1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop Advies [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, zelf zou ik echt nooit voor een tweedehands laptop gaan. Want je weet nooit hoe iemand met zijn spullen omgaat. En als je laptop kapot gaat en je heb geen garantie meer, maak dan je borst maar nat. Want vaak is het beter om dan gelijk een nieuwe te kopen. Want reparaties zijn extreem duur.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja hebben jullie gelijk in, en vooral omdat het merk hier (bijna) niet in NL word verkocht weet ik dus niet hoe het zit met garantie etc.

3. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    0
    Budget: 650,-
    Geen: Packard Bell of Acer
    Doel: Surfen,Msnen,tekstverwerking en af toe gamen (FootballManager 2010 en misschien StreetFighter IV op Low als het kan)

4. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nou een beetje rond te kijken voor een laptop, alleen begrijp ik af en toe die processor score (sterretjes van Intell) niet echt. Dan heb je Bv een procesor met 2.1ghz en die wordt dan slechter beoordeeld dan eentje met 1.8ghz. Ik als leek zou dan denken dst die 2.1 beter is, maar dat is dus kennelijk niet altijd zo.

Waarom is dat dan zo? (is er ergens een lijst met "alle" processors, want op intell.com ken ik sommige niet vinden)

Ik zoek trouwens een Laptop voor de standaard dingen: Internetten, office, msn etc. en af en toe wat photoshop.
    Alleen wil ik vaak wel veel dingen tegelijk, meerder words open, meerder sites, POwerPOint. Daar heb me huidige PC af en toe wat moeite mee, vooral meerdere words, en daar kan ik niet tegen.

Heb ik voor dit wel een goede proccesor nodig of moet ik meer naar het geheugen kijken?

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Vraagje:

ik heb de Acer Aspire 5930G inmiddels een jaar in bezit. Wat zou ik hier nog voor kunnen krijgen/vragen? Ga namelijk een MacBook Pro kopen en dan heb ik deze Acer niet meer nodig... Hier de specs van de Acer:

http://www.laptopshop.nl/product/55939/acer-aspire-5930g-734g32mn.html#specificaties

De laptop zelf is nog in een uitstekende staat overigens... Niks mis mee en speelt spellen als Borderlands perfect af bijvoorbeeld...

Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  6. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Niemand tips??

7. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Hmm als je na de nieuwprijs kijkt van 750 denk ik dat je in je handjes mag knijpen als je er 450 eurie voor vangt. 2de hands levert een laptop niet zoveel op.

8. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ow, mja dat vind ik nog best wel redelijk hoor :)

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik zou idd ook meer rekenen op 250/300. Maarja op marktplaats is het maar net wat de gek ervoor geeft :+

10. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik twijfel tussen deze twee mini laptops.

De Acer Aspire One D250-0Dk

http://www.laptopshop.nl/product/79169/acer-aspire-one-d250-0dk-zwart-6-cell.html#specificaties

en de Asus Eee PC 1005HA-M

http://www.laptopshop.nl/product/79524/asus-eee-pc-1005ha-m-zwart-windows-7.html

Ik wil het gebruiken voor school en gewoon om te surfen, msn'en etc.
    Deze Laptops hebben geen dvd speler maar is het wel mogelijk om legaal games te spelen ? Dit hoeft niet, heb namelijk genoeg aan mijn Xbox :p Als jullie nog betere suggesties hebben hoor ik het graag.

Bedankt.

Laatst bewerkt: 10 dec 2009
  11. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    En kan iemand ook zeggen welke van de twee betere specs heeft. Ben echt noob hierin.

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Games zou ik niet proberen op zo'n netbookje :9. Specs zijn nagenoeg gelijk, alleen de Acer heeft 250GB HDD (=groter) en de Asus 160GB.

13. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
  14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    uit de GM, hier naar doorgestuurd:

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    De Toshiba en de Packard Bell hebben allebei onboard graphics, dus games kan je daar niet echt mee spelen.

Qua specs zijn ze vrijwel identiek. Alleen heeft de Compaq dus een betere videokaart.
    De Compaq kan ook brander voor zover ik kan zien. Verder geen idee of Compaq een goed merk is qua laptops.

16. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Laatst bewerkt: 12 dec 2009
  17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    die Acer Aspire 5536G-644G50MN lijkt me wel wat, beetje zelfde specs wat ik zocht maar dan met betere videokaart. Jammer alleen dat er geen windows 7 op zit.. dat zijn dan weer extra kosten want dat moet ik erbij kopen dan (heb tig keer liever 7 van vista)

voor de rest hoef ik geen top games te spelen ofzo die net uitkomen, maar bv een counterstrike 2.1 vind ik altijd leuk om te doen. Dat soort spellen kan ik wel op bv die Packard Bel TJ66 doen? Die heeft namelijk mijn voorkeur.

Laatst bewerkt: 14 dec 2009
  18. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Alleen is die packard bell zijn geld gewoon niet waard.
    Als je dan een PB wil, neem dan deze uit dezelfde serie. Daar zit een betere videokaart in dan in die jij linkte. Er zit alleen een 320GB HDD in plaats van 500GB, maar 320GB is voor een laptop alsnog wel ruim genoeg, anders neem je er een externe HDD bij.

//Edit:
    Misschien wel wat voor jou is de MSI X-Slim X600-068NL. Die heeft een betere videokaart dan die ik hierboven noem, maar daar zit als minpunt een Core 2 Solo processor in. Dit is een single core processor, maar verbruikt maar 2.5W en je accu kan dus lang mee.

19. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    PB wordt wel beter tegenwoordig. Acer is nog steeds kut qua behuizing etc.

20. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van deze? Had ongeveer dezelfde eisen zoals jij en Lenny raadde mij deze aan. Ik kan Cod4/5 gewoon afspelen btw, dus een CSS moet ook wel lukken denk ik.

Kost ongeveer €500, check dit maar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina