idd, in de ULA ( dat wat je moet lezen en accepteren ) staat dat het auto matisch word verlend naar een maand abo en als je wil stoppen moet je bellen naar de helpdesk je krijgt idd geen bericht dat ie baijna is afgelopen, het is niet Microsoft, het is normaal
Ik heb ook gewoon een leuk creditcard berichtje gekregen,. Leuk samen met mijn jaarlijkse creditcard administratiekosten. Drie maal raden wat de enige reden was om zo'n klotending te halen
Ik heb wel gewoon maand vatevoren bericht gehad dat ie 13 augustus zou aflopen, dus heb em vandaag even afgemeld via helpdesk. Morgen nieuwe starterkit gebruiken en nieuwe tag aanmaken.
als ik 18 ben schaf ik er ook 1 aan puur voor live hoor. Mn ouders willen hun creditcard niet ervoor gebruiken
Yeah, maar wou gratis game hebben dus maak nieuwe tag aan etc. Als je je voor 13 aug aanmeld op live onder nieuwe account kan je game uitzoeken als je op bepaalde site wat invult. Staat hier wel ergens topic over. Dus die wou ik graag hebben, heb Ninja Gaiden uitgezocht, dus hopen dat dat werkt, en wou toch andere tag name maken