Ik heb goddomme nog steeds geen laptop en die moet er naderhand nu wel eens komen gezien ik dat ding gewoon nodig heb, voor studie, werk en multimediagebruik.
Ik wil een 13/14/15 inch faptop, goed draagbaar, licht, dun, dus eig gewoon een ultrabook.
Ik wil geen macbook dus dat valt af. Echter elke fatsoenlijke ultrabook is gewoon 1000euro en dat is me teveel, bijv de Asus Zenbooks. Supermooie vette dingen, precies wat ik wil, alleen 1000-1100euro. Zit nu de Asus Vivobook S400CA te checken. Iemand ervaringen met dit ding? Het is touchscherm dat vind ik wel een nadeel..ben er geen fan van, snap ook niet waarom je het uberhaubt nodig heb. Maar uiterlijk is zwaar nice, en goed handzaam en perfect schermformaat: 14 inch. Maar is de laptop beetje te doen qua prijs/kwaliteitsverhouding of is er iets beters op de markt? Ik weet ook niet of het scherm verder goed/mooi is (helaas niet mat door die touch), wil ik wel uiteraard. Heb overal gezocht maar voor zover ik weet niet. Die Samsung N5 series wellicht maar die vind ik niet zo mooi en specs verschillen niet zoveel geloof ik.
Graag hoor ik jullie meningen en adviezen.
Laatst bewerkt: 7 mei 2013