1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] LAN (120) party op Zaterdag 03 Juli 2004 in Zwolle

Discussie in 'Games' gestart door Witkees, 16 mei 2004.

1. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Van de school moet ik van alle aanwezigen hun gegevens aan de beveiliging doorgeven. Dat wil zeggen: naam, adres enz dit in geval met calamiteiten.

Dus als we zeggen dat je tot 1 week van te voren kan inschrijven, dan heb je nog 6 dagen om er dan voor te zorgen dat je betaald en ik het definitief in hun draaiboek kan laten opnemen.

Carpoolen is een leuk initiatief jongens, dan blijkt in ieder geval dat je graag wilt komen en met zulke mensen hebben we meestal de meeste lol en daar draait het voornamelijk om .... (en om sommige mensen een kleine ass-kick te geven natuurlijk ! hahaha geintje).

Ik zie jullie graag en in grote aantallen, des te gezelliger, tot 03 JULI !

2. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Hehe, dat probleem heb ik nu ook :p
    O ja, witkees, het geld is vandaag overgemaakt.

3. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    \
    Volgens mij komen er 1 of 2 mensen uit Zoetermeer.
    Ik zal proberen ze een mailtje te doen of ze in de auto nog plaats hebben. De vorige keer zijn ze met een "grijs" kenteken gekomen en dat biedt maar plaats voor 2 personen, maar ik zal proberen mijn best voor je te doen !

Spreek je later, Sir White nl

p.s dit heb ik ook even op het andere forum gepost:
    http://coolzero.totally-darkness.nl/LAN2/PCLAN/forum/index.php?showtopic=9

4. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    Hey dank je wel man dat is erg tof van je heel erg ondernemend _O_

5. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Nja... als ze een grijs kenteken hebben, kunnen misschien iig zijn TV meenemen, en andere shit? Want meestal zit er wel wat ruimte in zo'n auto. Dan kannie zelf met de trein.
    Zou ook mogelijkheid kunnen zijn? 8)

6. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    Er is een reaktie gekomen op het carpoolforum. Degene die uit Zoetermeer komt, moet even reageren. Misschien zijn er mogelijkheden om toch te komen. Dat zou erg leuk zijn.

@ALL: er is nog genoeg ruimte mensen om aan te melden. Schrijf je in als je zin hebt in een super gezellige dag !

7. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    White ik kom maar dat snaptje je natuurlijk wel ;)
    tot dan!!!!!

8. Alfa V6 Man

Alfa V6 Man Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook best wel komen, kunnen nog 3 mensen meerijden... kan helaas geen tv meenemen, want dat past niet :p

9. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Alva V6 man, kom je langs amersfoort?

10. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    Hey White Ik kom eraan ik heb nu gereserveerd (plaats 24) en ben vervoer aangeboden en ik ga zeker met de halo compitie mee doen ;)

11. Alfa V6 Man

Alfa V6 Man Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of ik langs amersfoort kom, heb wel navigatie in de auto, dus moet wel lukken

12. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    langzaam maar zeker stromen de kandidaten binnen.....kom op mensen meer volk betekend meer plezier.
    ik zelf ken de locatie van de vorige keer en ik kan je alvast verklappen dat dit geen ranzig schuurtje is waar je hutjemutje op elkaar zit gepakt.......dit is een superstrak geregelde lan/live party waar je lekker al je zooi kwijt kan,elkaar niet voor de poten loopt,een internet verbinding heb waarvan zeus van zijn olympus afrolt en je ook nog eens voor een paar euro extra een pizza van een halve meter erin kan pompen.......AANMELDEN MAAR!!!!!!

13. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Vet! heb je misschien plaats voor mij + 37cm tv'tje? Ben bereid om de benzinekosten te vergoeden! *)

Edit: Tv neem ik anders op schoot, ding is toch klein +licht.

14. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Wij zijn er ook uit, als we het vervoer geregeld krijgen komen we met 4-5man

15. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    hey white ik heb alleen een vraagje over de compos voor halo zijn die compos solo of clan tegen clan want ehh....ik heb geen clan namelijk :'-(

16. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Clans en solo. Aangezien maar een klein deel van de tijd besteed wordt aan com'po's, is er meer dan genoeg tijd om daar ter plekke een gelegenheids clannetje te vormen. Ik heb me zelf ook voor de halo compo ingeschreven, dus misschien kunnen wij in clan ofzo. O-)

17. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    vind ik een goed plan als je maar weet:

Ik ga voor die ninja gaiden ZEER ZEKER ;)

18. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    Hé, De compo's zijn individueel. Als het zo uitkomt mag je best met een bekende samenspelen natuurlijk, maar je individuele score telt.

Ik krijg ook mailtjes van mensen die willen opwarmen en voorbereiden *)
    Dat is echt niet nodig mensen. Het gaat hier om de gein en niet wie-wie owned. hahahah lach me rot

De meeste van ons spelen HALO 4 x per jaar, dus je kan al snel winnen, maar de gein wordt er niet minder op. Ik wil altijd wel wat leren, dus als je wat leuks kan/of wil laten zien .... graag.

Even afhankelijk van de aanmeldingen, kunnen we een boel spelletjes spelen voor een kleine competitie. Heb een stel mooie beamers geregeld, dus mooi beeld erbij. Surround setje en klaar is klara !

Tot de 3e Juli mensen, ik heb er al zin in !!

19. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand misschien waar ik nog een goedkope verdeelstekker kan kopen en is dat zwart draadje voor systeem link die je bij de xbox kreeg voldoende?

20. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat is voldoende.
    Ik heb wel genoeg ethernet kabels. Voor degene die bijvoorbeeld op nummer 1 zitten, hebben 10 meter nodig naar de hoofdswitch en de nummer 10 zeg maar, 1 meter. Maar ik heb wel genoeg voor jou !

Als je bij de Hubo/Gamma of iets dergelijks bent, daar hebben ze vast genoeg verlengsnoer/verdeelstekkers e.d.
    Je krijgt zeg maar 1 stroompunt en die moet je even verdelen in 1 voor je Xbox, 1 voor je TV en misschien 1 voor je 5.1 surround setje (kan natuurlijk ook via je TV, wat je wilt).

Deel Deze Pagina