1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tommie, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hadden ze het oor er netzo goed er los naast bij kunnen doen ofzo! :D

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha nee. Ik heb die case gespeeld, en het is geen voodoo doll :9

3. Feyenoord 12

Feyenoord 12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoveel is de PS3 ook weer niet beter :+

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Allemaal nieuwe previews van een twee uur lange playtest. Reading time :D

http://www.vg247.com/2011/03/02/la-noire-has-previews-will-be-awesome/

Alle previews zeggen juist dat de shootings en chases een 'extra' zijn zeg maar en dat juist het onderzoeken van een moordscene en mensen ondervragen de 'key elements' zijn in de game. CVG vind echter wel dat de game hun hand teveel vasthield tijdens het bezoeken van de moord-plaats en het zoeken naar bewijsmateriaal. Door indicators in de audio weet je dat je gewoon klaar bent bij een moord-plaats en dat is opzich best jammer. CVG mist de uitdaging die ze in vele oude Point & click adventures wel hadden.

Verder vond een andere previews de vuistgevechten niet geweldig en om een of andere reden haalde het ze uit de flow van de game. Ze hopen dat ze niet tevaak zullen voorkomen. Verder klinkt alles geweldig.

Laatst bewerkt: 2 mrt 2011
  5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mhm, vuistgevechten in RDR waren zwaar dramatisch en wat mij betreft het enige minpunt in RDR. Beter is dat in LA Noire wel beter.

6. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja , op een paar minpunten na word het waarschijnlijk gewoon echt een hele toffe game , ik bedoel als het vuistwerk niet zo tof en goed aanvoelt is dat geen gamebreaker voor mij iig.
    Previews zien er goed , ik ga alleen nu niet meer zoveel kijken van deze game omdat ik echt een beetje de verassing erin wil houden.

Is wel een game die ik day-uno moet hebben.

7. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de gast van Insidegamer die L.A. Noire al heeft mogen spelen waren de vuistgevechten niet heel erg goed.. Moet je maar ff die videopreview kijken

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het ook gehoord maar zo erg vind ik dat niet.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Als er niet veel van inzitten is dat geen ramp, ik maak me meer zorgen over de uitdaging qua het uitzoeken van die moorden enzo. Ik hoef geen indicator te horen zodat ik weet dat ik alles gevonden heb ergens, laat me juist lekker zoeken en uiteindelijk helemaal moeten gaan nadenken of ik iets gemist heb, wanneer ik vast kom te zitten. Mocht dit het geval zijn voor de hoogste difficulty, dan ga ik daar voor.

10. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je voelt in je controler een kleine trilling als je dichtbij een clue komt. Ik weet niet of je dit kan uitzetten.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja en dat is niet eens alles, ik las ook over een stukje in de BGM die je een indicatie geeft dat je alles gehad hebt. Nou ik tyf dat spul echt uit als het kan, please laat het mogelijk zijn.

12. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Klopt. De achtergrond muziek stopt zodra je alles gevonden hebt.

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En dat kan niet uit?

14. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat weet ik niet. Ik heb gewoon die hele case (missie) gespeeld, en verder niet in de menu's gekeken ofzo.

15. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Waar heb je het gespeeld?

16. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Bij Take 2, vorig jaar december.

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856

Coming Next Week: The 2nd L.A. Noire Gameplay Series Video “Investigation and Interrogation” Look for it to debut next week at the official L.A. Noire website and the Rockstar site Videos section. Day and date to be announced...

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    The video, which will focus on Investigation and Interrogation, releases on Wednesday at 12pm EST.

Morgen dus. :)

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    [gt]711461[/gt]

Wederom tonen ze weer de PS3 versie, ben wel benieuwd hoe de 360 versie is. Ik hoop gewoon net zoals de PS3 versie, ik koop mijn multiplatform titels het liefst voor m'n 360.

20. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Heerlijke trailer weer, net zoals de gameplayserie van red dead redemption van een jaar geleden. Laat gewoon een mooi beeld zien van hoe de game gaat worden. Ik wordt steeds enthousiaster over deze game in ieder geval.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina