Neuh k denk niet dat et te krap wordt als de tv's tegen elkaar aan staan. We zullen wel wat proberen maar danny wou niet te veel moeite doen...ivm stopcontacten die niet in et midden van de kamer zitten...anders moeten we wat verlengsnoeren regelen
SLAPEN?!?!?!?!!?!? SPELEn...OEFENEN ofzo... ps. als et aan danny lag zouden we dat ook nog doen ook ( hij hielp me vandaag ook al practisch gegijzeld bij hem binnen... )
Ik heb eergisteravond en -nacht zitten oefenen met zijn vieren (op 4 xboxen, dat is best wel lol) en gisteren de hele dag met zijn achten, dus ik denk dat ik deze 2 nachtjes toch maar ga slapen en dat ik niet al te veel meer ga oefenen.
Och man, wat heb ik toch veel met je geoefend...kan ik er wat aan doen dat et niet veel nut heeft. Maar goed, morge eerst nog op de megafestatie een tournooitje Halo spelen...I'm gonna be WORLDMASTER!!! BHWHAHAHAHA
stuff yo zaterdag neemt mijn team mee: Zooi controllers Xbox (1 of 2) Switch + kabels (patch) Sfeer TV!!! bikken
Wat!!! wat hoor ik daar, proberen mijn beste vrienden gewoon achter mijn rug om een gamecube binnen te smokkelen!!!?? Een SNES is cool, maar gamecube?? Bij deze verander ik die mischien in een no no. Deserteren, smokkelen, shit man jullie mogen blij zijn dat ik de police er niet bij haal En bas goed dat je dat allemaal meeneemt, ik zal je morgenavond nog wel ff proberen te bellen. mzzl
yo ik zou wel graag halo gamen in competitie, daarvoor komen we hoofdzakelijk. Niet om op een bagger snes te gamen, dat kunnen we ook thuis doen. MIJN tv is hiervoor NIET beschikbaar. in de pauzes ok, maar halo moet het toch gaan maken, Mc Assault kan ook nog, 2 wissels per box moet kunnen. voor rest, ik zie morgen wel wat we doen mzzls SN. BAS
Ik ga wel bagger spelen vandaag, gisteravond wat te veel gedronken. Maarja ik zie jullie daar tot ziens Sjoerd
Ik ben net thuis en wou ff zeggen dat ik me echt heb vermaakt. Ik hoor nu nog overal wapens knallen en zie MC's rondlopen. Jammer dat ik wat eerder naar huis moest anders hadden we nog veel meer Samson imitatie's kunnen doen. Ik hoop echt tot ziens. Sjoerd ps, we hebben wel het meeste gelachen toen Benneke binnenkwam.
Het was geweldig. Voor mij de eerste keer met zoveel man Halo gespeeld. En als het nog eens is, zal ik er weer bij zijn. Ik vond dat ik het best wel goed heb gedaan, voor iemand die normaal alleen single player doet (meestal 11e, 12e of 13e). Een keer tweede bij het potje juggernaut. En Sjoerd man, ik kreeg hendig vaak 'You've been killed by sjoerd'. Tot ziens allemaal. Van Bennie.
Ja, voor mij was het ook de eerste keer met 16 man. Het hoogste dat ik ooit heb gespeeld was met 12 man. Het gaf dus wel een een mooi gevoel toen je opstartte in Blood Gulch met 7 vrienden voor je. Bij dat potje Juggernaut was je echt goed bezig De volgende keer ben ik er zeker bij, maar dan blijf ik de hele avond. Nog bedankt Danny voor de mooie dag
Voor mij was dit de zevende LAN-party en de vierde keer met zestien man, maar wat lol betreft was dit toch wel de beste. Over de gametypes was ik vaak minder te spreken, wat dat betreft vind ik de LAN-parties bij me thuis toch beter (dan host ik en kies ik de gametypes ). CTF met 1 vlag was vaag en daarnaast moet je CTF zonder schilden spelen. Ook ben ik niet zo'n fan van last man standing, omdat ik meestal als eerste dood ben en dan weer zo lang moet wachten. Al met al was het toch heel geslaagd en heb ik veel lol gehad.
Everybody is a Critic... Ik vond dat gedoe met 1 vlag ech stoer...dan weer aanvallen dan verdedigen, leip Danny et was dope (wat nogsteeds drugs betekent, maar goed )