Idd Anyway, mijn record gamen staat op 12 uur (10 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds).. Maar dat was met Starcraft Broodwar op de PC op een LAN toernooi in Tilburg Op Xbox Live! is mijn record iets meer dan 4 uur met Amped 2.. Niet bepaald lang, maar ik heb dan ook nog steeds geen Live! game gevonden waaraan ik hooked kan raken..
Mijn langste op Live... Even denken hoor... Oh ja, 1 uurtje ofzo. Games kunnen mij meestal niet zo heelerg lang boeien, en Live games al helemaal niet. Mja, misschien komt daar verandering in met Halo 2 ofzo.
mijn langste is van 's morgens 9 uur tot 's avonds 12 uur, 15 uur is dat volgens mij, dat was op de pc met het spel Mohaa
owh toen live het nog deed zat ik met rbs3 van smorges 9 uur tot 's avonds 11 uur te gamen. het verveeld dan niet hoor. ik heb ook wel ongeveer 500 uur die game online gespeeld
1 uurtje bah hoe kan je nou 78 uur gamen. Dan moet je echt een beetje raar zijn zeker als je weet dat er al mensen aan zijn gestorven.
Ik heb een keer de hele nacht door Unreal Championship gedaan. De game was net een tijdje uit en ik was helemaal verslaafd. Samen met een vriend via Xbox Live iedereen ownen.
Als ik heel lang achter elkaar game, dus voor mij iets van 11.00 tot 22.00 (+ pauze, eten ed.) wordt ik veel minder serieus na een poosje .... Vooral in Rainbow Six 3, dan is het gewoon gezellig kletsen en niets meer van de game aantrekken. Bijv. "Ow ! Hij is dood, naja dan laat ik me ook maar ff doodgaan ..... " Moet ik tog maar eens gaan afleren
nou mensen allleen nog effe w8ten op xforce kijken of ie zijn record gebroken hebt(als ie niet dood is)
2 uur? kzit meestal wat korte potjes te doen, zoveel heb ik nou ook niet direct op live gezeten, verandert wel als halo2 komt .