Ik ben echt benieuwd hoe het is om tegen iemand te spelen die beter is....het zal wel klote voelen maar toch*) Als ik die persoon maar niet tegenkom op het wgc 2003.
CHeats bij halo, dude hoelang heb je HALO???????? dubbele kleuren boeien trouwens niet, ik ben oranje en als nog iemand die kleur heeft wordt ie geript, SIMPEL!
Vaag...weet niet of je nou bedoeld dat er wel of geen cheats voor Halo zijn... Als die er vogges jou wel zijn moet je er eens 3 opnoemen
Whoohoo het is bijna zover....hebben jullie wel genoeg getrained??? Ik heb trouwens een cool systeem om teams te maken verzonnen: een potje FFA lastmanstanding om het te bepalen. En dan gaan nr 1 en 16 in team 1. Nr 2 en 15 in team 2. Nr 3 en 14 in team 1. Nr 4 en 13 in team 2. Nr 5 en 12 in team 1. Nr 6 en 11 in team 2. Nr 7 en 10 in team 1. Nr 8 en 9 in team 2. Zo is dat ff fair or what??
Wie belde er nou net? Kom ik net uit werk krijg ik een of andere stalker aan de lijn. En wie neemt allemaal een spel mee?
Ik weet niet of je zo wel een betrouwbaar beeld krijgt, ik zou eerder een potje slayer tot de 25 of 50 doen.