Hey bladie ik heb zo'n vermoeden dat jij Bjorn bent. En als dat zo is, wat ik denk, dan moet je niet zo brutaal doen tegen tegen de deelnemers!!!!! Straks hakken ze je in de pan en sta je mooi voor lullie. Wanneer gaan we weer es halo spelen?
Ach, als het maar gezellig is. Voor mijn part heb haal ik de hele dag maar 1 frag. Boeit me totaal niet, gezelligheid is het belangrijkste. (hoewel, 1 frag is wel ERG weinig)
yo kanneda, ik de tel nr's doorgemailed. Ik neem wel netwerk spul mee. we rijden samen met sybo, he wie haald of brengt eigenlijk?? Laat ff iets horen Stefsybo. BAs
Haha bjorn, nu heb je de space ninjas tegen je. Wat had je ze toch nodig om een kans tegen mij te maken Ik heb je mail trouwens ontvangen.....Man
Maar als je nou straalbezopen naar je team maten kijkt, heb je er veel meer Maar ik denk dat we een beetje on-topic moeten gaan.
Jong et kan mij ook nie schelen...vind et een leuk spel...als et maar gezellig wordt owja btw als iemand drank wilt meenemen...vooral doen...wel boven de 16 of 18 jaar blabla he! Zal ook wel iets regelen als daar behoefte naar is...
Jongetje je kent me toch...kots nooit!! Als je niet wilt dat er gekotst wordt zal k maar geen bier voor jou meenemen he!