1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop Advies [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    ebay?

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Lenny?:+

3. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Ben van plan om volgende maand een laptop te kopen :).

Wat is je budget?

650 euro

Waar wil je de laptop hoofdzakelijk voor gaan gebruiken? Gamen, office, videobewerking, internet?

Internet, films DOWNLOADEN, het liefst wel een beetje gamen (CoD ?), Office/Word

Wat heb je al, en/of wil je hergebruiken?

Niks

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    http://tweakers.net/reviews/1837/4/...0-basisnotebook-specificaties-en-prijzen.html

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    M'n ouders hebben een laptop nodig

Wat is je budget?

250 euro (gok ik ongeveer :9)

Waar zijn ze de laptop voor nodig?

Basic dingetjes, e-mailen, briefen typen, internetten etc.

Iemand die wat moois weet?

6. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
  7. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou voor deze gaan: Eerste De processor ( intel vs amd ) is toch iets beter. Ook de hdd is sneller.

8. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Oké bedankt. Nu nog een goede website vinden aangezien bij Tweakers geen sites meer staan.

Edit: Ik moet het toch echt nog 1 keer vragen. Is het mogelijk, om op deze laptop CoD Black Ops te spelen?

http://tweakers.net/pricewatch/25772....html#tab:info

Anders spaar ik wel gewoon door want ik wil echt CoD spelen op de computer.

Laatst bewerkt: 9 nov 2010
  9. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar vooral een Acer laptop. Heb nooit wat anders gehad altijd tevreden mee. Deze keer is het voor mijn vriendin. Heb al gezocht of Acer Netbooks had met een dvd speler ingebouwd maar dat is blijkbaar niet direct vindbaar. Nu zoek ik meer een laptop van acer die dat heeft en qua prijs goed meevalt. Vermits het maar voor gewoon gebruik is. Niet voor games of dergelijke. Mss iemand tips?

10. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ik ben mogelijk op zoek naar een nieuwe laptop, maar ik vroeg me een beetje af welk merk eigenlijk het meest geschikt is voor zwaar renderen, dus videobewerking e.d.

Ik zat zelf te denken aan een Dell, dit lijkt me een vrij solide merk en heb er al behoorlijk wast goede dingen over gehoord.

Ik heb zelf een Acer, maar die is helaas stuk, mogelijk ook niet meer te maken.

Ik heb wel aardig wat eisen en een mogelijk budget, maar los van Apple zou ik graag een merk willen weten dat toch wel misschien bekend staat om zwaar te kunnen renderen en dat uiteraard zonder snel stuk te gaan. :)

Graag zou ik ook willen weten welke specificaties voor een beetje render laptop tegenwoordig goed zijn, maar misschien beter nog, wat is het belangrijkste voor renderen? Veel werkgeheugen? Of heb je ook perse een snelle processor en goede videokaart nodig?

Alvast bedankt. :D

11. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik wil mijn laptop verkopen. Hij is in perfecte staat op één ding na, de accu is kapot. Als je hem uit het stopcontact haalt, dan gaat hij meteen uit. Het gaat om een Sony Vaio FZ21E.

Wat denken jullie dat ik ervoor kan krijgen? Ik doe er een schone Windows 7 install op.

12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Een laptop van 3 jaar oud, die een jaar geleden voor het laatst werd verkocht voor €850, rekening houden met het feit dat je nu voor €500 een net zo goede laptop koopt en de kapotte accu.. €150-200? Maar goed, je moet hem gewoon op marktplaats zetten en dan zie je wel wat de gek ervoor geeft ;)

13. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ja precies. Ik kreeg meteen een bod van €200, maar dat vind ik wat karig. Als ik daar echter blij mee moet zijn, moet ik het maar accepteren. Ik mik echter op €300.

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Wacht anders nog een paar dagen (en laat een vriend bijv. €210 bieden, zo gaat dat op Marktplaats..)

15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Heb hem voor €230 verkocht. Hells yeah VOC mentaliteit! ;)

Maar nu ga ik van dit zwaarbevochten en verdiend geld een netbookje kopen. Gewoon voor erbij, omdat ik dat godverdomme leuk vind!

Ik twijfel tussen deze:
    Acer Aspire One 533 (http://tweakers.net/pricewatch/258512/acer-aspire-one-533.html#tab:info)
    Asus Eee PC 1005PX (http://tweakers.net/pricewatch/257344/asus-eee-pc-1005px-(wit).html#tab:info)
    Packard Bell dot S-510NL (http://tweakers.net/pricewatch/266856/packard-bell-dot-s-510nl.html#tab:info)

Ik heb al bij Tweakers zitten neuzen en de winnaar van BBG van oktober op het gebied van netbooks is niks. Tussen de comments en andere sites en wat ik zelf geinig vind heb ik dit lijstje van netbooks gevonden. Eigenlijk wil ik de netbook alleen gebruiken om te internetten, muziek af te spelen en in Word teksten te schrijven. Voor deze dingen voldoen ze denk ik alledrie. Maar kan ik ook met alledrie 720P films afspelen? Ik begrijp dat de Acer vanwege de HDMI dan wel handig is, maar ik vind het belangrijk dat het soepel gaat.

Ik vermoed zelf dat er tussen deze drie zeer weinig verschil zit en dat het op details als USB 3.0, HDMI en uiterlijk neer komt. Is de DDR3 bij de Acer nog een voordeel?

Elk duwtje in de juiste richting helpt. Bij voorbaat dank. Voorlopig neig ik qua specs naar de Acer, qua uiterlijk naar de Asus en qua prijs naar de Packard.

Laatst bewerkt: 4 dec 2010
  16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    - Wat is je budget?
    Max rond de 750.

- Waar wil je de laptop hoofdzakelijk voor gaan gebruiken? Gamen, office, videobewerking, internet?
    Dagelijks gebruik (internet e.d.) en voor videobewerking. Gamen doe ik wel op mijn 360.

- Wat heb je al, en/of wil je hergebruiken?
    Een bijna dode Acer laptop. Niks hergebruiken, ben blij als hij eindelijk weg kan.

Ik zoek een betrouwbare/stevige laptop (dus geen Acer) met een redelijke kaart, aangezien ik er wel video's mee wil editten maar niet op game, en één met een aardige HDD (minimaal 300gig).

Ik ben zelf uitgekomen op de Dell Inspiron 15R 5010-6458 en de Toshiba Satellite Pro L650-19R. Ik kom zelf wel redelijk ver als ik kijk naar de specs maar op het gebied van CPU's ben ik echt een leek. Eind deze maand komt er waarschijnlijk een nieuwe laptop in huis dus als iemand betere opties heeft of tips waar ik op moet letten dan zijn deze welkom. De laptop die ik nu heb was namelijk al erg snel gedateerd, nu is dit eigenlijk altijd wel het geval met "goedkopere" laptops, maar ik zoek er nu toch wel ééntje waar ik weer een tijd mee vooruit kan.

17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zou sowieso gaan voor een laptop met een gfx kaartje erin en een intel i3.

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Mijn laptop begint sinds een paar dagen traag te worden. Virus AFG scan gedaan, CC cleaner noem maar op. Zoals nu, ik ben dit bericht aan het typen en soms loopt het beeld vast en verschijnen de letters weer in beeld. Of knippert me taakbalk terwijl dit gebeurd 1x. Nu wil ik hem dus opnieuw installeren. Het is een HP Pavilion, met Windows 7 Home Premium 64 bit. Echter heb ik geen installatie CD of een eigen back up CD gemaakt. Hoe kan ik dit het beste doen?

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Image downloaden branden en serial gebruiken bij de installatie die op de sticker staat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina