hey daar ik woon in Panningen ken je misschien wel??? maybe kan ik ook nog ff komen lijkt me wel top. was toch in heythuisen he? das 10 min. met auto ben 15
Panninguuuuuhhhhhh Yo dude schrijf je in of kom ff langs gezellig. zit je ook op St Ursula of zit je in helden op school???? we spelen op zaterdag 7 december , we hebben nog controllers nodig dua als je je inschrijft kun je mee doen. www.xboxtournament.tk
Re: alles 1 voor 1 Hoe kom je erbij dat ik commentaar heb op je organisatie? Ik ben niet eens begonnen over je accomodatie :{ Frustie frustie? Ik zeg alleen dat ik denk dat mensen veel liever echt willen LANnen met games als Halo, UC, Moto GP, Deathrow etc dan splitscreen willen spelen tegenelkaar.
I agree Yo wouter je hebt gelijk Maar de volgende keer probeer ik meer tv's te regelen. Hoe doen jullie eigenlijk een aln houden. heeft iedereen dan een eigen tv. Moet wel cool zijn, om een eigen scherm te hebben en toch met 16 man linken. h eik heb gehoord dat timsplitter 2 met een ps2 gelinked kan worden, weet jij daar meer van?? ik zou het graag ff willen weten. mzzls bas
De laatste zullen misschien de eerste zijn Yo we hebben nu 30 man we zoeken er nog 2 !!! we hebben vette games die te winnen zijn Blinx onder andere. schrijf je dus nog snle in vooor 7 decemebr as dan vind ons event plaats, we hebben tv's groter dan 50 cm !! ok het is een split screen festijn maar boeiuhhhhhhh het wordt cool