ehj jah, eerst de 1 49, dan de ander, prachtidee... alleen wel een bietje oneerlijk, het eerlijkste zou zijn een vette teamkiller bij me in het team , alleen werkt dat dan ook weer niet omdat hij er dan gewoon kills voor krijgt.
Of misschien Capture The King... Dan heb je 2 teams, en van ieder team 1 koning, die door het andere team zo vaak mogelijk moet worden neer gesschoten. De koningen zijn dan het doelwit, en de teams proberen zijn koning te beschermen of de andere koning zo vaak mogenlijk dood te krijgen. Het is alleen lastig met kleuren, maar moet je maar ff doorheen kijken. Wanneer de koning van 1 van de teams niet als eerste dood is, maar een teamlid, dan heeft dat team gewonnen. En anders wint natuurlijk het team dat andermans koning het meest heeft kunnen raken.
De meeste voorbeelden de jullie noemen zijn wel leuk om te doen, maar als je met meer dan 4 man bent is aan rocket jumpen echt niks meer aan. Vroeger was Hang'em High de map in Halo die ik het meeste speelde voor 4 a 6 spelers is dat goed te doen(slayer). Maar waar ik laatst achter gekomen ben is dat Blood Gulch niet alleen voor CTF leuk is, maar als je met 6+ spelers ook erg leuk voor gewoon slayer, doordat de map zo groot is heb je minder, ik noem het maar even lucky kills(dus net door het laatste schot de kill van een ander 'stelen') en je moet beter mikken. Als je dan nog wat evenwicht wil hebben doe je voor de wat slechtere spelers als voertuig de warthog in het spel. Maar met CTF op Blood Gulch raak je natuurlijk ook nooit uit gegamed Maar ik begrijp wel waarom xboy needs XBOX hiermee zit, want na Halo en Top Spin is er erg weinig wat echt leuk is voor een Lan-Party(Nu hebben wij altijd het geluk dat we vaak wat gamecubes in ons midden hebben en dan wordt Mario Kartouble Dash na Halo het meest gespeeld). Timesplitters 2 is idd ook leuk om te doen, maar het blijf niet zo lang leuk als Halo.