1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop Advies [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dat hij gebruikt maakt van het werkgeheugen (die 4gb).

De 3100 en de 3470 zitten wel in dezelfde classe, maar de 3470 is toch net wat beter en heeft dus ook eigen geheugen. Geen super dingen verder, maar goed zat.

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik hoef ook niet een hele goeie. Ik red me best met 256 de komende 2-3jaar of zo iets. Zal voornamelijk manager spellen spelen en wat van de niet zo veel eisende meepikken dus 256 is voorlopig zat. Ik wil wel graag mijn laptop houden voor 3-4 jaar namelijk niet elk jaar een nieuwe.

Wel hopen dat ze de A300D-18H nog hebben dan. Weet niet wat ik anders moet doen. Vind eigenlijk dat ik wel recht heb op een gelijkwaardige als A300D-18H niet een minderwaardige. Weet niet of ik voor deze ook 500 euro zou neerleggen.

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Uiteraard heb je daar recht op! En ongevraagd mogen ze het natuurlijk helemaal nooit doen.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hij deed het overigens niet expres, het schijnt dat iemand degene die voor mij was weggezet door iemand gepakt was en toen was hij een tijdje aan het zoeken en kwam hij met deze aanzetten. Hij dacht dat dit de goeie was.

5. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Daar bedoelen ze mee dat het RAM geheugen van de laptop gedeeld is tussen de computer en de videokaart. En je kan dus tot 1407MB van het RAM geheugen toewijzen aan de videokaart.

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Oke, en is hij dan redelijk goed of nog steeds sheit. Vista heeft toch iets met 32 dat maar 3gb kan gebruiken en 64 kan tot 8gb werkgeheugen gebruiken?

Voor het geval dat, morgen weer terug. Moet hem wel weer inpakken!

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ai, das kut zeg. Waar kan je trouwens zien of je die gratis upgrade naar Windows 7 krijgt? Sommige laptops kregen het wel en sommige niet, waar kan ik die lijst vinden?

8. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij ligt dat niet aan de laptop zelf maar aan de datum dat je de laptop gekocht hebt.

Heb je hem na/op 26 juni 2009 gekocht dan heb je een gratis upgrade... Heb je hem eerder gekocht dan niet.

9. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem pas sinds vorige week dus gratis upgrade naar Windows 7. Waar moet ik die aanvragen dan? Wanneer hij uit is tenminste :D.

10. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
  11. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Tof, gratis Windows 7 upgrade :D. Eerst maar eens wennen aan Vista 8).

12. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Stap meteen maar over naar Windows 7 hoor ;)

13. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Moet die eerst wel uitkomen he ;).

Of is die al uit? 8)

14. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Over een maandje... Maar je kon, tot en met 20 augustus, de retail-versie downloaden van Microsoft Techned. Deze kun je 4x30 dagen gebruiken maximaal, waarna je een productcode moet kopen...

Maar hij loopt hier als een trein :) Ga die code dan ook echt wel kopen:thumbs:

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Klote, ik kan dus niet direct naar het filiaal bellen dus moet ik hem maar gewoon direct meenemen denk ik dan.

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
  17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Nu toch de goeie bij Paradigit meegekregen! Meteen alles regelen.

18. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben van mening dat 17" of groter per definitie geen laptop meer genoemd mag worden. 't is gewoon niet draagbaar meer. Maar specs zijn wel aardig als je een desktop vervanger zoekt.

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    17" is mij ook veel te groot. Heb nu 15" maar zelfs die is me nog te groot eigenlijk. Volgend jaar maar mooi een kleine Macbook halen :)

Zou trouwens ook nooit mijn desktop willen vervangen voor een laptop.

Laatst bewerkt: 25 aug 2009
  20. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn 18,4 inch "laptop" is ook vervangen vn mijn desktop pc. staat op vast plekkie maar toch "portable" indien gewenst:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina