1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tommie, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was hier gisteren toch iemand die hem in rijswijk gehaald had, weet niet meer bij welke winkel. Maar valt dat niet onder de regio van mediamarkt zoetermeer.

2. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je weet niet eens hoe of wat, want je hebt hem niet eens gespeeld. Het is een point & Click "adventure", geen sandbox game zoals GTA of RDR.
    Je moet even uitzoeken wat point & click is, want dat is het dus TOTAAL niet.

Je geloofwaardigheid is al -10 omdat je zei dat RDR bout was.
    Dit is jammer anders was je reactie best krachtig geweest.

20 uur aan Single player is tegenwoordig heel netjes. Of ben jij van de Call of Duty generatie die 5 uur aan hersenloos knallen WEL hele-maal geweldig vind? Ik denk het wel.
    Dan moet je ook even eerst mijn vorige reacties lezen voordat je zoiets zegt uilskuiken.

Klein kind.
    1,70 cm, niet heel groot nee.

Dus OF je koopt hem niet en dan is jouw gezeik meteen afgelopen, of je wacht met je niet onderbouwde gebrabbel tot je hem gespeeld hebt.
    http://www.leren.nl/rubriek/talen/nederlands/

Laatst bewerkt: 19 mei 2011
  3. gilamonyet

gilamonyet Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ff dit topic door spitten!
    Heeft die trouwens wel iets van een foto+bon geupload anders gaat het em denk niet worden.
    Thanks in ieder geval

4. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Als je verder wil flamen, mag je mijn PM box volproppen met kleurrijke scheldwoorden e.d, be my guest. Maar nu haal je het niveau erg hard naar beneden.
    Dit komt de kwaliteit niet ten goede.

5. Hoefnagels

Hoefnagels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    E-plaza in venlo heeft hem in de verkoop!

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Gasten, hou nu eens op het vervuilen van dit topic. Nu maar ff echte verkooppunten en feiten over de game, geen discussie over iemand die slecht geinformeerd is kennelijk. =(

7. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    Gamesmart in Eindhoven voor 52 euro :) .

Weet nog niet of ik deze game ga spelen. Het is altijd spannend bij Rockgames. GTA vind ik niks terwijl RDR en Bully tof zijn. Deze games zijn niet te vergelijken met LA Noire maar het zou zonde zijn als ik er 50 euro voor neerleg en het is niets :<

Reviews die ik lees/zie zijn in ieder geval positief. Ze hebben tot nu toe alleen commentaar op het ontbreken van enige samenhang van de missies

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat die tot nu toe wel erg snel gaat.
    Ik heb 6 zaken van de 21 opgelost en zit op 21 % na 3 uurs.
    Nu denk ik wel dat de zaken die gaan komen wel langer gaan duren.
    Heb ook al de zijmissies bijgenomen die je kon doen.

Het verhaal van de storymode is wel moeilijk te volgen en ingewikkeld.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mensen die de game bij topdealgames hebben besteld, hebben jullie een mailtje gekregen voordat hij op de deurmat viel?

10. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Wacht maar tot na de middag, als 1 Bart Smit hem verkoopt, volgt de rest vrij snel.

11. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga tegenwoordig niet meer op recensies af. Een spel moet wel HEEL hard zuigen wil het geen 9 krijgen ;)

Lijken hier wel een stel bloedhonden, hebbe hebbe hebbe, en dan zijn ze paar uur verder...toch wel steeds hetzelfde he?? JAAA! :b:

En nou hou ik op. Veel plezier iedereen!

12. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
  13. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Sorry hoor, maar je hebt echt geen idee waarover je het over hebt. Je loopt te ''klagen'' dat het weer zo'n Rockstar spel is, maar het spel is helemaal niet ontwikkeld door Rockstar, maar door Team Bondi, een australische developer. Het is alleen geproduceerd door Rockstar. GTA 4 en RDR hebben niks met deze game te maken. Je baseert je conclusies op filmpjes en verzint ineens dingen die je niet kan weten zonder het spel te spelen. Als al die oude spelletjes zoals FF7 zoveel beter zijn, ga je die toch fijn spelen? Die nieuwe games en technologieen zijn niks voor jou, blijf maar lekker hangen in het verleden, oke? :)

14. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    intertoys in dordrecht mag hem nog niet verkopen. de verkoopster had zich versprokrn.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope. :)

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    aah sweet :D grote kans dat hij zo aankomt dan. Tnx voor de info dude :thumbs:

17. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Verkopen ze hem daar? of heb jij hem daar gekocht?

18. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van mij heeft hem vanaf gisteravond, bij Gamesmart gekocht. Het spel is alweer retour naar de winkel gegaan.

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dude, raak je niet moe van jezelf =(?
    Dat je al die moeite neemt om anderen er blijkbaar van te overtuigen dat het spel zuigt. Inmiddels weet elke member op xbw het wel hoor.
    Ga gewoon lekker wat nuttigs doen vandaag en laat dit topic met rust als je niets met het spel heb.

20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van mij heeft hem sinds gisteravond via foregames.. GAME OF THE YEAR!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina