1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lan Vs. Live

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door venom, 2 mei 2004.

?

Lan vs. Live

1. Lan

55 stem(men)
    50,9%
  2. Live

53 stem(men)
    49,1%
  1. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Live, no doubt :).

2. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moeilijke keuze eigenlijk;

lan : gezellig, leuke sfeer

live : kan je ook lkkr aleen doen

3. Re4p0r

Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

Leuk Bevonden:
    0
    foutje.. omdat LAN een engels woord is, moet het W.W. "gelanned" zijn ;)

Edit: ik ga voor lan :p

Laatst bewerkt: 3 mei 2004
  4. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

euhm nee want je speelt via de system link optie en laat de xbox denken dat die lanned. Ok het is mischien wel via internet maar je gebruikt dezellfde optie als bij gewoon LAN.

5. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga denk ik maar voor lan(niet xboxconnect, dat vind ik een mislukking).
    Al heb ik nog nooit lan gedaan op de xbox. Het is gezelliger dan live(wat ook heel tof is).

6. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    lannen vind ik beter. laatst weer met z'n 8en zitten Halo'en, das egt stoer. de hele tijd van die mannetjes die me op mn bovenarm slaan als ik ze weer eens een headshot geef of een plasmagrenade op hun voet plak.
    way beter than Live! al is dat ook gewoon de bom maar voor een lan trek je egt een hele dag uit met frituur en bier en alles. zo hoort gamen gewoon te zijn.

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Helemaal gelijk, maar op de Halo LAN's die ik heb gehad liepen een paar gasten aleen maar te kloten en is mijn Halo cd gesloopt ! :mad:
    (ja rutty ik weet dat je er weer anders over denkt ..... )

8. wooly@xboxworld

wooly@xboxworld Xbox Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1 x een lan gehad tenminste volgens mij was dat een lan, het was namelijk in den haag, het toernooi werd op deze site aangekondigd, ik heb er aan meegedaan en er waren 4 van de xbox proef kasten(die ook in de macro enz. staat)
    lan is gezellig omdat je persoonlijk kontact hebt met mensen. tog kan live ook te gek zijn, ik speel elke dag ongeveer tussen 3 en 7 uur live en dat bevalt me goed, vooral als je bij splinter cell met een andere nederlander speel, of pgr in een room met allemaal nederlanders, ik kan niet oordelen eigenlijk maar heb op live gestemd omdat ikd at zovaak doe maar als iemand in de omgeving overijssel nog een keer een lan party houd en je zou nog wel iemand kunen gebruiken mail me dan maar op woolyxboxgamer@hotmail.com

greetz me

9. wooly@xboxworld

Leuk Bevonden:
    0
    Volgen mij is het probleem dat ik nog maar 1 x een lan heb gespeel dat ik er nooit over hoor dus meld het maar!

greetzz me

10. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ja live is veel leuker als er Nederlanders zijn(daarom is mijn lijst bijna helemaal Nederlands).

11. wooly@xboxworld

Leuk Bevonden:
    0
    wie weet hoe je het streepje boven doet bij het teken van MIK€¥ ???

\¯\/¯/|¯|)¯)/¯/\¯\\¯\/¯/
    /_/\_\|_|)_)\_\/_//_/\_\

12. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Lan is leuker, maar omdat het veel moeilijker is om aan een lan party mee te doen is LIVE voor mij een veel betere oplossing!

13. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    Live vind ik erg leuk maar dat doe j vaker als j alleen bent
    dus ik ga voor LAN, want met een LAN party zit je met al j vrienden lekker te gamen en is het des te leuker :cool:

14. E-Noid

E-Noid Techno.

Leuk Bevonden:
    0
    Lan, ik vind lan persoonlijk wat gezelliger ;)

15. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Sorry. Pejannl doet niet mee met de poll. Ik vind de vraag net zo zinvol als de vraag: "Wat vind je lekkerder? Hollandse biefstuk eten of 200 rijden op de snelweg?"

Ik vind allebei lekker. Maar het zijn twee totaal verschillende aktiviteiten die je naast elkaar moet zien. Vergelijk het met TV kijken of met vrienden een feestje bouwen. Op het eerste gezicht lijkt met vrienden een feestje bouwen leuker, maar het probleem daarmee is dat je dat niet even kunt regelen wanneer het jezelf uitkomt. Dan ben je blij dat je ook een TV hebt.

Dus mijn antwoord: Ik vind een Lanparty top, maar ik vind een lekker potje Live ook top.

16. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    @Wooly: volgens mij heb je niet alle berichten gelezen, want ik meld net dat ik een Xbox LAN in Zwolle ga houden op zaterdag 03 juli voor 120 Xbox'ers en zodra ik de website klaar heb (17 mei 09:00 uur) dan kun je je daar inschrijven. Tot dan, zou ik zeggen :p

17. HolyKnight

HolyKnight Crazy Chemist

Leuk Bevonden:
    0
    Lan is beter, dat staat vast. maar Live is imo veel gemakkelijker: Je zet je Xbox aan en gamen maar, maakt niet uit welke game, er zijn altijd mensen in overvloed waartegen je kan gamen!!

Nog voordeel van Live: FriendList :)

18. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LAN, ik haat lag en delay :)

19. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    @Purno de Purno: Kan merken dat je nog niet op een goede LAN bent geweest, erg jammer. Heb persoonlijk nog nooit lag gehad.

De eerste prijzen voor onze LAN op 03 juli worden ter beschikking gesteld door MicroMedia.

20. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Een Lan. Gezellig met een hele groep in een zaal zitten. Over live lijkt me de gezelligheid een stuk minder.

Deel Deze Pagina