1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lag in Top Spin?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Tr@m$, 23 nov 2003.

  1. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel heeft lange laadtijden en een zware breedbandverbinding nodig. Maar afgezien van dat is het het beste tennisspel en kan je het gerust kopen hoor.
     
  2. Bertjan123

    Bertjan123 Aaii

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met het spel alleen maar lag gehad... dat is ook de reden geweest dat ik het snel weer verkocht heb.

    Jammer, want het is verder een leuk spel. En aan mijn verbinding kan het niet liggen, want als ADSL basic al niet genoeg is... wat dan wel.
     
  3. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb ik ook vaak genoeg gehad online, heb ook ADSL Basic. Het ligt niet aan jou.
    Vaak is het dat de tegenstanders ook een pc hebben aanstaan en dan tijdens online gamen zitten te internetten of te downloaden. Is alleen maar in hun voordeel want hun merken er niet echt wat van, jij wel. Ga geen namen noemen maar bij aantal op het forum hier heb ik er zo last van gehad en wat van gezegd maar dat kan ze niets schelen omdat hun er niets van merken... :mad:
     
  4. giorgio

    giorgio dizzy en dexter

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook veel last van lag gehad en ik heb er ook nog een pc aanhangen maar ik kan je verzekeren dat ik nix heb draaien als ik speel toch veel lag
     
  5. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is die ongeveer 3 keer blijven hangen, is dat wat jullie lag noemen?

    Heb er tot nu toe alleen amar profijt van gehad :+ :p

    Verder hbe ik ook geen last van traag gedoe. ik druk zowieso se knop al in als de tegenstander de bal slaat. soms te vroeg dat is het probleem daarvan :mad: maar zoals ze bij die Tennis School zeggen net over het net: Dan moet je geen lag hebben, want dan ben je waarschijnlijk te laat.
     
  6. thomas63

    thomas63 Greek Slayer

    Berichten:
    996
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb vaak lag op deze game man, begrijp nie waarom, maarja, intussen heb ik rainbow gekocht en speel ik nu top spin nie meer
     
  7. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat spel haalt echt het bloed onder je nagels van daan door al die kutfouten, ik ga maar even een mailtje sturen naar PAM.
     

Deel Deze Pagina