1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

laat de ps2 nu eens gerust!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CursorX, 23 aug 2002.

1. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan jij dan zeggen dat Nintendo betere kwaliteit biedt? ]:- 8)
    Is toch hetzelfde?
    En ik ben geen fanboy, en ik maakte een vergelijking met toekomstige games, en games die ik heb gespeeld op de NGC en op de Xbox..
    SSBM in ieder geval..
    DOA3 heb ik en Halo ook voor de Xbox.

Ik vergelijk Halo met Metroid omdat ze zeggen dat dat die beter of net zo goed zou worden als Halo.

Zelda met Project Ego omdat alleen die games een beetje te vergelijken zijn. Beide zullen ze wel goed worden, welke het beste is? Dat zie je pas als ze uit zijn.

Mario tegen BlinX, denk dat BlinX wel zal winnen dan.
    In originaliteit sowieso. Is geen fanboy praat, is gewoon realisme.
    Bij Mario zie ik niet echt iets nieuws verwerkt. Bij BlinX wel.
    Beide zijn het 3D platformers, en beide een soort van Mascotte.

Vond Mario 64 prachtig, maar als deze er precies erop lijkt met een paar nieuwe elementen dan durf ik er weinig over te zeggen hoe het gaat lopen.

LoL
    :9
    Spreek je op MSN nog wel.. Laterzzzz..

2. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    En jaaaaaaaaaaaa en nog steeds is men bezig met de discussie die een jaar geleden begon tussen de Xbox en Gamecube.

Over De Gamecube: De Games zijn briljant en gewoon leuk. Het is duidelijk dat Nintendo een Imago probleem heeft, want iedereen heeft nog steeds een kiddy gedachten bij de Cube.
    Mij maakt het geen flikker uit, ik ben 20 en vind veel van die zogenaamde kiddygames tof en met mij vele leeftijdsgenoten.

De X-box is net zo tof ding. Project gotham is heerlijke game (beter dan GT3 naar mijn mening) en voldoet helemaal aan het Xbox plaatje(snel/stoer/mooi). Net als Halo trouwens, maar ikzelf hou er niet zo van om alleen een beetje te staan knallen.

Tja welke is beter?
    -Avondje SSBM is gewoon super, maar een avondje Project gotham en Halo net zo tof.
    - Waarschijnlijk zal de Xbox qua power wel beter zijn. Maar ja de games zijn naar mijn idee volkomen gelijkwaardig. Eigenlijk zou iedereen ze beiden moeten hebben, want de ze vullen elkaar mooi aan.
    -Xbox mist een beetje de Rpg's en de Cube mist die heerlijke Arcade-games.

3. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie vergelijking... :confused:
    Whehehe,,,, lol!

4. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0

Bedoel je nu dat je het niet snapt???

Deze vergelijking deed ik ff om duidelijk te maken dat het kiddy gehalte geen flikker uitmaakt voor de fun !

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wat hier al is gezegt. bij Nintendo heb je op IEDER systeem
    mario
    zelda
    etc

xbox maakt nieuwe games !

6. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik wel.
    Maar om SSBM met een racegame te gaan vergelijken is vreemd.
    Dan kan je hem beter vergelijken met DOA3 ofzo. ;)

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Geheh, of je bent jaloers, of je probeert ons jouw mening op te dringen. Geen van twee indiceert een slimme reactie of argumenten beoefening.

Je bent hier in een Xbox forum, vrijwel niemand die hier komt vind de Xbox een mislukking. Ongeveer 4 miljoen mensen heden ten dagen vinden het geen mislukking. Snap niet precies waarom je iets tegen de Xbox hebt, maarja als je er niet voor open staat: okay!

Deel Deze Pagina