1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop Advies [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 3 mrt 2011.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Een laptop van 350 euro en Photoshop gaan niet goed samen, ik zou wat meer uitgeven aangezien de processor die in die laptop zit (1,6ghz dual-core) gewoon erg zwak is.
    Dit is ongeveer de beste laptop die je voor zo weinig geld kan krijgen, al raad ik je aan om nog even door te sparen tot een euro of 6 a 800, heb je gewoon een veel betere laptop.

    Anders zou ik even op Tweakers of Marktplaats voor een tweedehandse kijken.
     
  2. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
  3. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Niemand die een idee heeft? Voor mij lijken de Asus laptops in de prijsklasse (550-650) allemaal op elkaar.
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
  5. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    In mijn zoektocht naar een nieuwe laptop ben ik de Samsung NoteBook Series 9 15 inch Ultrabook en de Samsung NoteBook Series 7 Chronos Ultrabook van 15,6 inch tegengekomen. Met name de series 9 (heb de 13 inch in mediamarkt gezien), vind ik echt prachtig. 13inch net te klein, dus wil voor de 15 zijn. Zoek eig gewoon een mokergoeie laptop met chill design en die supermakkelijk meekan en ook meegaat. Gewoon 1 fucking goede, zodat ik de komende jaren geen nieuwe laptop hoef aan te schaffen of er uberhaubt niet over na hoef te denken. Hoe vinden jullie deze? Ook qua prijs/kwaliteitverhouding? De N Series 9 15inch is bijv bij de Wehkamp 1189-150 cashback= 1039.
     
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Als het budget nog op te rekken is zou ik voor deze gaan.
    http://tweakers.net/pricewatch/320975/asus-zenbook-u500vz-cn046h/specificaties/
    Mocht dat te duur zijn zou ik voor deze gaan:
    http://tweakers.net/pricewatch/312992/asus-n56-series-n56vz-s4035v-nl.html
    Kan je er altijd zelf nog een SSD inbouwen, dan heb je voor hetzelfde geld als de Samsung een veel betere laptop.

    De Samsung heeft geen full-hd scherm en slechts een i5 processor. In principe geen probleem, maar voor 1039 euro mag je dat wel verwachten. De meerprijs is dus vooral voor de dunnere behuizing.

    De 2e Asus heeft de beste prijs/prestaties verhouding.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2013
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Lol die ene is gewoon even ongeveer 60% duurder 8)
    Die ander ziet er nog wel goed uit, beetje jammer dat het bij maar 1 shop te koop is (al end of life of wat?)

    Volgens mij wil Reckuuza gewoon een ultrabook hebben. :+
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja dat is het enige vergelijkbare met fatsoenlijke specs. :+
    Zie trouwens ook dat ie nog niet verkrijgbaar is, dus dat gaat lastig worden.

    En nee, de 6GB variant is bij enorm veel shops verkrijgbaar, maar deze is maar 7 euro duurder..
    http://tweakers.net/pricewatch/320523/asus-n56-series-n56vz-s4215h.html
    Voor dat geld zou ik toch voor de 8GB gaan.

    Ultrabooks zijn tof, maar bieden niet de beste prijs/kwaliteit verhouding. Ze zijn eigenlijk alleen dunner, en daar betaal je een meerprijs voor van ~25%.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2013
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.686
    Leuk Bevonden:
    17.894
    Thanks, die ASUS is me ietwat te duur ja. :+
    Wil idd gewoon een superslanke en makkelijk draagbare gewoon.
    Maja weet het allemaal niet. Er is fucking veel keus.
    Wil sws een Samsung, ASUS of een Vaio.
     
  12. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Verzoekje voor een vriend, die een nieuwe laptop zoekt. Hij heeft geen desktop, maar gebruikt deze laptop daar dan voor. Zal niet mee gereisd worden.

    Wat wil hij?
    -Foto- en videobewerking (vooral die twee)
    -Minimaal 15" scherm
    -Soms een spelletje. Hoeft niet op hoogste resolutie, maar moet nog wel een nieuwe game aan kunnen.

    Budget:
    Maximaal €1000

    Shoot ;)
     
  13. JustBlaze

    JustBlaze Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik zou dan gaan voor de http://tweakers.net/pricewatch/320523/asus-n56-series-n56vz-s4215h.html . i7 processor en full HD scherm, wat voor videobewerking erg prettig is. Met de Nvidia GT650 videokaart kan je bijna alle recente games op medium of zelfs hogere settings spelen. http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-GT-650M.71887.0.html

    Leuke extraatjes zijn de B&A speakers, die toch wel iets beter zijn dan de gemiddelde laptop speakers en het verlichte toetsenbord.
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Meer aanraders? €1000 is echt de max. Realistischer zou zijn €800 denk ik
     
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    http://tweakers.net/pricewatch/321798/lenovo-ideapad-y500-mbg2amh/specificaties/
    Zelfde videokaart en schermresolutie, minder snelle processor met maar 2 cores in plaats van 4. Verder ook een prima laptop. Ook een verlicht toetsenbord :)

    http://tweakers.net/pricewatch/316164/lenovo-ideapad-y580-m772lmh.html
    Nog betere videokaart, grotere harde schijf, zelfde processor als de vorige Lenovo. Toetsenbord is ook bij deze verlicht. Waarschijnlijk de beste prijs/kwaliteit verhouding die je gaat vinden.
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Laatst bewerkt: 11 jan 2013
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
  20. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... Mijn laptop is aan het kapot gaan. Doe er eigenlijk niet zoveel mee, vooral vooral beetje internet, films kijken en games als Pokerstars (volgens mij is dat niet zo heel zwaar?). Vraag me af wat ik ongeveer kwijt ben als ik een nieuwe laptop aan moet schaffen?
     

Deel Deze Pagina