1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop advies

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Shriko, 22 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Kreeg net bericht van obcs.nl (waar ik de Aspire 1692 had besteld) dat hij niet meer leverbaar is bij hun leverancier. Kan nu dus zitten wachten tot ik mijn geld terug gestort krijg. :{
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Das mooi klote man! Maar ja je moet ook niets bestellen bij een bedrijf uit bodegraven:+..
    Kan je niet iets regelen ofzo dat je een andere vergelijkbare laptop krijgt?
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik kon voor een alternatief kiezen, of terugstorting van me geld. Heb voor terugstorting gekozen zodat ik even rustig en overzichtlijk (op financieel gebied) een alternatief kan kiezen. Sowieso zal die duurder worden aangezien de 1692 degene was met de beste specs in die prijsklasse. Zit nu te denken aan de 1694 maar die is meteen €250,- duurder.
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    de 1694 is een goede laptop( heb hem zelf ook) Alleen ik weet niet of het die 250 euro extra waard is. Anders kan je ook nog beslissen om hem bij een andere winkel te bestellen.
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is het probleem een beetje, obcs had ook laten weten dat Acer waarschijnlijk de 1692 niet meer produceert dus dan zit er niks anders meer op dan de 1694 aan te schaffen. In de prijsklasse van de 1692 ga je namelijk een heel stuk op de specs achteruit nu de 1692 er niet meer is.
     
  6. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vandaag naar mediamarkt geweest voor laptop maar word er niet veel wijzer van. Weet iemand goede laptop voor mij?

    -AMD of Intel Celeron
    -17 inch
    -1024 MB
    -256 videokaart
    -rond de 100 gig

    had zelf een prijskaartje in gedachten van ongeveer 1600 euri's.
     
  7. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    De acer 1694, 2.0 intel centrino, 2x512mb, ati x700 256mb en een 100gb schijf, alleen een 15.4 inch scherm.
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295

    Je kan ook nog even wachten totdat de fabrikanten wat nieuwe laptops uitbrengen.. De komende tijd zullen er vast wel een aantal nieuwe komen met de nieuwe intel core duo!
     
  9. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een deftige surf laptop wilt voor niet veel geld kijk dan naar een Acer of Sony. Geen HP of Packard Bell of Fujitsu en van diene brol...
     
  10. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Leg eens uit. HP en Sony zijn de wat duurdere en waarschijnlijk kwalitatief betere merken. FS ook is wel oké, Packard Bell weet ik niet. Acer staat echter bekend als zijnde een fabrikant van budget laptops met daarbij behorende kwaliteit.
     
  11. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm tis net andersom, HP FS en PB gebruiken oude hardware die ze verkopen als nieuw zijnde (technologie van meer als 5j terug) Sony is al iets deftiger, maar Acer is zeeeeeker geen budgetmerk en als je echt top of the range wil moet je bij Dell eens gaan zien.
     
  12. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
  13. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb jij daar volgens mij een verkeerd beeld van, want ik heb precies hetzelfde beeld als Drone. Sony, Hewlett Packerd zijn volgens mij juist de kwalitatief goede merken. Oude hardware? Dan beweer jij dus dat als je een laptop van Sony of HP koopt je dus gewoon opgelicht wordt?
     
  14. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb edenk ik wel mooie gevonden

    De Acer Aspire 9500

    Technische specificaties:

    Intel® Mobile Pentium® processor Centrino™ 2.0GHz(Dothan 760/2MB/533MHz)
    Microsoft® Windows® XP Home Edition SP2
    17"WXGA CrystalBrite Dual Lamp (500nits)
    1024MB DDRII RAM (2x 512)
    100GB HDD
    DVD-Dual double layer (slot-in)
    8-cell LiIon
    56K modem
    Gigabit Lan & Wireless 802.11g
    5-in-1 card reader
    256MB ATI X700
    Bluetooth
    Hybrid TV Tuner (w/ HW MPEG) +remote control
    VOIP BT Phone bundle

    Funprice garantie 1 jaar

    Kost bij funprice ong 1720 euri, maar in apeldoorn gespot voor 1600 euri.

    Dit een beetje goede laptop?
     
  15. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
  16. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan zeggen wat je wilt, maar zo is het gewoon. En dat verhaaltje over technologie van 5 jaar terug slaat natuurlijk nergens op. Acer is zeker wel een budgetmerk en Dell is ook niet zo goed. De echte topmerken zijn Sony en IBM. Daarna komen merken als Asus, Fujitsu Siemens, Toshiba, MSI, gevolgd door Acer op het laatst.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2006
  17. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hier eens naar. :cool:

    Alleen geen 17".
     
  18. Jester747

    Jester747 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Dell Inspiron 6000 gehad en dat ding was zeker wel goed. Hij was een stuk stabieler als de vorige laptop die ik had van HP. En die laptops van Acer zijn ook zeer goed.
     
  19. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    *Kuch* Apple *Kuch*
    /Mod We snappen je punt al. Lever waardevolle contributies of post niet aub. - Orcrist
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 feb 2006
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Naja, Acer zou ik toch wel wat hoger zetten. Topmerken zouden de juiste prijs/kwaliteit verhouding moeten hanteren en imo zijn merken als Sony, Toshiba, Dell etc wel érg duur voor wat ze leveren. Als ik dan kijk naar Acer die prima specs aflevert voor een leuk prijsje dan vind ik dat meer een topmerk. Tuurlijk zijn de laptops misschien van iets mindere kwaliteit, maar als je er gewoon normaal mee omgaat hoef je daar nooit iets van te merken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina