Laptop Advies [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 3 mrt 2011.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Voor 700,- is dit een leuke laptop.

    Ik zou net iets meer uitgeven, dan heb je een laptop met een groter scherm met een hogere resolutie en een betere gpu, bijvoorbeeld deze.

    Als je iets compacters wil zou ik voor deze gaan, maar die is op alle punten minder goed dan de andere laptops, behalve dat ie wat lichter en compacter is.
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zou absoluut geen 17" laptop kopen voor je studie. Veels te groot en zwaar om overal mee naartoe te zeulen. Over het algemeen zijn 17" laptops ruim een halve kilo zwaarder dan een 15" laptop. De resolutie is doorgaans grotendeels hetzelfde, 1920x1080 is ook al makkelijk te krijgen op een 15", dus daarvoor hoef je het ook niet te doen.
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Nee ben ik het mee eens, maar voor dit geld is het zowat je enige optie als je ook wat wilt gaan gamen.
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Tsjah, met een 1920x1080 scherm zit je inderdaad al vrij snel aan de limiet van je GT540M/GT630M. (De GT630M is een GT540M met een nieuw naamstickertje)

    Laptops zijn ook gewoon niet bedoeld om op te gamen, dan kan je beter voor weinig geld een PC in elkaar zetten voor thuis met een mid-range kaart en CPU.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hi,

    Heb een laptop nodig voor mijn opleiding, dus ben al wat rond aan het kijken. Wil gewoon rond de aanbevolen gedeelte zitten, dan heb ik tenminste iets goed.

    [​IMG]

    Wil hem uiteraard ook voor privé gebruiken, moet tenminste wel wat huidige games afspelen indien dat mogelijk is. Even gekeken op Tweakers, en dit kwam er uit. Design van ASUS vind ik meestal wel tof, en zijn volgens mij goede laptops.

    [​IMG]

    Wil het liefst hooguit €1000 ervoor geven, maar als er andere betere zijn (of de duurde uit het lijstje) echt veel beter zijn dan vind ik het ook goed. Sowieso een aantal uitkiezen, kijken of ze die hebben op mijn werk, scheelt veel €'s.
     
  6. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    hallo, ik ben een macfag en ik wil om te gamen(geen zware shit) een laptopje er bij nemen voor spellen zoals: HoMM VI

    aangezien ik veel reis tussen Amsterdam en Riga met het vliegtuig(2 uur). klein formaat (13inch) zou misschien wel fijn zijn


    ik wil geen windhoos op mn mac hebben.

    ook zou ik misschien wel STWOR of Diablo er op willen spelen thuis ofzo

    weet iemand een knap dingetje op de kop te tikken?

    oja, boeit me ook geen fuck hoe het uiterlijk er uit ziet als het maar knap spul is :)
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2012
  7. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets?
     
  8. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    [​IMG]

    Dit wat voor je? Mooi compact uiterlijk niet subliem maar dat boeit je niet zoveel toch>?
     
  9. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    is dit niet een beetje overkill?

    Als het homm 6 draait vind ik het prima

    also, bedankt voor je serieuze instelling.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2012
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Kon de reactie al niet meer serieus nemen zodra ik alienware in de link zag staan...
    MAar aan de andere kant geeft ie aan ook mac's gekocht te hebben dus teveel betalen voor middelmatige troep heeft ie geen bezwaar mee.
     
  11. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    ik develop voor iphone en ipad (dus gekregen) en OSX is gewoon erg fijn :)
     
  12. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Tjah misschien handig aan te geven wat je kwijt wil? :) 500? 600?
     
  13. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    goedkoopste optie :')

    ik ga er van uit het echt alleen te gebruiken voor dat spel, in het vliegtuig haha
     
  14. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    :lol:
    Hij wil graag gamen op zijn laptop en jij raad hem deze aan? Er zit niet eens een dedicated videokaart in, dat gaat dramatisch slecht werken.

    Hoewel ik niemand graag een Acer aanraad, dit is de enige laptop die onder de 600 euro blijft, een goede videokaart en toch een klein scherm heeft:

    http://tweakers.net/pricewatch/293061/acer-aspire-4755g-2334g50mn-(zwart).html

    Als je bereid bent meer dan dat te betalen is er wel iets meer te vinden waarschijnlijk, maar dit lijkt me de beste prijs/kwaliteit verhouding.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2012
  16. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb vandaag m'n Asus A75V binnengekregen met i7 en GeForce GT 630m (2gb). Ik heb COD4 geinstalleerd en het loopt soepel! Ik vraag me wel af hoe lang ik achter elkaar kan blijven gamen, is er geen kans dat er iets over verhit raakt? De linker kant van de laptop, bij de fans I guess wordt hij aardig warm.
     
  17. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Kunnen jullie mij zeggen wat de beste laptop is voor een bedrag van rond de 800 euro. Ik heb de laptop z.s.m. nodig.
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Deze.

    E: Zie net dat ie bij de Dynabyte is uitverkocht, elders is ie veel duurder.

    Anders deze.



    Nee hoor, dat is bij laptops nou eenmaal zo.
    Je kunt altijd een cooling pad kopen, en af en toe ff de stopzuiger erop zetten.
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2012
  19. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nog even hierover, ik neem er toch een zonder blu-ray, lekker boeiend. Nu kwam ik uit op de Asus N56VM-S4032V. Budget schroef ik toch tot €1000, en gewoon niet meer. Voor de rest, wil ik toch voor een Asus gaan. Perfecte model (ook voor te gamen), of een andere Asus? Thanks! :)
     

Deel Deze Pagina