1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tommie, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Mjah maar een detective die mensen aan rijd en chaos creëert op de straten van LA is ook niet helemaal logies he :p
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ja en die 15 andere games! :emo:

    Ik koop dit jaar denk maar 3 of 4 games ofzo. L.A. Noire gaat iig de eerste worden. Verder alleen Skyrim en PES2012 for sure, rest kan ik gewoon niet spelen. :'-(
     
  3. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee, that's true.
     
  4. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  5. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die site is betrouwbaar, maar het duurt wel even voordat je de game hebt aangezien ze uit Engeland versturen
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Als het een soort GTA was geweest, dan had ik dit spel niet eens gekocht. Daar houd ik niet van. Ik wil LA Noire hebben om de cases te onderzoeken en op te lossen, met daarbij mooi in beeld gebrachte dialogen. Ik zou het juist vreemd vinden als je random mensen overhoop kan knallen, past niet bij het spel dat het wil zijn.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Van mij mag L.A. Noire inderdaad lekker binnen de vooral bepaalde grenzen blijven. Vrijheid is niet altijd een goed ding vind ik, het haalt je drang om verder te spelen weg.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    wtf.. gaan we la noire nu vergelijken met gta, wtf bezielt mensen
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, alleen omdat het geproduceerd wordt door Rockstar, terwijl een hele andere developer de game gemaakt heeft.
     
  10. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Zelfde uitgever, soortgelijke engine, open wereld, zelfde manier van het brengen van trailers, de actie gameplay toont veel gelijkenissen, zo gek is de vergelijking niet.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    wel, de enige overeenkomst is dezelfde uitgever. gameplay valt over de discussieren. maar mensen zouden zichzelf echt beter moeten informeren :confused:
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  12. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien zouden we beter eerst gewoon de game afwachten inplaats van nu al pagina's lang de discussie te voeren over de gelijkenissen met GTA.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Als games identiek zijn valt er weinig te vergelijken he... ik vind het altijd zo gejank deze posts...
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Klopt, zouden mensen ook moeten doen, maar ik zie toch echt nog schrikbarend veel mensen posten over dat ze zo'n zin in de game hebben omdat het net als Mafia II/GTA is. 8)
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Dus? Dan vergelijk je games op hun amusementswaarde, niks mis mee toch? Ik snap je probleem echt niet.
     
  16. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nee je begrijpt me verkeerd, er zijn talloze mensen op verschillende sites die denken dat LA Noire een freeroam actiegame is als een Mafia II/GTA....
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dan nog, prima toch; laat ze het lekker denken.....


    Denk overigens toch dat ik de eerste ervaringen van andere ga afwachten.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.853
    Leuk Bevonden:
    2.050
    In 1 van de previews las ik al dat je bijvoorbeeld in de eerste 2 uur van de game nauwelijks een pistool gebruikt, dus dan moet je eigenlijk al weten dat dit totaal iets anders is dan GTA of Mafia 2...
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Het zal mij verder aan mijn reet roesten, maar ik vind het wel opvallend.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    omdat als je een game gaat vergelijken met een andere game (die in dit geval totaal anders is) je een bepaalde verwachting schept. dat was ook gedaan bij mafia 2. daar verwachte iedereen een open wereld a la gta maar was de wereld een decor..

    la noire heeft niks te maken met een open wereld ook, je moet detective spelen. dat ga je toch niet vergelijken met gta :confused:.. zo ga je weer onjuiste verwachtingen scheppen.

    maar jij mag je mening hebben. ik (en talloze andere) vinden die vergelijking dom
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina