1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tommie, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Nah, 2011 zou 't moeten worden in ieder geval.

2. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
  3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Een topic van 4 jaar oud met 5 pagina's over een Rockstargame?:+
    Heb er vandaag wat over gelezen in de Pers, dat acteerwerk een grote invloed heeft op het realisme in het spel.. het ziet er in ieder geval erg goed uit!

4. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    RockstarNetwork.net reports: "Rockstar has promised us that coming this Thursday the 16th we will get to see a new L.A. Noire video highlighting 'The Technology Behind the Performance'. This video will be a behind the scenes look at some interesting aspects of L.A. Noire, so be sure to stay tuned to Rockstar Network as we will give our analysis of the video!"

5. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Okee chill dat je er steeds meer van hoort! Hoop echt dat het godse goed spel wordt, maar wel lang genoeg niet dat je hem na 8 moorden ofzo hebt uitgespeeld,

6. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan me niet echt herinneren dat Rockstar ooit een slecht spel heeft gemaakt :+

7. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Red dead redemption oke slecht is mss een groot woord, maar zeker geen GTA kwaliteit

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Niet handig om dat helemaal in het wit te zetten, want het was amper te lezen. Er zijn mensen die RDR zelfs leuker vonden dan GTA, het is verre van een slechte game. Het is eerder een fantastische game :)

Je kunt maar zoveel doen qua de wild west setting in een game, en ik vind dat ze er iets moois van gemaakt hebben. Qua missies waren de GTA games ook altijd maar 'ga hierheen,schiet die dood..etc' maar door de omgeving en andere dingen die je kon doen ging het minder snel vervelen. Zelf vind ik RDR qua bepaalde dingetjes beter dan GTA IV, vooral het schieten en de physics. Maar qua fun, blijft GTA IV aan top voor mij.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Geen GTA kwaliteit? Bwahaha, als het GTA kwaliteit was had ik de game gelijk ergens in het riool gedumpt. :lol:

Ik ben benieuwd of ik jou naam terug ga vinden in het RDR topic toen het zo ongelooflijk gehyped werd...Dat is de enige manier waarop je zo teleurgesteld kunt zijn met de game. (volgens mij zal ik van iedereen die op dit moment het hardste klagen over RDR hun naam daar terug vinden...)
    Ik blijf het altijd zeggen, menschen kap eens met dat gehype, maar neeeee hoor. Altijd maar beginnen met te hoge verwachtingen, en dan achteraf komen klagen dat de game 'niet goed' is.
    Stop met die onredelijke hype en de games lijken opeens 10x beter! :thumbs:

10. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    http://forum.xbw.nl/showthread.php?p=3731924#post3731924

U iz a prophaht _O_

11. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat witte was juist de bedoeling. En inderdaad, ik was hyped. Net zoals ik dat met GTA 4 was toen ie uitkwam. Punt is dat RDR enorm teleurstelde nadat ik het speelde, met name door de vele bugs (die door iedereen als 'grappig' bestempeld werden) vond ik het eerder irritant en ik kon maar niet in het verhaal komen. Die personages boeiden me geen ene flikker. Met GTA heb ik toen meteen nachtenlang doorgespeeld, met RDR had ik moeite mee om het spel op te starten.

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Meeeeeh. Ik heb antwoorden op al deze vragen hier, maar mag er niets over zeggen. Dat is echt vervelend :+ Die nieuwe technologie is trouwens wel echt super vet!

Zal wel even mailtje sturen om te vragen wanneer ik meer mag vertellen... Omdat de eerste previews al online staan.

/Edit: http://www.gamersnet.nl/previews/l_a_noire/

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

wow

Laatst bewerkt: 16 dec 2010
  14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    _O_
    Het ziet er allemaal zo raar uit, puur omdat het van een heel nieuwe niveau is vergeleken met andere gezicht animaties uit games.

15. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Topgame !

16. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Tering jantje ziet dat er strak uit.

17. Remco

Remco Guest

Dat ziet er echt heel goed uit. Pff.. gekkenhuis.

18. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Super vet dit Rockstar_O__O_ Dit gaat een vette game worden

19. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    931

Unbelievable! wow, dat ziet er echt enorm goed uit!

ongelooflijk hoe je elke keer hoort: deze game haalt het maximale uit de console en dan weten ze toch weer iets nieuws, nog genialers te bedenken om het geheel nog mooier en sfeervoller te maken!

:thumbs: voor Rockstar!

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Die gezichten komen wel heel dicht bij de uncanny valley in de buurt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina