgewerkt vond ik het geen probleem maar sloeg uiteindelijk nergens op. Vooral omdat Cole ook zo'n gevoelige man is wat je merkt in de game en dan zijn kinderen zo in de steek laat.

- Geen idee, nooit wat over gelezen.
    - Cole kan met (A) steeds indrukken wat sneller rennen, maar alleen als hij achter een suspect rent. Anders is het met RT het snelst wat kan.
    - Niet dat ik weet, als je er niet op reageert of niet heen rijd is er geen probleem.

Laatst bewerkt: 13 jul 2011
  20. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Even over zo'n street crime. Er staat dan zo'n poppetje op je map. Wanneer je die street crime niet wilt doen, moet je er dus omheen rijden? Er wordt namelijk niet gevraagd of je die street crime daadwerkelijk wil spelen..:confused:
    En dan nog dat rennen: met steeds A indrukken kun je iemand takelen ofzo. Maar als je gewoon in free roam bent, rent hij soms zachter en soms juist weer harder.

Deel Deze Pagina