Ik reserveer de naam Benneke en de Master Chief in het roze. Naamkaartjes zijn denk ik niet nodig, je stelt je voor en je weet het.
Ik heet covenant en mijn xbox heet SN ALPHA, dit is dus ook geclamed. Wij zijn voor gamen OF drinken, de combo zuigt reet!
en dan ben je dus al dood Ik heet trouwens StefSybo © of Šδ£f§¥βØ ©, mogen jullie kiezen, die zijn dus beide geclaimed
Pak maar gewoon Stefsybo. Anders hoor je straks, yes, ik heb die ene met de leestekens gemold. offtopic Et is in Limburg. Wil dat auch zigge dat ekkerein plat kalt?
Ich waal, mer der zeen der auch die gein plat kalle Is toch mooi , al gaat het wel vervelen na 2348 keer vermoord te zijn door degene met die leestekens
Hey met die namen..ik denk dat iedereen gewoon de naam neemt die hij hier heeft. Of zonder cijfers ofzo. Naamkaartjes is mischien wel handig, ik kijk wat ik kan regelen. Als je in free for all games per se roze wilt moet je zelf weten, ik denk alleen dat je nogal zal opvallen. Het eerste uur zullen we btw toch nog niet veel aan het gamen zijn(kennismaken, profiles maken, wachten op laatkomers). Ik heb tot nu toe het gevoel dat het Halo only wordt(waar ik niks op tegen heb) want er is bijna geen intresse in andere games. We zullen vooral CTF, team deathmatch en team last man standing spelen. Daarnaast ook nog de levensechte modes ''real'' en ''team real''. Dit houdt in: 50% health, no shields, no radar, human weapons. Andere verzoeken voor gamemodes bespreken we op de LAN. Daarnaast leek het me ook nog cool om compo's te houden met teams van 4?? Het weekend krijgen jullie allemaal een telefoontje van me btw.
Menen jullie gastjes nou echt dat iemand dezelfde naam heeft als jezelf???? komen maar 16 man hoor hoeveel mensen of dingen heten nou StefSybo, Šd£f§¥ßØ, covenant, Master Chief, SN ALPHA en btw laten we allemaal plat kalle...ken et nie zo heel goed maar da leer k me nog wel effe. Want kaneda ken er ZO NIET tegen!!
En naamplaatjes is vrij billig, maar misschien niet zo'n gek idee...want ik onthoud dus absoluut 0,0 namen (dus ben maar niet beledigd als k je naam vergeet...verpest je je hele avond mee )...haal die van m'n eigen vrienden nog door elkaar Jaja k weet et...ben achterlijk
Mij herken je meteen Ik ben zo iemand, ik loop op straat en dan hoor ik achter mijn rug om. fluister: kijk daar loopt Benneke fluister: oh ja, wat een lekker ding toch fluister: zie die lengte, en dat postuur, wauw. sukkel die me uitlacht: whahahaha, hij heeft een blauwe neus Trouwens, over mijn naam. Je weet maar nooit. Blade komt al aardig in de buurt. (benneke en blade beginnen allebij met een B )
Alsof je onder het gamen naamplaatjes gaat lezen. :{ "Yo euhh . . . . . . . . . ff op het naamplaatje kijken: Stef, stap ff in m'n Warthog. Laat maar ik ben al dood." Edit: ik wil trouwens bruin zijn, dus als nog iemand bruin wil zijn kiest die maar tan
Nou er komt ook nog een Ben...denk dat ie wat meer opvalt...iets meer lengte en postuur...hoe kan k dat nou zegge als k je nog niet gezien heb??? Geloof me maar maaruh blauwe neus???? en owja...wij 2 nemen wel bier mee wah ...die sissies wille nuchter blijven...pfffff
Ongelukje gebeurt. Mijn neus is nu blauw. Maar ten tijde van de LAN is dat wel weer normaal roze-huidskleur.
Als je mij zoekt moet je gewoon ff bovenaan de scorelijst kijken. En degene waar blade tegen roept dat ie teveel halo speelt en geluk heeft, dat ben ik
Whaahha wat een grapige gozers zijn jullie, echt onverbeterlijk. Maar naamkaartjes zijn een must denk ik. Hal zal ook wel het meeste gespeeld worden.