1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] LAN (120) party op Zaterdag 03 Juli 2004 in Zwolle

Discussie in 'Games' gestart door Witkees, 16 mei 2004.

1. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Die Pizza moet wel lukken. Als je bij het inschrijfformulier even géén van de 4 pizza's aanklikt en bij naam even zegt Vegetarisch.

Ben met Siemens nu bezig om 120 Tv's te lenen voor 1 dag, maar hou daar zeker geen rekening mee !
    Heb met Philips al contact gehad en die sponsoren (met TV's) misschien een volgende LAN van mij.

Ik heb zelf al geen TV's mee over. Ik had er 4 (3 x 72 cm en 1 x 55 cm) en die zijn al besproken, helaas.

2. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent lekker bezig White _O_

Als Siemens ook wil mee werken dan zou het helemaal super zijn... de enige tv die ik mee kan/wil nemen is namelijk maar 55 cm groot... mijn andere tv ga ik niet verslepen.

Ik kan proberen een beamer van mijn werk mee te nemen, maar ik weet niet of ze daar blij mee zijn.

3. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    Als het geen problemen op je werk oplevert, zou het mooi zijn. Er zijn hier net 4 beamers gejat. De nieuwe hangen nu in bekisting en met alarm erop en die mag ik er niet meer uithalen.
    Ben nu aan het "lobby'en" bij mijn collega's. Heb er inmiddels al weer 2 en waarschijnlijk ook wel 3 en een heel oud exemplaar heb ik ook nog wel.
    Dus mocht je er 1 mee kunnen nemen ? Zou dat prettig zijn en anders ritsel ik gewoon weer lekker verder ! :p

4. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eeeeh white.... kun je het misschien een weekendje verzetten i.v.m. weekend dienst......................

5. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Mocht je dat doen, laat het even weten, want dan ben ik op vakantie. Kan ik tenminste nog tijdig mijn reservering ongedaan maken. No offence tegen softrunner hoor :)

6. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    Het is pas 03 Juli !

Dus je hebt nog bijna een maand om:
    1-Te ruilen met een collega
    2-Een ziekte te vormen die zich ontpopt vanaf vrijdag
    3-Ontslag te nemen, met in achtneming van 1 maand opzegtermijn

graag gedaan :p

7. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

whaha......denk dat jan voor de laatste optie gaat kiezen 8)

8. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0

bas, misschien heb je gelijk.......
    eeeh nee toch maar niet.

lastig: optie 1, 2 of 3

9. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    @AVATAR: De vorige keer kwam je ook pas om 23:55 uur.
    Kan je deze keer ook niet na je dienst komen ?
    Ik vind eigenlijk wel dat je er weer bij moet zijn !

10. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Igg, je MOET er bij zijn, vaste kost.

Enne Beuk, wat dacht jij van je Ghettoblaster?

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kom misschien. Ik moet nog wat dingen regelen en vragen.

Sjoerd. Wat voor vervoer heb jij?

12. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol

jawel ook de mobiele disco komt weer mee......zal wel weer een stamper aan cd'tjes meenemen zodat we lekker wat muziek hebben om de party ook swingend door te komen *) ......beuk heeft er zin an.

13. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik ga mijn best doen.
    ik vind zelf ook dat ik erbij moet zijn

14. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Update jij de site wel? Ik zie namelijk niet veel meer aanmeldingen dan vorige week, of is er nog niet zoveel overgemaakt qua "aanmeldingsgeld", ik weet nu namelijk niet of ik me nog kan aanmelden. Maar als je alles keurig bijhoudt, kan ik er zo te zien nog ff over nadenken of ik mee wil/kan/ga doen. En hou ons uiteraard op de hoogte met de verdere vorderingen tussen jou en Siemens. En wat voor een TV's zouden het dan eigenlijk worden?

15. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    @Tinman:
    De deal tussen siemens en mij, moet je als een bonus zien en zeker niet vanuit gaan.
    De site wordt (als dat nodig is) dagelijks bijgewerkt.
    Je vindt het leuk om erbij te zijn of niet, niet ik kijk het wel eens even aan of andere redenen om er niet bij te zijn.

Je kan jezelf ook de volgende vraag stellen:
    Hoevaak organiseerd iemand een LAN voor 120 XBOX'ers ?
    Niet vaak ! En heb jij zin om daarbij te zijn ?
    Er zijn nog 80 plaatsen vrij (licht groen) en tot dusverre zijn er 23 man van de Dutch Ghosts die zicht hebben ingeschreven en 1 andere enthousiasteling die zich door toeval op een gereserveerde plaats van de Dutch Ghosts heeft ingeschreven.

Ik hoor op LIVE van iedereen dat ze graag willen meedoen als er wat wordt georganiseerd en nu is er de mogelijkheid voor en waar is iedereen ?

Ik heb op de site 4 games genoemd die worden aangeboden door MicroMedia, maar misschien is er wel een game voor iedereen die komt ? (ik ben meerdere bedrijven aan het benaderen) dit moet niet de hoofdreden zijn om te komen.
    De mensen die zich tot nu toe hebben ingeschreven en die mij hebben gemailt of een PM gedaan, vinden het verschrikkelijk tof om er bij TE MOGEN ZIJN !

Als je niet kan omdat je te jong bent of geen vervoer hebt en je niet kan carpoolen of iets anders kan regelen ... ala dan is dat heel jammer, maar er komt altijd wel weer een volgende gelegenheid.

Maar als je ECHT HEEL GRAAG wilt, dan kan er veel !
    Er waren mensen bij die HEEEEEL graag wilden komen en daarvoor ben ik een TV bij de buren en vrienden gaan lenen. Dat noem ik motivatie !

Ik ben nog steeds opzoek naar 80 toffe, leuke, gezellige, zichzelf in de hand wetende te houden gamers. Ben jij daar 1 van, dan willen we je graag erbij hebben !!!!!!!!!!!!!!!

16. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    En ik denk dat veel mensen willen komen, alleen dat ze er of nog niet van op de hoogte zijn, of problemen hebben met het vervoer (tv's..). Dat laatste is bij mij en Tinman en nog een paar ook het geval, wij zullen ons dan ook pas aanmelden wanneer wij duidelijkheid hebben over vervoer. Okiej :cool:

17. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Nou sorry dat ik het dan verkeerd formuleerde, en na 1 keer snap ik wel dat je het niet leuk vind dat ik misschien ietwat te weinig gemotiveerd overkom. Ik zal het niet meer doen, en ik wil wel graag komen, maar wij moeten dus tv's, vervoer en andere dingen regelen voordat we kunnen komen. Dus als er plaatsen vrij zijn, hebben we daar nog tijd voor, dat probeerde ik je te vertellen.

Laatst bewerkt: 22 mei 2004
  18. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    kom op game volk van nederland........meld je aan....stamp die rotcenten op de bus(voor 15 euro koop je 2 bacardi cola's)...kom richting zwolle....EN GAME VOOR 24 UUR JE KONT ERAF!!!!

19. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    ik zal wel propageren bij mij in de buurt.. :cool: en op live :cool:

20. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2

Uhm ik stel de Blues Brothers en Eric Clapton voor... De vorige keer had iedereen die wakker was gebleven knallende koppijn van dat gestamp. Kon mn eigen headset niet meer horen terwijl ik er dik 10 meter vanaf zat 8)

@Bennie: Ik ga met de trein naar Oisterwijk waar een maat me meeneemt in zn formule 1 bus. Weet niet of daar nog een plekkie vrij is.

Deel Deze Pagina