1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop advies

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Shriko, 22 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0

    wat te fak, zal ik jou eens wat vertellen, mijn laptop is op this very moment weg in Duitsland ter reparatie....terwijl ik hem @#$@#^&nog maar een tering 2 maand had.

    Heel waarschijnlijk is de hardeschijf kaptot, en waarschijnlijk komt het door oververhitting. De service is trouwens om niet over te klagen hoor! Hij werd opgehaald door UPC en over 1,5 Max. zie ik hem - als het goed is! - weer terug. Ik hoop dan van harte dat ze m'n files en alles van m'n HD hebben kunnen redden.

    /edit: ik heb het dus over mijn Acer hè :+

    Trouwens valt het me op dat jullie allemaal meteen de vetste snelste laptop willen en kopen. Ik zie enkele die een 'normale'(tsja wat is eigenlijk normaal) kopen maar velen kopen echter een Acertje 1692 of 1694! Of krijgen jullie mazzelpikken die gewoon van je ouders.

    En over Sony laptops trouwens , heb ik ook nog wat te zeggen, die zijn namelijk zeer slecht in prijs/ kwaliteit verhouding. Je betaald je scheel voor een VAIO laptop die specs heeft van een laptop van bijv. Acer ! Ik zag bijvoorbeeld de goedkoopste VAIO met 80 GB HD/ 512 geh. / (verouderde) Celeron M processor en met vette baggervideokaart voor een dikke 950 euro ! Dat is dus de goedkoopste sony! Laat ik eens wat zeggen, ik heb mijn Acer 3023 voor 910 euro incl. verzenden gekocht!! 100 GB HD/ 512 geh. / AMD Sempron 3000+ / ATI X700 / infrarood!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2006
  2. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    De Sony Vaio's hebben een onovertroffen scherm. Verder zijn ze kwalitatief (geen kwaaltjes) vaak erg goed. Vaio's *) .
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295

    Mocht willen dat ik hem van mijn ouders kreeg.. Ik heb de 1694 gekocht omdat ik er minimaal 4 jaar mee moest doen.
    Dus heb ik de beste op dat moment gekocht zodat ik over 4 jaar er nog steeds plezier van heb!
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Same here. :cool:
     
  5. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou , mijn Crystalbrite LCD scherm is anders ook niet mis, en geef het maar toe, die Sony's zijn gewoon veel te duur voor wat je krijgt. Ze kunnen dan wel goed inelkaar zitten...
     
  6. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Sony's hebben een onovertroffen scherm, 100% zeker weten dat jouw Acer scherm niet beter is. :) Ze zijn erg stevig en mooi, bij laptops betaal je niet alleen voor de specs maar ook voor kwaliteit en stevigheid!
     
  7. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een laptop nodig..! :), eigenlijk mijn moeder.. :D

    Zij wil alleen maar Internetten, browsen dus.. :p, niet meer en niets minder..
    Dus daarom heb ik 2 goedkope uitgezocht, zijn deze snel met: opstarten, afsluiten, browsen, een tekst bestanden..

    Acer Aspire 3613LMi
    MSI M630

    Mvg, Ryan.. :)
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
  9. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey

    Ik ben van plan deze laptop te kopen

    [​IMG]

    specs: Fujitsu-Siemens Laptops / Fujitsu-Siemens Amilo M1437G (P-M 740; 2GB; 100GB; DVD+/-RW; 15.4" TFT; WXP Home)

    maar wou graag weten of iemand hier al ervaring mee heeft en hoe het laptopje diegene bevalt


    Alvast bedankt

    jouke
     
  10. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil precies deze laptop binnekort gaan kopen, een vriend van me heeft deze net en hij lijkt mij relaxter dan een acer (ken 10 mensen met een acer en die hebben vaak kleine mankementen). Ook is deze beter dan de goedkopere fujitsu's zelf, want 2 mensen die ik ken hebben die en daarvan is de body niet echt stevig (scheurtjes, wiebelig en schroefjes die los gaan).

    Vroeg me eigenlijk af of iemand hier deze bovenstaande laptop (die ik dus wil gaan halen) heeft en of ie er tevreden mee is?

    Tis btw voor school want ik heb thuis al een bakbeest staan. :p
     
  11. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een Laptop vraag:

    Mijn moeder wilt een laptop aanschaffen puur voor internetten en word etc. Dat is leuk maar ik wil hem dus ook gaan gebruiken, en dan vooral voor games, (competetief) denk dan aan CS Source / COD2. Die games zijn redelijk zwaar en ik wil wel dat mn laptop het dan goed trekt met een minimale fps van 60 (met highfps cfg).

    Dus ik wil een laptop om:
    -te kunnen internetten
    -word
    -gamen
    -muziek
    -films
    -veel downloaden, ik denk dan aan een harde schijf van minimaal 100gb.

    Ik zat laatst te kijken naar een Sony Vaio, weet dat die schermen echt heel erg goed zijn, maar vraag ik me af of de 7400 turbocache die erin zit het wel waard is. Iemand advies? (Hij moet er ook wel een beetje slick uitzien :))


    Edit: Mijn budget loopt tot 1500 euro, echt niet meer
     
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    acer aspire 1694. Dit is 1 van de beste laptops bij jou budget! Ik heb hem zelf ook, en cod 2 loopt prima, met het meeste alles op hoog, en AA op 2x. ik weet niet of ik 60 fps haal, maar alles loopt soepel.
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Onbegrijpenlijk dat mensen Acer aanprijzen. Waarschijnlijk aangezien ze er zelf geen hebben want uit ervaring weet ik dat er veel mis gaat met die dingen. De afwerking van die dingen alleen al, het plastic dat gebruikt word doet erg goedkoop aan. Terwijl merken als Asus en Toshiba(die iets minder dan.. maar uit eigen ervaring toch beter dan Acer) veel "luxer" plastic gebruiken. Asus gebruikt zelfs staal/aluminium(?) in een groot aantal laptops. En kwa prijs maakt het nog niet eens zoveel uit.

    Gebaseerd op een groot aantal Acer producten tegenover soort gelijke producten van andere merken. Het kan dus goed zijn dat JOU Acer super is.
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2006
  14. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm hij ziet er zeker wel goed uit qua specs, maar na veel dingen gehoord te hebben over Acer ben ik er niet helemaal zeker over
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Tja dat moet je zelf weten.. Ik zie vaker acer's dan welk ander merk dan ook van laptop's. Zelf heb ik ook de acer aspire 1694 en heb nog totaal geen problemen gehad ermee. ( heb hem nu zo'n 4 a 5 maanden!)
     
  16. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm iemand met een ander advies? Ik hou de Acer in mn gedachten
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb ook een Acer! Loopt als een zonnetje!
     
  18. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Asus A6JA of Asus A6VA.

    De A6JA heeft een dual core processor van 1,66ghz en een X1600 (iets beter dan een 6600GT!). De A6VA heeft geen dual core processor en 'maar' een X700 videokaart. Voordeel is dat hij een stuk goedkoper is. Ik zou één van deze twee uitkiezen.
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Acer biedt de beste prijs/kwaliteit verhouding op dit moment. En het is niet zo dat Acer laptops gedoemt zijn om het te begeven. Ik raad Acer aan met dat budget, beter dan dat kan je imo niet krijgen.
     
  20. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg vandaag emailtje dat mijn Acer al gemaakt is en opgestuurd wordt! Best snel, in 1 week tijd..goeie service dacht ik zo!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina