1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tommie, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg mogen wat simpele stukskes bij zitten maar ook niet alles in de game natuurlijk.

2. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat echt een vet goeie game worden!
    Love it :D
    Freeroaming games FTW

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Verwacht niet teveel van het freeroamen he, dit is een vrij lineaire game, je kunt het absoluut niet vergelijken met GTA.

4. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet het meer met Mafia II vergelijken. Een open wereld om de sfeer van de game te versterken, niet om eindeloos in te kutten

5. smisser

smisser Girlpower!

Leuk Bevonden:
    0
    Naja zolang je wel kunt freeroamen xD
    Niet dat je direct van het ene naar het andere moet

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Precies, het is inderdaad te vergelijken met Mafia II denk ik, want al kon je daar wel gewoon tot een gevecht over gaan ten alle tijden, het was bij lange na niet zo leuk als bij andere sandbox games. In L.A. Noire zal je niet eens ten alle tijden je gun kunnen trekken, maar dat is ook helemaal niet nodig. Het schiet systeem zag er heel erg RDR achtig uit in die video en dat is eigenlijk prima. Nu nog afwachten welke versie te kopen, ze hebben tot nu toe alleen maar PS3 beelden vertoond en nog niks van 360. Maar het liefst koop ik de game voor m'n 360.

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ga dit spel zo hard halen! _O_ Op de dag van de release pak ik na school gewoon de trein naar Eindhoven, naar de Mediamarkt en dan direct de bus naar huis om te spelen. :D

"The Woman in the Window", one of 50 gold film canisters to find and collect for the 'Hollywoodland' Achievement/Trophy.

Phelps manages to 'Keep a Lid On' during a dust up with an uncooperative suspect.

For the 'Traffic Stop' Achievement/Trophy, Detective Herschel Biggs fires from the passenger seat intent on disabling the suspect's vehicle.

Examining a clue like this golden butterfly broach will earn you the 'One For The File' Achievement/Trophy.

8. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    L.A. Noire features 40 unique in-game challenges to add to your Xbox LIVE Achievement Gamerscore or PlayStation Network Trophy Collection. Check out a few new screens that illustrate these in-game accomplishments, and be sure to visit the Achievements & Trophies feature page on the L.A. Noire official website for more screens as well ...as the full Achievement/Trophy list.

http://www.rockstargames.com/lanoire/features/achievements/

9. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    L.A. Noire Official Trailer #3 Is Coming this Thursday, April 7th

10. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel benieuwd naar deze laatste trailer , kijk heel erg uit naar de game !
    Ik had ook in de PS magazine gelezen , dat ze dus geen hints geven in de trend van "glimmende" objecten enzo wat we normaal gewend zijn , maar meer dat je controller licht ging trillen als je er in de buurt bent.

Eindelijk is een toffe setting en volwassen game.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff wat een game seg !

13. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik speel wel graag games maar de laatste jaren vind ik er vrij weinig meer aan met al die onrealistische genres..

Eindelijk een volwassen game zoals jij het goed verwoordt, net wat ik zocht!\o/

14. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
  15. Madmax NL

Madmax NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net gekeken.
    Meestal hebben Boris en ik wel dezelfde smaak als het op games aankomt.
    Denk dat LaNoire echt een game voor mij is.
    Pre-orderen dan maar ;)

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Pre-orderen doe ik echt niet meer. Te vaak meegemaakt dat ik het spel gewoon niet op de release geleverd krijgt. Ik betaal liever een tientje meer, maar dan heb je het spel vaak al voor de release binnen. Gewoon even langs de winkel gaan. Nu over LA Noire, ik heb echt maanden het idee gehad dat dit een soort GTA was. Of iets als Mafia. In dat soort titels heb ik totaal geen interesse. Blijkt het in feite een soort adventure te zijn. En nu ben ik zeer geinteresseerd. Omdat Rockstar toch iets nieuws doet houd ik wel een slag om de arm. Ik wil eerst reviews gezien hebben voordat ik het spel koop. Maar ik kan nu niet anders zeggen dat het spel er veelbelovend uitziet.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol. Dit is die gast van Heroes. En is niet echt eerlijk want hij kan je gedachten lezen. :+

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ziet er goed uit! :eek:

Gametrailers heeft een heel stuk in hun GTTV trouwens, moet je zelf verder even aanklikken want kan hem niet direct naar dat stuk linken.

Zelf maar een preorder gedaan bij Zavvi voor €38 nog wat inclusief. Wou hem eerst gewoon bij de release in NL kopen maar maakt me eigenlijk weinig uit of ik hem op de release heb of twee weken later.

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    New L.A. Noire Gameplay Series Video "Rising Through the Ranks" Coming this Thursday, April 21st

20. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    En ik ga hem niet kijken! :cool: Heb trailer 3 ook al niet gezien, ik wil niet verder gespoiled worden over deze game, maar álles zelf ontdekken. :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina