1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop Advies [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 3 mrt 2011.

  1. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    De duurdere heeft een betere CPU, een scherm met hogere resolutie, een snellere HDD en de GPU is ook beter maar omdat de resolutie hoger ligt zullen de prestaties ongeveer gelijk zijn (als je daar zeker van wilt zijn dan moet je Google even raadplegen).
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    1080p op 15" is geniaal, dat moet je gewoon kopen :p
     
  4. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar zeg je me wat. Net gezocht maar geen antwoord helaas. De 540 tests komen wel overeen maar weet niet of dat de 2 GB versie is.
    Heb er best wat extras voor over maar dan moet het wel effect hebben :p.
     
  5. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Zou als ik jou was toch iets meer sparen voor een i7 laptop gaan :) zelf een samsung gekocht voor 777 euro bevalt me prima!

    Vrijdag mag ik nog terug naar de mediamarkt mijn korting ophalen.
    Is daar dan een actie op alle samsung producten uitgezonderd een aantal tv's
    bij 700 euro al een korting van 112 of zo geloof ik.

    Folder maar even bekijken!

    als je wat meer uit geeft heb je ook een laptop die langer goed blijft!
     
  6. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    http://m.wehkamp.nl/Winkelen/Produc...31&SC=6F4&KAC=6F4&ArtikelNummer=746273&BC=DAI

    Is in de aanbieding voor 660 euro. Is dit dan nou de geste keuze voor die prijs voor tekstverwerking en games?
    En hoe zit het als je een game op 1366 x 786 speelt, is het dan wazig of hoe moet ik me dat voorstellen. Aangezien het een fullhd scherm is.

    Edit: want ja, als de performance uiteindelijk toch gelijk is aan de goedkopere met AMD door de hoge resolutie, waarom dan de duurdere? Of snap ik het niet goed:p?
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2012
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    hop 126 euro achteraf nog terug gekregen op mijn laptop :)
    777 eerst betaald dus nu maar 651 :) maakt mijn dag weer goed!
     
  8. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Is een mooie laptop, zou gewoon voor die gaan.
    Bij 1366 x 786 heb je gewoon minder pixels op het beeld waardoor je minder detail hebt en eerder 'kartel randjes', een hogere resolutie is ook handiger omdat je als het ware meer ruimte hebt doordat je meer pixels hebt.

    Duurdere zal (denk ik, ben ik niet 100% zeker van) wel een betere performance hebben omdat de hardware gewoon beter is, en omdat het een duurdere laptop van hetzelfde merk is zijn dingen zoals de bouwkwaliteit en de afwerking waarschijnlijk ook beter zijn.
     
  9. Baby Doll

    Baby Doll Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoeveel het ong kost om je beeldscherm te laten maken?
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ligt eraan wat er allemaal beschadigd is, kun je het best even bij een computerwinkel vragen.
     
  11. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga m'n laptop verkopen, iemand enig idee wat een redelijk vraagprijs is voor deze laptop?

    Er staat Windows 7 op gewoon smooth loopt en ook nog is een compleet Office 2007 pakket.
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Rond de 200,-.
     
  13. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de duurdere vandaag binnen gekregen. Zeer fijne laptop. Diablo 3 draait op high :)!
    -Nu heb ik alleen tijdens windows update de laptop per ongeluk in sluimer of sleep mode gezet, waarna hij erna 20 minuten updates aan het configureren was.
    Nu ben ik een mac gebruiker, dus kortom, kan het kwaad? Herstel nodig of doet windows zichzelf herstellen?--> verplaatst
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2012
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Gewoon weer aanzetten, denk niet dat het kwaad kan.
    Veel plezier ermee! :)
     
  15. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het moment dat Windows in sluimer of sleep mode gaat werkt hij eerst de taken af waar hij al mee bezig was en zet de rest van de taken weg en hervat die zodra de computer weer aangaat.

    Dus nee, Het kan geen kwaad. (Sterker nog, Het is heel normaal voor Windows om updates te instaleren en daarna na een reboot verder te configureren. Dus je hoeft je echt nergens zorgen over te maken.)
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2012
  16. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey guys,

    ik heb een vraagje over mijn laptop. Om mijn accu een langer leven te gunnen had ik een tip van iemand gekregen om de accu eruit te halen en op lichtnet te zetten, zodat de accu niet aangetast wordt. Maar is het veilig als ik de accu eruit haal wanneer de laptop aan staat?? of moet ik eerst de laptop uitzetten?

    Alvast bedankt voor uw reactie!
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Gewoon eerst uitzetten, er loopt flink wat stroom doorheen dus er kan altijd wat fout gaan.
     
  18. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Die tip van je vriend klopt helemaal. Maar ik zou de accu er niet uithalen wanneer de laptop aanstaat, snie goe.
     
  19. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Hoe kom je daar nou weer bij? Dat maakt helemaal niks uit, gewoon op netstroom en je accu eruit kan prima, erin gaat ook zonder problemen. Wanneer je hem eruit haalt zonder netstroom terwijl hij nog aanstaat zal je laptop alleen uit gaan, dat maakt verder ook helemaal niks uit. Ik heb met mijn 2 verschillene laptops vaak genoeg de accu ge hot-swapped, dat is echt geen probleem. De tijd dat je computer resetten of zomaar uitzetten slecht is is inmiddels wel verleden tijd, dat maakt allemaal niks uit.

    Dus je kan je accu er gewoon uithalen wanneer je zelf wilt, maar het slimste is het wel om dat te doen wanneer je stroom erin zit zodat je niet je onopgeslagen werk kwijtraakt. Overigens moet je dan nog oppassen, je zult hem toch wel geregeld op moeten laden. Li-on accu's kunnen erg slecht tegen volledig leeglopen, daar raken ze juist capaciteit van kwijt. Bij de ni-cd accu's van vroeger was dat juist goed, dus dat is erg verwarrend.

    Hier wat meer over laptop accu's en hoe je ze moet gebruiken:
    http://batterycare.net/en/guide.html
    Ook een erg fijn programmatje vind ik zelf, kan ik wanneer ik op de accu zit in 1 oogopslag zien hoeveel % ik nog heb en hoe lang ik er nog mee kan, in tegenstelling tot het windows energie icoon.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2012
  20. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik zoek een laptop voor m'n pa.

    Hij wilt films branden, downloaden en bekijken via HDMI op z'n TV, dus sowieso een HDMI uitgang. Voor de rest staat de laptop altijd aan, en moet hij het goed doen. Best simpel dus :+
     

Deel Deze Pagina