*update* op dit moment doen mee: 1 ) xquistx 2 ) Booster + 2 mensen 3 ) DiaLogical +1 á 2 mensen 4 ) snowy
he, ik heb net bericht gehad van Games Syndicate bij de kubussen (Rotterdam Blaak) dat het wel kan hoor.... zaterdag komt ze helaas niet goed uit en zondag pas vanaf 7 pm (daarvoor is ie volgeboekt) Kunnen jullie allemaal die week daarvoor dan?? dat is dan op de zaterdag de 13 of zondag 14 december.... vanaf zondag kan ik ook niet want dan gaan we bij mijn opa en oma eten en daarna naar texel (met de Xbox!!!!) in totaal hebben ze 7 TV's maar met 2 op 1 TV is ook goed toch?? verder moet iedereen zijn Xbox meenemen en kabels + games natuurlijk*) over games praten we straks nog wel he.... largse:{
Ik kan misschien komen met een halo team van 4 man. (uit omgeving zoetermeer/ waddinxveen) Das o.a. Alien die is hier ook vrij actief.
kunnen jullie allemaal de 13 of 14de van deze maand?? komt beter uit (die week daarna ga ik op vakantie!!) jullie kunnen wel gaan, maar ik wil graag ook meedoen
Het liefst de 14e maar wat mij betreft is de 13e ook goed. Ik heb die andere gasten ff gemailt over deze topic dus... Welke games willen jullie spelen?
Hoi, ik zit bij defanatic's groepje en laat bij deze weten dat ik kan. Maar ik zag dat jullie het hadden over 7 tv's!!!??? das natuurlijk een mooi streven, maar als het niet lukt denk ik dat 4 man per tv best te doen is hoor...ik heb 't vaker overleefd. Ik kan iig halo(2-16) en gladius(2-4) meenemen, en een xbox als het moet.
Ik ook [EGO] 0wnage !!!! Ehm.. ik kan de 13e niet zo makkelijk (wedstrijd) dus 14e lijkt me makkerlijker.. zondag Halo is koel Vooral massive battles 7?!! Dat ken toch helemaal niet? Je ken toch maar 1 tv per xbox en maar 4 xboxen aan elkaar? /offtopic: Je hebt hem zelf opgericht
ik wordt een beetje moe...... eerst is het de 21ste...... dan kan het op de 22ste.... dan wordt er gevraagd of het de 19e kan.... en nu moet het weer de 13e of de 14e!!! wat wordt het nou... er zijn er een paar die zowiezo de 22ste kunnen......... pfffff krijg er hoofd pijn van
14 December dus... we play HALO 6x6, and if some of u have either Rainbow six 3, Ghost Recon,PGR 2, MM3 or Top Spin we can play that as well.... (though mostly I think were gonna play HALO!! ) prijzen weet ik nog niet maar is zo rond de 8 euro denk ik....:{ :{ IK boek wel van 4 tot 8 ofzo....
normaal gesproken kost the game syndicate €4 per uur misschien krijgen we groepskorting van de games die je noemde heb ik PGR2 MM3, GR, Top Spin en Halo btw
OK, hier komt de line up voor de 14de december: 1ste team: kaneda Shodow Alien Defanatic P-Nut Snowy.... 2de team: Booster (me.... ) mijn broerdje een Engelse vriend uit Noorwegen XboxJunkie DiaLogical zijn neefie.... Das een goede opstelling!! veel man dus grote Blood Gulch battles en veel fun!! we gaan voornamelijk Halo spelen met deze twee teams.... (kunnen nog veranderen later... ) De 7de Xbox zal worden gebruikt voor het uitproberen van spellen waaronder Rainbow Six 3, Top Spin, MM3 en mischien PGR.... Zal een leuke avond en middag worden....!!!!!!