1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] LAN (120) party op Zaterdag 03 Juli 2004 in Zwolle

Discussie in 'Games' gestart door Witkees, 16 mei 2004.

1. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    ohhhhwww hahaahah dank je wel ik was ff verward het is gewoon zon kastje met meerdere stopcontacten ik heb alleen korte dus moet dan alleen een verlengsnoer hebben

2. E-unit

E-unit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heej witkees, welke maps worden er bij HALO gespeeld en welke gametypes. Als er iets in zit wat ik goed kan doe k denk kwel mee. Speel het liefst Blood Gulch CTF. Ennuh die individuele score hangt ook zeer zeker van je teammates af.

PS. k weet dat je nu gaat zegge dat hem om de gein gaat enzo }:] ... maar k wil ook graag een van die prijzen winnen als k kom.

3. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Is afhankelijk van het aantal inschrijvingen. Dus ik zou zeggen, schrijf je lekker in en we zullen proberen rekening te houden met iedereen zijn wensen. _0/

4. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Hehe, jij moet in de PR gaan. ;)

5. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe wel mee, en ik weet misschien nog wel een paar gasten. Ik stuur je wel pm als ik het precies weet. Maar moet iedereen een eigen xbox hebben? of kan je ook met zijn tweeen op een xbox?

Kan je ook iets meer vertellen van de zaal ofzoiets? Ik ben namelijk nog nooit op een lan geweest? Dus ik kan mij er niets bij voorstellen en zijn zoveel xboxen en tv's wel uit elkaar te houden?

6. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Het lijkt me wel vet leuk, alleen de spellen die gespeeld worden boeien mij niet.. I think I'll Pass in this case :'-(

7. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Iedereen neemt gewoon al zn spellen mee, er zijn vast wel andere gamers die jouwn 'soort' spellen spelen.

8. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    Grappig dat je aangeeft het spel GR-IT te hebben en ik ga er vanuit dat je het spel leuk vindt, anders had je het wel te koop ?

Je kan ieder spel spel wat je maar wilt.
    Als je een excuus zoekt om niet te komen, doe geen moeite, je vindt het leuk of je vindt het niet ! en degene die daar wat aan kan doen, ben je zelf, dus geef niet een ander argument op. Het maakt mij niet uit.
    --------------------------------------------------------------------------

Er was ook iemand die een kleine uitleg over de lokatie wil weten.
    Er worden bij ons 2 schoolgebouwen verbonden met een grote brug.
    Die brug gaan we gebruiken. Hij is ongeveer 100 meter lang van voor naar achter en ongeveer 10 meter breed. De reserveringsplaatsen zijn de plaatsen zoals ze zijn ingedeeld van voor naar achter. Nummer 1 zit bij de nooduitgang van gebouw 2 en nummer 120 zit bij het kantinegedelte van gebouw 1.

Daarnaast wil ik 4 beamers met 4 schermen gaan opzetten in een collegezaal van 15 meter bij 15 meter en daar een éénvoudige HALO competitie spelen.
    Die collegezaal ligt achter het kantinegedeelte van gebouw 1.

Alle andere spelletjes kunnen we gewoon via LINK of LIVE spelen.

Er komen 6 rijen van elk 20 plaatsen. Elke rij krijgt zijn eigen Switch en stroompunt. Alle Switchen worden onderling ook weer verbonden. Dit totaal wordt een 1 gb verbinding met een internet snelheid erop van 90 mb upload en 90 mb download. Je kan het dus ook gebruiken om een LIVE account van iemand te lenen en je eigen Xbox even te voorzien van de nieuwste levels, als je geen eigen account hebt. Gebruik je eigen creativiteit. Ik zeg hier wel bij "GEBRUIK" en geen "MISBRUIK". Al het internet verkeer, wordt gecontroleerd door ons, dus gebruik het alleen daarvoor waar het het ook voor bedoeld is.

Of je met 1 iemand op een Xbox wilt spelen of met 2 of 4, dat maakt me niets uit. Maar je betaald per persoon. Misschien kan ik altijd nog wat regelen voor je (Extra TV of Xbox of iets dergelijks). Als je me een mailtje doet en er zelf ook moeite voor wilt doen, dan wil ik dat ook wel. Dus s.v.p geen reakties van: "als je geen TV kan regelen, dan kom ik ook niet !", want dan blijf maar lekker weg !

Ik ben dus nog steeds op zoek, naar een gezellig aantal mensen die het leuk vinden om eens met elkaar te gamen en een boel gein te hebben en niet omdat je een fanatici bent in HALO en alleen wilt winnen.

Ik zal proberen om zo goed mogelijk alles te regelen, qua spullen/mogelijkheden/ruimte e.d, de gezelligheid komt van jezelf !

Hopelijk tot binnenkort

Adriaan alias Witkees/Sir White nl _0/

9. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind GR IT niet leuk nee, maar ik doe haast geen spellen meer weg.. ben bezig me collectie uit te breiden namelijk

10. xboxrullez

Leuk Bevonden:
    0
    Okee thanx!! Nu snap ik het een beetje. Ik heb een kamaraad die een xbox heeft en niet naar de LAN gaat. Ik zal eerst die proberen te lenen. Ik weet nog niet precies hoeveel mensen ik bij elkaar kan krijgen ivm vakantie enz. Maar ik laat je het zo spoedig weten via mail/pm.

11. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb zelf ook nauwelijks xboxspellen, alleen jsrf, ninja gaiden en halo. Die neem ik gewoon mee, en dan zie ik wel wat er van komt, desnoods splitscreen ik wel met iemand. Mij gaat het gewoon om de fun van 24 uur lang xbox'en, en pizza eten. Dat ik nauwelijks spellen heb, is voor mij iig bijzaak.

12. xboxrullez

Leuk Bevonden:
    0
    Juist, ik heb ook maar 1 link game. Halo!!! Voor de rest word het gezellig gamen

13. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    We hebben nog plekken vrij !

Wees welkom

14. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Kom op mensen, moet toch tegen iemand Halo gaan spelen....

15. Vassili(SR)

Vassili(SR) Cerebral Assassin

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie set White, je weet al dat ik kom. Voor de rest van Xboxworld.nl die nog twijfelen, niet doen. Gewoon gezellig komen en gamen, dit is Nederlands grootste Xbox LAN party ooit. Dat wil je toch niet missen. Zie Microsoft dit niet organiseren, jullie wel?
    Hey White, na afloop als Nederland in de finale van de EK staat kijken we op een van de beamers die finale neem ik aan?

16. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    Laatste nieuws:

Ik heb een aantal malen geprobeerd om het voor elkaar te krijgen dat we met TV's worden gesponsord. Ik heb net met de SKALA net een overeenkomst gesloten voor een volgende XBOX LAN. Deze zal waarschijnlijk plaatsvinden in December.

Hier kunnen en zullen zij verzorgen 120 TV's voor de dag/huur -prijs van ongeveer € 12,50 per stuk. Degene die dan de TV willen thuislaten, kunnen er 1 huren voor 1 dag en op die manier iets mobieler zijn.

Mocht er NU OOK grote belangstelling zijn om een TV te huren, doe me dan even een PM. Wanneer ik meer dan 30 reakties krijg, zal ik proberen het voor deze keer (03 JULI)al voor elkaar te krijgen.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ?

De inschrijvingen vallen me een beetje tegen, als ik het vergelijk met het enthousiasme van de mensen op LIVE. Misschien is dit toch nog een mogelijkheid om te kunnen komen en er samen een leuke dag en nacht van te maken !

Hopelijk tot binnenkort !

17. E-unit

E-unit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel inschrijvingen zijn er dan al?

18. xboxrullez

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen geef gewoon op!! Word een spectacel

Ik ga voor bijna 100% zeker met de auto. Ik kom uit Rijssen dus als iemand meewilt rijden is dit wellicht mogelijk. Stuur me maar een PM of mail.

19. mark-jansen

mark-jansen 50% of XLE

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Witkees, ik heb je site inmiddels op mijn xbox-site (LAN), www.dxcw.tk, staan.

Ik overleg morgen even met mijn clan RoT of we komen, dat laat ik dan nog ff weten. als het aan mij ligt is de samenwerking DeltionLAN - XLE geopend :)...

Ik heb nog een stuk of 50 kennissen van mijn vorige LAN, die kan ik allemaal wel even gaan mailen als je daar behoefte aan hebt...?

Grtz, Mark.

20. Witkees

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe meer, hoe gezelliger !
    Ik heb nog ruimte zat voor een stel leuke gamers, die het allemaal niet te serieus nemen ;-) Wees welkom ......... euh alle 50 hahahaha

Deel Deze Pagina