Ik heb 't hier allemaal juist doorgelezen en...ik heb 1 vraag--> met 1 of 2 Link kabels kan je geen 3 XBOXen koppelen...want er zit maar 1 Kabel poort (of hoe noem je dat)...moet je dan iets speciaals kopen of zo? Want ik heb er eigenlijk nog nooit voor opgelet op de Lan's...
Ik ben al vaker na Lans geweest en je hebt helemaal niet zo grote ruimte nodig. Tis dan wel een beetje vol maar tis dan uber gezellig vooral met 16 man . Wat je nodig hebt 4 xboxen en 4 tv's (dit is meestal het moeilijkst, we hadden een keer 8 xboxen en hadden maar 3 tv's ) 4x dezelfde spellen. Genoeg voedsel om tenuttigen en drinken (kratjes bier ) je hebt een router/hub ofso nodig om alle xboxen aan elkaar telinken (ook natuurlijk 4 van die crosscabels nodig of wat je dan ook voor kabels wilt gaan gebruiken) Je kunt beter geen Disco lichten hebben dat is nogal irritant tijdens het gamen. Ook een leuk id is om een competitie temaken van bijv 2 man (halo 2) als je dan met 16 man kunt je een pooltje maken van 4, en de beste gaat natuurlijk door na de finale . We hebben het 1 keer met een beamer gedaan en dat is super gruwelijk. Naja ik hoop dat het wil lukken Have fun _0/
http://www.beamerhuren.nl/ Weekendactie: u betaalt slechts 1 dag huur vrijdagmiddag ophalen, maandagochtend retour Als je met ze 8en gaat lannen er per persoon een 10je neerlegt kan je een beamer huren voor een weekend, en dat is echt te erg op een lan
gewoon een switch/hub ertussen gooien, wel erop letten dat je dan straight ipv cross kabeltjes nodig hebt..
posters en grote reclame borden kun je meestal krijgen als je het lief vraagt bij de videotheek,free record shop,speelgoedwinkel of ergens anders waar ze staan. meestal krijg je ze wel als ze ze niet meer gebruiken. en tv's kun je ook huren meestal.