1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

langste speeltijd op live

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lord Kain, 17 jun 2004.

1. eleven

eleven Know Thyself

Leuk Bevonden:
    1
    dat is 3 dagen en 6 uur :eek: |:- 8)
    springen je ogen er dan niet uit ofzo :confused: , hoe kan je dat nu zo lang volhouden, ik zou mij zielig voelen 8)

2. harpijn

harpijn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ongeveer 10 uur en 3 kwartier, in motogp2 we hadden een marathon georganiseerd waar iedereen aan mee kon doen, we hadden zelfs een site gemaakt war je je kon inschrijven om mee te doen, we begonnen om 19.15 en we waren klaar om 9.30 de volgende morgen( zaten wel natuurlijk pauses tussen), dit was ongeveer een dik half jaar geleden

3. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hou regelmatig weleens een 'x-box nacht', gewoon afspreken met een paar vrienden en dan de hele nacht x-boxen en lol trappen. Heel erg lachen... :D

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je ogen gaan pas branden nadat je gestopt bent. Ik heb bij de Luchtmacht wel vaker zolang wakker moeten zijn tijdens mijn training dus ik kan wel iets hebben :9

EDIT: We proberen wel steeds langere tijd neer te zetten. De laatste keer wilden we de 80 uur halen maar toen werden het "maar" 72 uur. Het record van 78 uur bleef dus staan. We proberen om 100 uur te kunnen halen maar dat wordt wel moeilijk

Laatst bewerkt: 17 jun 2004
  5. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Haha wel heel erg moeilijk!

6. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    shit man! hier is mijn +- 10 uur niets bij :9 :p

7. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    iemand langer dan 78 uur? 80 mischien?
    hoogste is nog steeds 78 uur door Gforce

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Over 2 weken gaan we een nieuwe record poging doen.

9. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    en wat denk je word het nog langer (ik probeer je niet op te jagen ofzo hoor) 80 uur mischien?

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    We gaan voor de 80 uur, maar we zullen niet bij de 80 stoppen als we nog door kunnen gaan. Ik laat het wel weten wat het geworden is.

11. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    oke veel sucses

12. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    80 uur :{

ik heb het na 3 uur wel weer gezien/gehad, vind langer dan 4 uur op een stoel zitten ook niet echt fijn

in de goed oude nintendo tijd speelde ik soms ook uren achtereen door, maar dat kwam meer omdat er nog geen saveoptie bestond en je dus wel door moest spelen als je eenspel wilde uitspelen :+

13. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Red Bull als hoofdsponsor? _0/

14. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wel gaaf dat je bij de Luchmacht zit/heb gezeten!

_0/ Luitenant

15. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    is er iemand in de tussentijd die 79 uur hebt gedaan?

16. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Er is geen mens die dit langer als 72 uur vol kan houden, dat is gewoon onmogelijk, ongeacht conditie. Na 50-60 uur ben je heel moe, maar je bent eigelijk niet meer moe, je bent over je slaap heen, maar moe ben je toch. Van al die visuele flitsen op het beeldscherm kun je echt flippen en er zelfs aan onder door gaan. Volgens de officiƫle waarschuwingen moet je om het uur een kwartier pauze nemen. Hier houden weinig mensen zich aan, maar 72 uur en dan nog geen pauze is onmogelijk.

Je hebt het wel over 'we', het is dan wel mogelijk als je in een soort systeem werkt waarin ze ook in de 24 uur van Le Mans mee werken.

Mocht je dit echt zelf kunnen, wat dus niet mogelijk is, dan zou ik het guiness book of records erbij halen, want dan heb je echt een record

17. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Meeste is toch wel een uurtje of acht, van 21:00tot 05:00 de volgende dag. Dat was toen ik RB Six 3 net kreeg.... :p

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Record zit tegen de 100 uur aan en dat gaan we dus ook proberen te verbreken een keer. Enne ik ben al zo vaak 3 dagen achter elkaar wakker gebleven dus het is heel goed mogelijk. Kijk eens in Korea die gasten Counter-Striken ook gewoon 3 hele dagen achter elkaar en dan gaat er wel eens iemand dood.

19. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn langste tijd op Live was van s'morgens 11 uur tot s'avonds 10 uur.
    11 uurtjes dus.

20. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Sick...:{
    Get a life...

Deel Deze Pagina