IK NL komt niet meer, nooit een mail terug gehad. Iemand anders heeft zijn plek ondertussen. En about slayer, met lastmanstanding heb je meer strategie en inzicht nodig dan als een maniak zoveel mogelijk kills bij elkaar te sprokkelen. Dus de hogere spelers van dat potje zijn waarschijnlijk wat beter in games als CTF,Team Real,Team last man standing en oddball. Ik heb nooit zo gehouden van slayer....maar als iedereen tegen me is zal ik het wel veranderen
Volgens mij is hij "gebant" en anders zit hij volgens mij op 5 juli in Zwolle, dus dat zou een 2e reden kunnen zijn. Succes met de organisatie
dat laaste was toch niet sarcastisch bedoelt he witkees? Nee alles is vol Bennie. Deelnemerslijst: -Danny(Kaneda) -Bjorn(Blade) -Ben(Baxxter) -Bennie(Benneke) -Sjoerd(Tha raptor) - Stef(Stefsybo) - Lars(???) -vriendje van lars.....weet z'n naam niet* - Willem(???) - Renee(???) - Niek(???) - Guus(GuusmoX) - Bas en z'n vriendjes(de spaceninjas dus) that's it 16 man
Nee, ik zal er niet bij zijn omdat ik zelf 16 man/vrouw/vrienden in huis krijg om te gamen en aansluitend een BBQ. Ik las het bericht toevallig en vond het "lullig" als je op een reaktie van iemand (IK NL of te wel Dabo NL) zit te wachten, die zelf niet meer kan reageren. Vandaar dat ik even een berichtje erbij heb gezet. Bedankt wel voor de uitnodiging ! kan ik waarderen
----------> Eventuele <------------- Ik wil trouwens best wel eens een LAN organiseren, maar ik denk niet dat mijn ouders daar mee akkoord gaan.
Die van mij zijn lekker pleite, maar ze weten het wel hoor. Dus als jullie je misdragen heb je een paar dagen later m'n mama voor je deur staan Zo'n ''grote'' Lan als deze kan ik mischien pas weer eind van het jaar houden ofzo. Half jaarlijks zeg maar*) Tijd om op mezelf te gaan wonen
Ik mag de hele vakantie zelf weten wat ik doe, ik denk er dan ook aan om een grote bij mij thuis te gaan houden. Ik heb dan alleen nog twee grote tv's nodig, maar dat zien we dan wel weer. Ik denk alleen dat niemand van jullie durft te komen.
JA tuurlijk zijn we bang...iedereen weet dat alleen bikkels in Spaubeek wonen En trouwens wie van jullie neemt een TV mee naar Kaneda??? En zo ja hoe groot is die dan?