1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] L.A. Noire [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 22 jun 2011.

  1. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Count me in for that :cool:.
     
  2. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Dat zou echt heel vet zijn, maar dan moet het wel echt goed worden uitgewerkt en niet afgeraffeld zijn. Wellicht dat die game er wel komt, inmiddels zijn er zes seizoenen van + seizoen 7 en 8 komen er ook aan en het is best een populaire serie. Laten we het hopen.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Voor de mobieltjes is er geloof ik al een game, maar die stelde vrij weinig voor. Ik ben als de game uiteindelijk toch zou komen voor de consoles, dat het een crapgame wordt. Rockstar zou het kunnen doen, maar nah...die zijn druk met Max Payne 3 en GTA V natuurlijk. Oh ook PC


    [yt]9Eu48t9w_6s[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2011
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Soms begrijp ik de game niet, zit ik in een gesprek met iemand en hij lijkt echt de waarheid te vertellen. Dus ik doe 'truth' , nee hoor fout! Ik had dus doubt moeten kiezen, soms vind ik dat helemaal niet logisch in de game. Is het op die momenten gewoon puur gokken?
     
  5. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap daar ook geen hol van :lol:. Meestal doe ik doubt.
     
  6. Leoni

    Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    23
    Het ligt ook heel erg aan de persoon die je ondervraagt. Personen die intellectueel meer onderlegd zijn, zijn moeilijker te 'lezen', in mijn ervaringen tenminste

    Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
     
  7. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Pas na de 2de playthough met de correcte antwoorden kom je pas te weten hoe het verhaal werkelijk zou moeten lopen. In mijn eerste playthrough had ik de meeste cases op 3 sterren met een enkele 5 sters geloof ik.

    'k Moet nog steeds die 2de playthrough afmaken, ben wel weer begonnen maar na een 2de keer heb je het al gezien en wordt het saai om de game te spelen. Komt mede door het lage tempo wat er in de game zit, al merk je dat niet wanneer je de game voor de eerste keer speelt.
     
  8. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    In hoeverre zijn de DLC-onderdelen het waard om de Complete Edition te kopen? :)

    Heb de game voor de PS3 gehad maar nooit verder gegaan dan een paar cases. Daarna de game weg gedaan. Nu toch zin om de game weer eens te spelen. Vraag me alleen af of het prijsverschil het waard is om de Complete Edition te halen :)
     
  9. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, ik zou even wat rekenwerk verrichten. Momenteel zijn alle DLC's namelijk in de aanbieding via je Dashboard, dus kijken wat goedkoper is.
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Maakt LA Noire gebruik van een pass systeem zoals bij EA games? Wil de game tweedehands halen aangezien ik de rockstar pass heb gekocht voor 400 msp een paar weken geleden, maar kan nergens vinden of LA Noire dus een pass systeem heeft.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    DLC is wel vermakelijk, cases zijn wel aardig maar niet zo bijzonder als de cases uit de game zelf. Weet niet hoe duur de complete editie is vergeleken met de normale/tweedehands maar voor 400 msp heb je de Rockstar Pass deze week via Xbox Live. Dat is alles wat er bij zit via de complete edition, denk dat je zo goedkoper uit bent. /Mhm, complete pass is niet aan de aanbieding.

    Nope. Als je de Rockstar Pass al hebt gekocht + LA Noire heb je alles wat er is voor de game. ;)
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ok, thx :thumbs:
     
  13. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een achievement waarbij je met alle wapens in het spel iemand moet vermoorden. Is het mogelijk om deze te halen, nadat je het spel hebt uitgespeeld en dus gebruik maakt van 'replay casses'?
     
  14. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ja zo heb ik hem ook gehaald. Heb overigens alle achievements van La Noire :)
     
  15. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, mooi. Ik ben ook bezig met het behalen van alle achievements, heb overigens het spel nog niet uitgespeeld..
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hier een beschrijving van alle wapens/waar te halen + filmpje :)

     
  17. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de video...
    Is het overigens mogelijk om elk achievement te behalen via replay?
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja.
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hmz begint toch wel weer te kriebelen deze game. Heb hem 6 maanden geleden gekocht en nog niet aangeraakt :x. Maar nu begint het wel te jeuken, van het weekend maar eens mee beginnen.

    Wat is de lengte van deze game eigenlijk?
     
  20. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind is lastig om te zeggen. Lekker cliché, maar het ligt er natuurlijk aan of je uitbreidingen hebt en van plan bent het spel op 100% te gaan halen...
    Volgens Rockstar Games zelf duurt het minimaal 25 uur.
     

Deel Deze Pagina