xbox vergelijken met ps2? de spellen op de ps2 zijn ook ff 10x lager in de grafische (spelling??) kwaliteit.
Inderdaad. @Spartan005: Iemand hier op XBW heeft het al eens gezegd. Het is echt erg bij GTA Vice city op de ps2. Je moet eerst helemaal het level doorrijden voordat alles een beetje fatsoenlijk geladen. Helemaal schrokkerig. Echt vervelend. Terwijl de xbox nog betere graphics heeft! Maar jah, geen enkele console kan tippen aan de xbox toch?
*kuch*fanboy*kuch* Maarja, inderdaad, als je kijkt naar de specs, is de xbox wel beetje de andere consoles de baas..
Hmhm.. bepaalde games hebben op de PS2 idd een overload aan laadtijden. De xbox kent soortgelijke games ook wel.. (Fable en co.). Ach, niet echt belangrijk als er wat laadtijden zijn, kun je iig ff ontspannen
Bij ninja gaiden is er weinig laadtijd dat is wel zo leuk alleen toen ik het voor het eerst speelde een hele lange maar die heb ik nu nooit meer.
Bij 2 games heb ik dat nu ... Bij Brothers In Arms, omg wat irritant is dat .. elke keer als je wordt gekilled, wordt het HELE LEVEL weer geladen ... En bij KOTOR, als je een kleine kamer binnengaat of een klein gedeelte van de wereld waar je inzit, krijg je dat weer ... K bedoel kom op hey .. tis Xbox .. die laaddtijden moeten echt wel sneller gaan dan dit ... dit kan niet meer hoor
bij BIA wel, multiplayer, je kan niet gelijk verder spelen als je potje af is, je moet eerst weer een minuut wacht, instellingen kiezen, weer een minuut wachte.
Nee tis niet erg, maar stel je voor als de game autosaved, midden in het gevecht komen de duitsers om de hoek je aanvallen ... dan word je gekilled dus 30 seconden spelen ... en 1 minuut laden is wel irritant, maar niet erg nee K vind gewoon dat ze wat beter gebruik moeten maken van de hardware van de Xdoos
Ik blijf het ook vreemd vinden dat ik met Kotor of de paar min weer een loading scherm voorbij zie komen terwijl er bij een game als Metroid Prime (die grafisch veel beter is) niet een loading schermen nodig zijn.
Bij Ninja Gaiden is het zo vaag dat als je de game na een lange tijd niet gespeeld te hebben weer begint dat ie heel lang moet laden. Maar als je de game wat vaker speelt laad hij heel snel.
Nu ook wel redelijk bij Splintercell 3. Ik vind het ook niet gek hoor, zulke mooie graphics en beelden.