game: condemned 2 bloodshot winkel: consoleshop sevice ; gratis verzending prijs: 9 euri aanrader: voor 9 euri altijd
Game: Condemned 2 Winkel: Consoleshop.nl Prijs: €9 inclusief verzendkosten. Service: Ja prima! als je voor 22.00 besteld heb je het morgen in huis, verzendkosten zijn gratis, je wordt gratis op de hoogte gebracht via sms en mail. en je kan de zending volgen via track en trace. Aanrader? Ja dit is echt een koopje!
Game:Need for Speed - Most Wanted Winkel: Castlegames.nl Prijs: 26,99 EUR (Ja, het is wat duurder, maar de game is nergens meer te vinden :|) Service: Gewoon netjes betaald. Gisteren besteld. Dus hoop hem vandaag of morgen binnen te krijgen. Aanrader? Ja, ik ken de game nog van de PC en vond het best een leuke game. Nu maar voor de 360, zodat ik m'n NFS-collectie op de 360 compleet heb XD.
Game: Burnout Paradise The Ultimate Box Winkel: 12Game.com Prijs: 27,85 Service: Heel erg goed, supersnel binnen, en nergens beschadigd Aanrader? Jazekers Alleen niet de aanschaf waard als je de gewone Burnout Paradise al hebt
Game: Fifa 09 Winkel: Music Store Prijs: €54,99 Service: Zelf opgehaald, ze hebben de speldisc in een verschrikkelijk tempo in het hoesje gedaan! De pin automaat was niet kapot dus de service naar wens! Aanrader? Ja, leuk spel aangezien ik als PES-fan dit jaar teleurgesteld ben.
Game: Skate 2 Winkel: Media Markt Prijs: 60 euro geloof ik Service: Prima Aanrader? Als je van skate games houdt, moet je deze zeker aanschaffen.
Game:: Mirror's Edge Winkel: : Ebay Prijs: 21 euro Service: Snel verzonden en gewoon in seal. Aanrader? Supergame, maar nog niet echt heel veel tijd voor gehad. Zeer ondergewaardeerd. Voor deze prijs een must-have!