ik ga niet komen..... heb de 14e al wat... dat ge@#$#! ook met die datums.... zijn er nog wel mensen die geintreseerd zijn om de 22ste te gamen???
Yep, ik wil bij Defanatic, Kaneda en Shadow zitten. Wij zijn namelijk samen ook al een team Defanatic kan trouwens de 14e niet ofzoiets hoorde ik Xal ut ff navragen.
zo goed?? kijk hier boven voor opstelling....:{ :{ Games Ynicate kost 3 euro per uur... en we blijven zo'n 4 uur dus 15 euro is zeker wel nodig!! mensen met link kabels effe mailen....
shodow?? bwahaha sorry maar ik heb btw wel een link cable maar defanatic kan dus niet nee.....mischien is het beter dit volgend jaar te plannen ofzo???
ik krijg de 20 m'n xbox , woont 20 min van rotterdam af .. als me pappie het goed vindt en jullie , kom ik ook , elke datum in het weekend is voor mij goed
Daz wel goed man!! maar de 14de gaan we gewoon wel!! ga hem niet weer uitzetten.... Bij Games Indicate hebben ze geen linkkabels maar wel games dus die mogen we lenen... Iedereen met link kabels neem ze mee....*) *) iedereen neemt 1 controller mee.... (zommige hoeven geen Xbox mee te nemen want we hebben maar 7 TVS) ik stuur iedereen die er wel een mee moet nemen een PM'tje maar vrij wel iedereen heeft een controller nodig en meenemen.... iedereen die MM3, Top Spin, Rainbow six 3, Halo of PGR heeft... meenemen.... we gaan denk ik wel het meeste schietten hooor.... dus HALO en Rainbow Six 3 staan bovenaan....
hmmm ik wist ook niet dat 't zo kort zou duren(4 uurtjes) als def of shadow of alain niet kan ga ik ook niet
als het leuk is blijven we toch langer??*) *) ze hebben zelf helemaal niks anders die dag dus we kunnen heus langer blijven hooor!!!!!!!! maar de prijs is wel duur he?? 3 euro per uur.... geldverslinders!!! nou, ja, alsnog... word wel leuke dag mannen....
ik, mijn broerdje en Christian (michien neem ik nog iemand anders mee maar dat weet ik pas morgen....) ik ben wel de enige met een Xbox dus zij moeten maar delen denk ik:{ :{ :{
tja... dit is dus niet duidelijk... je wil dus zeggen dat er 3 mischien 4 mensen komen... waar is de lijst met andere gamers dan gebleven?? ziet er naar uit dat het wel heel magertjes wordt... over 2 dagen wil je het gaan houden?? geef maar eens door hoe laat een ieder er zou moeten zijn.. en hoeveel.. en wie wat moet mee nemen? hoeveel het exact gaat kosten. etc...
ok nog voor de duidelijkheid: 1e teamiaLogical Dialogical zijn neefie van 15 Christian (Engelspratende Noorwegian) P-Nut 2 team: Booster (me... !!) Marin (Engelspratende Sloveen of zo....) Tim (mijn broerdje) Snowy PLAATS: Games Syndicate onder de kubussen.... PRIJS: 3 euro per uur..... (uitbuiterij!!) TIJD BEGIN: 1:45 klaarmaken en 2:00 PM beginnen.... EINDIGD: wanneer je wil, maar likely om 6-7 uur MEENEMEN: Xbox*) *) met bedrading, twee controllerers, HALO, system link kabel, en als je hebt RS3 of MM3 PS: mail me als je wat te klagen heb:{ :{ :{ EN stuur effe je telefoonnummer door (mobieltje....)
ja, helaas wel... maar mischien kunnen we kijken of we nog wat kunnen aansluiten.... iedereen, neem je link kabels 0ok meem....