wat te fak, zal ik jou eens wat vertellen, mijn laptop is op this very moment weg in Duitsland ter reparatie....terwijl ik hem @#$@#^&nog maar een tering 2 maand had.
Heel waarschijnlijk is de hardeschijf kaptot, en waarschijnlijk komt het door oververhitting. De service is trouwens om niet over te klagen hoor! Hij werd opgehaald door UPC en over 1,5 Max. zie ik hem - als het goed is! - weer terug. Ik hoop dan van harte dat ze m'n files en alles van m'n HD hebben kunnen redden.
/edit: ik heb het dus over mijn Acer hè
Trouwens valt het me op dat jullie allemaal meteen de vetste snelste laptop willen en kopen. Ik zie enkele die een 'normale'(tsja wat is eigenlijk normaal) kopen maar velen kopen echter een Acertje 1692 of 1694! Of krijgen jullie mazzelpikken die gewoon van je ouders.
En over Sony laptops trouwens , heb ik ook nog wat te zeggen, die zijn namelijk zeer slecht in prijs/ kwaliteit verhouding. Je betaald je scheel voor een VAIO laptop die specs heeft van een laptop van bijv. Acer ! Ik zag bijvoorbeeld de goedkoopste VAIO met 80 GB HD/ 512 geh. / (verouderde) Celeron M processor en met vette baggervideokaart voor een dikke 950 euro ! Dat is dus de goedkoopste sony! Laat ik eens wat zeggen, ik heb mijn Acer 3023 voor 910 euro incl. verzenden gekocht!! 100 GB HD/ 512 geh. / AMD Sempron 3000+ / ATI X700 / infrarood!
Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2006