Nou White, ik ben er iig weer bij! De vorige x was echt supergaaf en gezellig.(night of x-box live) Echt tof met die super internet verbinding van jullie....RB6 spelen met mensen die op de lan aanwezig waren en met mensen die online konden joinen. Misschien krijgen we het weer voor elkaar......Lan spelers tegen on-line joiners De organisatie ziet er weer goed uit.... Dit wordt zeker weer A night to remember (helemaal de volgende dag ) Bedankt trouwens nog voor die savegame van PGR2, kon ik eindelijk ook eens meescheuren met de vetste auto's.
Het is altijd leuk als er veel mensen meedoen, maar vergeet je niet van te voren in te schrijven en te betalen. Mensen die op de dag zelf voor de deur staan, gaan we teleurstellen en blijft de deur dicht. Tevens is dit een voorwaarde van de school i.c.m met de beveiliging, want zij willen weten wie er zijn en dat draaiboek geef ik van te voren. Niet lullig bedoel, maar ik moet spelen volgens de regels van de school. Schrijf je even in, als je weet of je komt ! Wees welkom _0/
Mensen die zich hebben ingeschreven en betaald, krijgen kort van te voren van mij, mijn GSM nummer voor het geval er iets is onderweg of je kunt gewoon de voordeur niet vinden. Misschien wel zo handig euh je kunt je nog inschrijven !
dan schrijf je het nummer op een papiertje en vraag je om iemands mobiel te lenen of zoek je een telefooncel op.
XSS op je site.. Hallo, Op je site..www.sirwhite.tk is een klein veiligheidsprobleempje.. Ik heb een XSS opgemerkt..hierdoor kan ik html of javascript injecties geven. Het betreft: http://coolzero.totally-darkness.nl/LAN2/XBOX/index.php?get=register&id=<script>alert(document.cookie)</script> Volg die link maar eens. Ik zie dat je een login screen hebt, dus er zijn iig gebruikers. Ik weet alleen niet of je gebruik maakt van cookies om je ww'en van users in op te slaan. Als dit zo is en de gebruiker volgt mijn aangegeven link (die ik kan hexen) dan kan ik zijn ww achterhalen. Het script is dan uiteraard niet: alert(document.cookie), maar meer zoiets als: document.location="www.mijnsite.nl" Ik hoef hem alleen maar weer te redirecten en de gebruiker weet van niks.. Ook kan ik je site nabouwen en dan met <script> door linken naar mijn site en daar de user in te laten loggen en dan heb ik zijn wachtwoord ook. Ik neem aan dat je wel weet hoe je dit moet maken..(gewoon evil char's escapen..) Succes, Emile (a.k.a. x-factor)
@Emile (a.k.a. x-factor): Bedankt voor de info. We wisten er al van, maar was toen een tijdelijke oplossing. De beveiligde site/server van school zou de officiƫle site dragen. Door een verhuizing van de school, waren wij nog niet aan de beurt en hebben we het maar zo gelaten. Ik zal het nog even doorgeven aan de leerlingen die de site gemaakt hebben. Tenslotte was het een onderdeel van hun schoolproject (1e jaars ICT). Hun cijfer gaat nu dus naar beneden (geintje). Bedankt voor het meedenken, Adriaan alias Witkees/Sir White nl
Komop mensen ik wil niet alleen die clan afslachten ik wil meer slachtoffers je hebt fantastische prijzen dit gaat gaaf worden als er meer mensen komen je kan zelfs je familie meenemen!
Maar is het nog steeds(zoals de eerste x) onder 18 geen toegang? Oh ja, en sorry van de vorige post nog! _0/ Die was stom bedenk ik nu
De minimum leeftijd was en is 16 jaar. Het is nooit 18 geweest. Ik kreeg zo'n rare reakties van een stel 13/14 en 15 jarigen, dat we de leeftijd maar op 16 hebben gezet, vandaar. Maar ben je 15 1/2 en je hebt echte zin om te komen, dan ben je ook welkom, maar moet je me even een mailtje doen. Ik zou zeggen schrijf je in, niet voor de prijzen, maar voor de gezelligheid !
hey white aangezien er niet zoveel mensen komen zijn die plaatsen nog vast? want ik ga het meeste lannen denk ik en ik vind het meer "plezant" (zoals de belgen zeggen) als ik een beetje contact heb met de mensen met wie ik lan