1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] L.A. Noire [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 jun 2011.

1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Gewoon verder spelen. Het wordt allemaal duidelijk straks :)

2. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik vind trouwens de graphics wat matig, maar die gezicht animaties zijn echt geweldig. De bartender Diego in Silk Stocking Murdder deed me gelijk denken aan iemand. Blijkt dus de acteur te zijn die ook Karl in How I met your mother speelt. :cool:

3. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Matig? Vind de graphics echt prima. Lekker strak ook itt tot bv een mafia 2 waar het erg onrustig oogde als je in de verte keek als je buiten was.

Edit: Wel klote dat de 360 moeite heeft met dit blijkbaar te zware spel. Vooral op heuvels waar je dus een uitzicht op de stad hebt gaat het allemaal wat schokkerig en stroperig.

Laatst bewerkt: 6 aug 2011
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Sommige zaken zijn echt geweldig, maar heb de game zelf niet meer afgemaakt. Over het algemeen toch iets te eentonig, maar dat is mijn idee. Er zijn me echter wel een paar dingen bijgebleven, met name het einde van je eerst rang als rechercheur.

Dat epische einde, vooral de case zelf ook, dat je in een catacombe achter die gast aan zit. Tering, vond het zelf zeer origineel, goed uitpakken en lekker werken. Disc 2 vond ik eerlijk gezegd vrij boring en toen had ik het ook wel gehad met de game.

Stoorde met trouwens helemaal niet aan de matige graphics, want je moet ergens inleveren met zoiets als LA Noire.

Het is alleen dat er in de variatie van ondervragen of kwaad, of twijfelachtig of lachwekkend bijna gereageerd word. Ik had wel eens willen zien dat er eentje over de tafel vloog om mij aan te vallen. Misschien in LA Noire 2?

5. rutgerlam

rutgerlam Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me zo vermaken met games als Mafia II, is dit spel hier mee te vergelijken? Heb net Mafia II uitgespeeld en wil nog wel zo'n soort spel spelen.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Spel is beter in het opzicht dat er meer te doen is na het verhaal. Helaas kent ook deze game imo een hoop eentonigheid. Heb hem dan ook niet uitgespeeld en dat is toch een uitzondering. Die laatste klote game van HP door EA daar gelaten. :+

7. rutgerlam

rutgerlam Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar baalde ik ook erg van na Mafia II, had het spel pas op 70% uitgespeeld. Ik heb de eerste trailer gezien, en volgens mij ben je bij de politie? Ik ga geen reviews lezen omdat ik dat niet mooi vind, wil er nog zo weinig mogelijk vanaf weten.

8. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me eigenlijk aan al die replay's waarvan een eigen savegame wordt aangemaakt. Onder 'Resume' staat nu namelijk een lijst van 8 savegames.
    Hoe krijg ik deze hier weg? Ik wil namelijk als ik op 'Resume' klik meteen verder kunnen gaan met de savegame waar ik mee bezig ben. Dus zonder al die replay's ertussen.

Laatst bewerkt: 31 aug 2011
  9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Staat er eigenlijk nog DLC op de planning?

10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee, die met die explosie was de laatste.

11. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me eigenlijk aan al die replay's waarvan een eigen savegame wordt aangemaakt. Onder 'Resume' staat nu namelijk een lijst van 8 savegames.
    Hoe krijg ik deze hier weg? Ik wil namelijk als ik op 'Resume' klik meteen verder kunnen gaan met de savegame waar ik mee bezig ben. Dus zonder al die replay's ertussen.

12. Obelysc

Obelysc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfoe eindelijk alle auto's gevonden, nu nog zo'n 40 film reels en nog 9 van die gebouwen of whatever vinden en dan eindelijk 100%. :9

13. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Dat weten we ondertussen wel:x:):

14. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, mooi. Maar heb je ook een oplossing? :+

15. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben me aardig aan het vermaken met dit spel en ik vroeg me af of het de moeite is de dlc aan te schaffen?
    Heb ik er plezier aan of loopt het in het beetje in het verlengde van de game met veel herhaling?

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zijn deze week in de aanbieding toch, dan zou ik het zeker doen. Zijn vier wel aardige cases, niet super bijzonder maar als je meer wilt van L.A. Noire dan zou ik het zeker doen! Wel meer van hetzelfde, en qua story niet zo bijzonder (waarschijnlijk uitgeknipt voor de volledige game) maar voor 640 points voor alles is een mooie prijs.

17. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het gewoon doen. Als je dan weer over een maandje zin krijgt in L.A. Noire, kun je wat nieuwe zaken doen:+

18. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    cheers
    ik had het idd gezien dat ze in de aanbieding zijn, maar gezien de verschillende reacties over dlc las had ik doubt (X)

19. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind deze game wel leuk in het begin. Maar het is allemaal maar meer van hetzelfde. De gezichten enzo zijn echt super gedaan. Maar het is wel heel eentonig. Waarom vinden zoveel mensen dit zo geweldig?

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Omdat het later in het spel niet meer zo eentonig is en je steeds gavere en grotere cases tegenkomt. :) Even door de zure appel heen bijten, denk niet dat je er spijt van zal hebben.

Deel Deze Pagina