1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tommie, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Die gezichtsuitdrukkingen zien er super uit. Geweldige ontwikkeling zeg _O_ Zouden we dan nog niet aan de top zitten m.b.t. deze generatie consoles? :+

2. Remco

Remco Guest

Pfoe, lastig. You never know. Ik dacht dat het bij Perfect Dark Zero al niet meer mooier kon. 8)

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Grafisch misschien wel. Maar de technieken om een game te maken staan niet stil, zoals je kan zien bij Motion Scanning. De demo die ik heb gezien was echt fantastisch. Dit is voor mij een must-buy :)

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Haha! Dat had ik toen ik voor het eerst Project Gotham Racing 3 speelde, episch.

Voor mij ook :)

5. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Okee het ziet er allemaal fckig nais uit maar wat is het nou voor spel want dat snap ik nog steess niet,
    hoe willen ze die missies doen?? Heb je veel ruimte voor eigeningeving of moet je persee die vingerafdruk vinden,,
    en is het 1 verhaal of heb je ook keuzes uit de vragen die je mensen stelt??
    etc.

Kan iemand mij daar antw opgeveb

Laatst bewerkt: 21 dec 2010
  6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ziet er schitterend uit idd, maar vervolgens krijg je wel het 'probleem' dat je ook echt goede acteurs zult moeten gebruiken wil je er voor zorgen dat het je game niet schaadt maar versterkt... :)

7. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
  8. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Damn, hier druipt nog meer sfeer vanaf dan Mafia 2.
    En Exionche, in deze game speel jij de politie ipv de crimineel, van wat ik tot nu toe weet uit previews is dat je verschillende keuzes hebt uit ondervragins mogelijkheden, je verschillende aanwijzingen kunt vinden enz.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    En deze game zal veel mensen teleur gaan stellen, omdat het meer een adventure game is dan een actiegame/shooter.

10. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat we nu krijgen te zien van de game moet ik zeggen dat het erg goed uit ziet.
    Duurt nog wel een lange tijd eer dat die in de winkels ligt,zou pas voor het 2de kwartaal van dit jaar zijn.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ben vooral benieuwd naar de besturing, of je echt de controle over het personage hebt of dat het meer is zoals bij Heavy Rain. Dacht het eerste gewoon toch?

12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet het niet,heb niet al te veel van deze game opgevangen.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoop gewoon a la Mass Effect. Dus dymanische interactieve cutscenes afgewisseld met 'gewoon' 3rd person rondlopen en af en toe wat schieten. Misschien met afwisselend vaste camera standpunten (behalve natuurlijk als er geschoten moet worden)

14. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
    Mafia 2 was vooral voor mij een succes omdat de sfeer + verhaal geniaal goed was. L.A. Noire zal nog een stap verder zijn, must buy :).

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Ben hier ook wel benieuwd naar, hou het totaal niet in de gaten en dat houd ik ook zo, zoals eerder gezegd om overhypen te verkomen. Daar doe ik niet meer aan :+

16. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    [gt]709035[/gt]

17. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Weet iemand toevallig of er ook een LE versie van dit spel uitkomt Ik heb nog niks gevonden hierover op het web, maar misschien dat ik erover heen heb gekeken.

By the way. Deze game verdiend wel een betere startpost. Deze is alweer van 2006.

18. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Rockstar Games has made a name for itself with open-world games such as the Grand Theft Auto series and Red Dead Redemption. They are going in a new direction with L.A. Noire for the PS3 and Xbox 360 though with the player taking on the role of a cop in the Los Angeles of 1947. While the game is open-ended, Rockstar doesn't want to call it a sandbox game.

"Well, this isn’t really a sandbox game," Rockstar's Jeronimo Barrera tells The Telegraph. "You’re not going to go out and create your own gameplay. This is story-driven. The world is open for the player to explore and there are activities which may allow you to deviate from the straight and narrow – for example, on the way to a crime-scene you may get a call that a bank heist is in progress and you may want to head over there and stop it. You can explore the city and find LA landmarks and such.

"The city is a backdrop to the story and the crimes in the plot and the overall narrative arch, rather than a playground"

The main goal for Rockstar to achieve with L.A. Noire to connect the characters in the game with the player through the performances and get the players to do more than pull a trigger. Instead, the game is set to be paced like a TV crime drama with cases that can last up to an hour as players find clues and find out who is lying. There will be bursts of action though such as chasing down suspects.

Rockstar says they are taking a risk with L.A. Noire but it's hard to say they haven't done that before. Many questioned whether a western game would work before Red Dead Redemption went on to win many game of the year awards. In the case of their latest risk-taking adventure, Barrera says, "We’re definitely blurring the lines now. I want this game to be the flashpoint where people start to think of games and film as being on the same level as entertainment, because I’m confident they already are."

L.A. Noire is scheduled to released sometime in the second quarter of 2011.

19. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    http://twitter.com/#!/RockstarGames

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Shit, ik hoopte laat in December. Als ik dit voor Mass Effect 3 ga spelen dan ga ik de gezichten in ME3 echt slecht vinden. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina