1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Laptop advies

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Shriko, 22 mrt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja..veel krachtiger. Qua processor en videogeheugen.
     
  2. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    In April komt er een ASUS Lamborghini laptop uit deze is erg bruut en zal wel een krachtig systeem zijn....._O_
     
  3. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuk voor dat videogeheugen, maar de 6600 van de MSI is wel effe een veel betere kaart dan de 6200 van de Asus. Als je gaat gamen moet je 100% zeker de MSI nemen, als je liever gebruikt maakt van extra CPU kracht de Asus.
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    En zal te veel geld kosten als je hem naast vergelijkbare systemen legt. Dat is nu ook zo met de ferrari notebook van acer!
     
  5. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    De Acer Ferrari is dan ook een serie die wel stevig is en kwaliteit biedt. :)
     
  6. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is voornamelijk voor studiedoeleinden, maar af en toe zal ik er ook wel een gamepje op willen spelen. Dat is echter niet het hoofddoel. Hij is voor mijn studie, daarvoor koop ik hem ook.
     
  7. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn laptop is volgens mij niet meer verkrijgbaar ;)

    Hij was ook binnen de kortste keren uitverkocht op encyclue.nl ....ik moest er nog snel bij wezen :D

    Logisch ook...voor deze prijs :9 ben er nog steeds uitermate tevreden mee. Hebben jullie ook die Medion Laptop gezien!! Die is zeker niet mis!

    Centrino processor
    512 MB geh.
    biometrische vingerafdruksensor
    8 kanaals geluid
    bluetooth!!
    80 GB HD
    ATI radeon X700 128 MB
    15.4" anti reflectie scherm
    compleet software pakket erbij
    laptop tas, muis, headset erbij!!!

    999 smeuro:eek:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mrt 2006
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja die lag eerst bij de Aldi.
     
  9. Freaky800

    Freaky800 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0

    Het gaat niet alleen om de specs,maar ook om de degelijkheid van de Laptop(behuizing enz) en dat schijnt wel goed te zijn van die Acer
     
  10. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die van de Aldi ziet er zeker goed uit voor een medion. Op het eerste gezicht nog niet echt iets slechts gezien, er zit zelfs een x700 en een goede processor in.!!

    Iemand??
     
  11. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al veel miserie gezien/gehad met medion, iedereen hier in de buurt komt na een tijd af van "Romina, der scheelt iets met die medion pc/mp3/foto/..."

    ik haat die dingen!!! ik heb de 20Gb mp3-speler van medion, al 3x binnen moeten doen omwille van mankementen. Pc's idem, en voor dat geld van de toren alleen had ik er een betere + tft samengesteld...

    en voor 1000€ denk ik dat je ook wel een betere laptop zult vinden

    Hoe snel is die Centrino?
    8-kanaals geluid zit op de meeste moederborden standaard, maar wie gaat er nu een surroundsysteem op zijn laptop hangen? waar is dan het nut van mobiliteit???
    bluetooth zit ook standaard op de meeste moederborden
    een biometrische vingerafdruksensor? nou als je je laptop zodanig wilt beveiligen dan ga je er toch geen in de Aldi halen?
    het compleet software pakket is verwaarloosbaar, crap gelijk norton and such. der bestaan betere pakketten.

    nou ja, ik vind ie maar niets.
     
  12. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Centrino 1,73 Ghz 2 MB L2 cache 915PM chipset zit erin! Tamelijk goed dus.
    8 kanaals zit niet op de meeste moederborden beneden de 1000 euro. Surroundsysteem op je laptop is leuk meegenomen als het kan toch....
    Bluetooth...zit ook niet op de meeste moederborden dat is IR.
    En de vingerafdruksensor is een hele leuke gadget. Het software pakket omvat:
    PowerDVD 6 - Power Cinema
    • Powerdirector 4.0 SE
    • Powerproducer 3 - Mediashow.
    • eTrust Antivirus voorgeïnstalleerd,
    incl. 90 dagen gratis internet-update
    • Nero Burning ROM 6
    voorgeïnstalleerd en op CD/DVD
    • Nero Recode 2-SE
    voorgeïnstalleerd en op
    CD/DVD
    • Videon voorgeïnstalleerd

    wat niet mis is....

    dit alles voor 999 smeuro is echt een uitstekende prijs. Het is totaal denk ik zo'n 50 euro goedkoper dan mijn laptop.
     
  13. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hier nog een laptop mobo liggen met onboard BlueTooth voor 125€ (komen ze straks halen)

    Hoe ga jij 8 speakers aansluiten op je flaptop? wel iets ofwat deftige hé, 8 speakers zijn veel kabels believe me, ik heb lange tijd met 7.1 gezeten en terug overgegaan naar 5.1. En draadloos speakers zuigen, veel kwaliteitsverlies en veel storing! Waar is het nut van mobiliteit dan? Als je ook nog eens 8 speakers moet gaan rondzeulen???

    Diene vingerafdruk ding, eens zien hoe vaak je dat zou gaan gebruiken, niet lang denk ik. Want voor wat voor toepassingen dan? je kan er je homebank nog altijd niet deftig mee beveiligen, zeer simpel omzeilbaar ... dus denk ik enkel voor je laptop aan en uit te zetten maar met een format omzeil je ook die controle omdat de controle pas gebeurd als je windows degelijk aant starten bent. Dan is je format allang aan gang gezet.

    Software pakket is wel deftig, enkel jammer van de oude Nero maar zolang het de Burning Rom is en niet de SmartStart of den Express :r dan is het al meer als deftig!

    eTrust en Videon zeggen me niets maar een virusscanner die je maar 90 dagen kunt updaten is ook kompleet nutteloos.

    Nou geen mis pakketje dat niet, maar ik ben niet zo fan van medion en koop voor dat geld liever een Acer, met ook Nero en Powerdvd en de hele rammetam
     
  14. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Edris: Leuk kastje, hoe heb je die zijkant met dat pentagram gedaan?

    [​IMG]
     
  15. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuk? Ziet er niet uit zeg. Lelijk afgewerkt + lelijke kast + alles lelijk gewoon. :'-(
     
  16. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm met de wipzaag natuurlijk

    lelijk afgewerkt? Hoezo? Ja da zijpaneel staat er gewoon tegen voor die foto hé en dat die kast lelijk is tja, het is een volledig alluminium kast en 10j terug bestond dat nog niet echt, dus nemen wat te nemen valt...

    btw die kast is ook niet zwart zoals op deze foto te zien is...

    enkele foto's maar slechte kwaliteit. Kga eens zien of ik er nog een paar deftige terugvind. Die kast staat al lange tijd empty...
     
  17. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil niet veel zeggen maar je zit nu wel te lullen in de laptop draad.
     
  18. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een update: heb zojuist de Asus A6Vc gekocht en ik kan niet anders zeggen, topdingetje!
     
  19. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Specs? Foto's? Prijs?
     
  20. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Zie vorige pagina. Ik ben ook opzoek naar een laptop en hou deze denk ik ook in de gaten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina