De vraag van de pol is toch wat je beter vindt? Ik zeg. LAN en dan een komma waarom: Omdat ik een hekel aan lag en delay heb dus. Op live heb je altijd last van delay of lag als je een game joint, dus er is altijd voordeel. Een LAN is gewoon eerlijk en daarbovenop gezeliger enz. Ik denk dus dat je me verkeerd begrepen hebt...
live roeleert zwaar!!!! dat kun je tenmisnte wanneer je maar wilt doen en heb je geen vrienden voor nodig niet dat ik ze niet heb ofzo whaha
Lastigste poll ooit IMO, uiteindelijk denk ik dat ik voor Live kies omdat dat qua gebruiksgemak en flexibiliteit uitblinkt, hoewel ik me ook met LAN's zeer kan vermaken. Maar Live doet het altijd, ook als mijn vrienden niet kunnen Lannen. Maar sowieso, Live of LAN, het is allebei top!
Excuus Purno, heb je inderdaad verkeerd begrepen. Alhoewel ik op LIVE ook bijna nooit LAG heb. Bijna al mijn vrienden hebben een verbinding van 1 mb upload en 8 mb download en de mijne wordt tussen nu en 3 weken aangesloten.
ik vind lan beter en leuker omdat je met live, loopt het niet altijd heel soepel (bij die van mij dan) en bij lan is de sfeer beter