Ik stel hier dan ook maar mn vraagje omdat ik toch nogal tegenstrijdige dingen hoor en toch niet echt een expert ben op het gebied van notebooks
Ik wil graag een goede laptop die een aantal jaren meekan als desktop vervanger (hij moet het mn hele studietijd uithouden)
Ik mijn oog laten vallen op de HP Pavilion ZV6251.
(Prijs vanaf 1060 euro, Specs: AMD Athlon 64 3200+ (2.2 ghz met 512 kb cache), 1GB RAM (maximaal 2GB), 80 GB HDD (4200 rpm), 15.4 inch crystalbrite TFT scherm (1280 x 800 pixels), ATI XPRESS 200M IGP 128MB videokaart (niet shared), Verder leuke dingen als infrarood, fireire, goede interne speakers, wifi etc. + Dvd/CD rewriter (ondersteund lightscribe), Cardreader met populaire formaten, en uiteraard winXP Home.
Ik heb twijfels bij de Grafische kaart, omdat deze AGP 4x is en dus lastig te upgraden is in de toekomst. Verder heb ik mn vraagtekens gezet bij de HDD omdat deze maar 4200 rpm draait. Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen hoeveel last je van deze dingen in de praktijk hebt en hoe de service van HP is? (eventuele alternatieven voor deze laptop zijn ook welkom)
Klik om te vergroten...