1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tommie, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds geen goed beeld van de gamewereld nu.. rij je vrij rond? kun je je geweer pakken wanneer je wilt? uitstappen wanneer je wilt? elke auto pakken die je wilt? wapens kopen?

Ik weet dat dit geen GTA wordt, eerder een maffia achtige game.. maar het is nog niet erg duidelijk.

2. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Ik hoop dat ze in GTA V ook deze techniek voor de gezichtsanimaties gaan gebruiken. Zou namelijk wel erg vet zijn.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Je bent een detective, natuurlijk niet...

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik denk dat je krijgt te horen via een cutscene dat er ergens een moord is gebeurd, dan neem je de auto naar die crime-scene en daar ga je al het bewijsmateriaal zoeken en het lichaam bekijken. Je krijgt dan die ondervragingen waar de previews het over hadden. En dan op alleen bepaalde momenten krijg je shootouts en auto-achtervolgingen. Zo zie ik het wel gebeuren in die game.

En das prima :)

5. Marx

Marx Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Lijkt mij ook prima! Anders klopt de hele sfeer van de game niet. In deze game heb ik echt erg veel zin!

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het enige wat het voor mij kan..mja...minder maken, verpesten wil ik nog niet zeggen; zijn die geluids indicators en muziek die stopt als je alles gevonden hebt qua bewijsmateriaal bij een crime-scene. Op die manier krijg je nooit echt een uitdaging, kom je nooit echt vast te zitten dat je echt terug moet gaan naar die plek om te kijken of je niks gemist hebt. Ik hoop echt heel erg dat er een optie is om die meuk uit te pleuren.

7. FuckMeister

FuckMeister Fuckmeister

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan je um op verschillende moeilijkheidsgraden zetten..zet jij um toch gewoon op 'ik ben pro'-modus!;)

8. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Kan het trailers ook gebeuren dat je een case fout oplost? Dus dat je de verkeerde achter de trailies zet? Zou wel leuk zijn dat je een case fout doet en de game gwn doorgaat, als de game dan aan zou geven dat je het fout doet ofzo is het ook niet leuk.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762
    Ze zeiden dat de cases los staan, maar uiteindelijk wel allemaal wegen naar de uiteindelijke ultieme ontknoping van het verhaal, dus ik denk het wel.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hell yeps!!!!

Report: LA Noire takes over 25 hours to complete

Rockstar told people at PAX East over the weekend that LA Noire’s main campaign would take between 25-30 hours to complete, according to this PSLS report. That’s not including “unassigned cases,” homicides that help build the backstory of secondary characters.

The Team Bondi title releases in the US on May 17 and May 20 in the UK for PS3 and 360. Watch the second gameplay video Rockstar released last night here.

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aah kijk aan! goed nieuws!

12. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    25 uur aan gameplay is iets wat ik echt in tijden niet meer heb gezien. Zo heb je tenminste wat aan een spel dat tussen de 40 en 60 euro kost.
    En zo kom je ook een beetje in het verhaal te zitten, en word het niet zo linear als je in andere games ziet. Dat het na 5 uur afgelopen is, met een open einde. Maar ik kijk uit naar deze game.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762
    Castlevania... nuff said.

14. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Er was gezegd dat je op de radio van de politie kon horen wat er allemaal aan de hand is in de stad, en waar je dan heengaat is jouw keuze. Ik hoop dat het netzo is als in mafia 2, je eigen route kunnen rijden naar je missie toe.
    In een van de filmpjes zie je wel dat hij naar een wapen grijpt, maar of dit zelf in het spel ook kan ben ik ook wel benieuwd naar. Maar ik denk dat je een wapen zal krijgen bij het politiebureau en niet dat je die zelf kan kopen. Dit zal altijd gissen blijven totdat er meer info over komt.

15. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik zelf niet gespeeld, maar er zijn maar weinig spellen die dit hebben.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad, Castlevania is lekker lang en laten we GTA IV en RDR niet vergeten, ook een prima lengte gewoon. En dan heb je games als Batman waar ik dan 12 uurtjes over gedaan heb maar ik was echt tevreden erover, lang genoeg gewoon. Maar dat standaard gekut tegenwoordig (vooral shooters) dat het na 5 uurtjes of....zucht..minder al afgelopen is...fuck outta here!!!!!

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja ligt altijd aan jezelf vind ik. Heb net Black Ops gespeeld en heb er zeker 12/13 uur over gedaan. Dus meestal doe ik er langer over dan de ontwikkelaars zeggen.
    Heb ook wel zin in deze game. Zal idd wel tof zijn dat je een huis aan het searchen bent en niks bijzonders vind. Maar dat je na een tijdje ergens anders wat ziet waardoor je opeens denk. "He wacht effe zoiets stond ook in dat huis" en dat je weer terug kan gaan en dan wel iets vind.

18. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    YES!!!!!!!!!! Ik was zo ''bang'' dat dit weer de zoveelste game wordt die je in 6 uur uit speelt.

Nu hoop ik nog op 1 ding, dat het heel erg moeilijk wordt. En dan doel ik op de puzzles.

Ik wil gewoon een moord op lossen door zelf lang na te denken en te onderzoeken en verbanden leggen.

Dat je niet veel aan de hand genomen wordt. Laat mij maar een paar keer helemaal vast zitten omdat ik 1 detail over het hoofd zie, dat maakt zo een game retegaaf.

19. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er een speciale editie wordt aangekondigd! :D

20. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Dat hoop ik ook.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.