1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop Advies [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 3 mrt 2011.

  1. abbysmith

    abbysmith Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    I am looking to buy a Windows 7 compatible laptop that can run MS office. This is for my internship with a professional sports organization.
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    99,9% of the Windows 7 compatible laptops can run MS Office, so I suggest you take a look at yout local electronics shop and just choose a nice one.

    (waarom reageer ik eigenlijk :+)
     
  3. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Remco, waar ben je!
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
  5. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een kort vraagje. Ik ben naar een MSI gt70 aan het kijken. Ik vind de prijs die je betaald voor een SSD in de laptop te duur.

    Ik bedacht net, ik kan toch ook een gt70 zonder SSD kopen en mocht uk het ooit nog willen er zelf een.SSD inzetten?

    De SSD in mijn pc zijn goedkoper om te kopen. (vertex:cool:. Zouden die ook in een gt70 passen? Dan opnieuw installeren en je hebt hetzelfde

    De gt70 komt standaard met 750gb HDD en heeft twee HDD slots. Zou ik later dan in de tweede (lege) slot een SSD zetten? Heb je daar nog
    parte beugels of connectors voor nodig? Mijn ho pavalion had bv een connectortje op de HDD zitten die zorgde dat de connectie met het moederbord in een haakse hoek liep. Iemand ervaring?

    Of is dit te simpel gedacht van mij?
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2012
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    :lol:
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja hoor, dat kan in principe prima. Of je nog extra's nodig hebt is echt per laptop verschillend, dat is niet zo makkelijk te zeggen. Haakse Sata connectors zijn gewoon in de winkel te krijgen mocht je die nodig hebben, ik kreeg ze zelfs bij mijn moederbord toen ik m'n desktop kocht.
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik zoek een laptop voor ongeveer 700 - 800 euro.
    Ben mijn Dell echt spuugzat, ding is zo traag als wat en niet te maken. :'-(
    Momenteel ben ik eigenlijk beperkt tot internetten, excel/word en Spotify. Kut ding.

    Ik zoek gewoon de beste op dit moment voor die prijs, scherm 15,6" en ik wil er wel redelijk recente games op kunnen spelen. :)
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2012
  9. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Lenovo heeft sinds deze week zijn consumenten laptops in Nederland in de winkels liggen. Dit zijn erg goede, mooie laptops voor ook een goede prijs.
    http://tweakers.net/pricewatch/cat/...MIbFWv7WubRskE-Q3v1tDddWQI5PJDpHM8q3bl4ENxvkD

    Deze is bijvoorbeeld erg netjes: http://www.mediamarkt.nl/mcs/produc...6491.html?s2m_indirect=1&referer=tweakers.net
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2012
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    een tweede handsje voor mijn moeder, wat zijn de merken die relatief lang blijven werken?
    acer, dell, Fujitsu-SIemens, Packard Bell, Compaq?
    Batterij maakt niet zo veel uit, Hij staat toch vaak aan het stroom en op een tafel.
     
  11. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik zit eraan te denken om deze laptop te kopen.
    http://www.dell.com/nl/p/xps-l502x-proc-mod/pd?oc=n00x5m32&model_id=xps-l502x-proc-mod

    Kan ik hierop dit spel spelen?
    OS: Windows XP SP2 / Vista SP1 / Win7
    CPU: Pentium 4 2.2GHz / AthlonXP 2800+ or higher Processor
    RAM: 1 GB (XP) / 2 GB (Vista)
    Graphics Card: nVidia GeForce 6600 / ATI Radeon X700 or higher, 128 MB, DirectX 9.0 and Shaders 2.0 compatible
    Internet: Internet connection required for online game
    Sound Card: DirectX 9.0 compatible
    Hard Disk Space: 6 GB

    En heeft deze laptop een goede prijs/kwaliteit verhouding?
    En op de afbeelding staat blu-ray speler maar volgens mij niet in de specificaties? Kan ik hierop blu-ray kijken?

    Alvast Bedankt!
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, op al je vragen.
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Toshiba, Lenovo, HP, Asus en Sony hebben over het algemeen de beste bouwkwaliteit.

    Welke game(s) wil je gaan spelen?
    Systeemeisen zeggen meestal niet zo heel veel, maar voor 700-800 euro heb je een laptop die dat makkelijk aankan.
    Denk dat je beter deze of deze laptop kunt kopen, zit een veel beter scherm in en een bluray/dvd speler, wel een kleinere hardeschijf.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2012
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Remcom heeft inderdaad gelijk, de Asus laptops zijn beide gewoon qua prijs-prestatie beter. Ik zou daar ook voor gaan.

    Als je gewoon even op de bestelknop had gedrukt bij Dell, had je gezien dat de blu-ray reader een optie is, kost 100 euro.
     
  15. Renhui

    Renhui Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik heb mijn eerste laptop nodig voor mijn game design opleiding.
    Als visual artist gaan we programma's gebruik zoals Autodesk Maya.
    Daadwerkelijk gamen erop hoeft niet, want ik heb ook mijn desktop.
    Ik heb een spec list gekregen, maar ik weet niet veel af van laptop onderdelen... =(
    Mijn budget ligt rond de 600-900
    Gewicht maakt niet zoveel uit.
    Scherm: 13 inch+

    Processor: Any dualcore (or better) Intel Processor
    Memory: 3 or 4 GB
    Videocard: Nvidia with ps2.0 is recommended
    OS: Windows 7
    Sound Card: Soundblaster sound cards
    Wireless network card: 802.11a/802.11b/802.11g compliant wireless network card that supports 128 bit encryption. This can be either an internal mini PCI Card or an external PCMCIA card
    Firewire: Texas Instruments compliable firewire chip
    HDD: 250gb+


    Ik zat zelf te denken aan een sony vaio, maar suggesties worden natuurlijk zeer gewaardeerd :)
     
  16. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Verplicht Firewire? Waar is dat nou goed voor? :p

    Ik ben nooit zo'n voorstander van grote laptops, maar dit lijkt me een goede keus voor jou:
    http://tweakers.net/pricewatch/305720/sony-vaio-vpcf24l1e-(zwart).html
    Hij is best log en groot, maar heeft hele goeie specs. Er is niets erger dan dat het programma dat je veel gebruikt niet soepel loopt. Hiermee zou het wel moeten lukken. Een groot voordeel is dat hij een Full HD scherm is, en dat is ideaal voor designen.
     
  17. Renhui

    Renhui Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn goede specs idd en full HD is altijd nice.
    Ik weet alleen niet zeker of ik een zware laptop wil, maar deze houd ik in gedachten. Bedankt :)
     
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Vaio's zijn super goede laptops over het algemeen, daar kan je eigenlijk niet mis mee gaan. Verder zijn er ook alleen maar HP Probook's en Macbooks die nog firewire hebben, op de standaard consumentenlaptops vind je dat niet meer.
     
  19. Renhui

    Renhui Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke goed om te horen. Hoe weet ik trouwens voor aanschaf of een firewire chip "Texas Instruments compliable" is?
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

Deel Deze Pagina